Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 08:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Felicie 1.6MPI - po sešlápnutí plynu se dusí 
Autor Zpráva

Příspěvky: 37
Příspěvek Felicie 1.6MPI - po sešlápnutí plynu se dusí
Ahoj,

obracím se na vás s prosbou o radu. Poslední dobou se mi u mé Feldičky 1.6MPI, r.v. 1999, najeto okolo 110tis. děje následující věc - po nastartování studeného motoru s sebou tento hází a když chci sešlápnut plynový pedál, začně se dusit a vypadá, jako by chtěla chcípnout. Toto se děje jen při pozvolnějším sešlapávání pedálu, pokud ho následně sešlápnu více, motor se probere a funguje, jak má. Pozoruji to zejména po ránu, když jsem dnes startoval odpoledne (asi 8 hodiny stála), tak se mi to nestalo, nicméně venku bylo asi 25st.C.

Čím to může být? Hledat jsem zde na fóru, ale nenašel...


9.6.08, 18:27
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Felicie 1.6MPI - po sešlápnutí plynu se dusí
prodotto píše:
Ahoj,

obracím se na vás s prosbou o radu. Poslední dobou se mi u mé Feldičky 1.6MPI, r.v. 1999, najeto okolo 110tis. děje následující věc - po nastartování studeného motoru s sebou tento hází a když chci sešlápnut plynový pedál, začně se dusit a vypadá, jako by chtěla chcípnout. Toto se děje jen při pozvolnějším sešlapávání pedálu, pokud ho následně sešlápnu více, motor se probere a funguje, jak má. Pozoruji to zejména po ránu, když jsem dnes startoval odpoledne (asi 8 hodiny stála), tak se mi to nestalo, nicméně venku bylo asi 25st.C.

Čím to může být? Hledat jsem zde na fóru, ale nenašel...


čidlo teploty miloš


9.6.08, 18:29
Profil

Příspěvky: 91
Příspěvek Re: Felicie 1.6MPI - po sešlápnutí plynu se dusí
slovacek.milos píše:
prodotto píše:
Ahoj,

obracím se na vás s prosbou o radu. Poslední dobou se mi u mé Feldičky 1.6MPI, r.v. 1999, najeto okolo 110tis. děje následující věc - po nastartování studeného motoru s sebou tento hází a když chci sešlápnut plynový pedál, začně se dusit a vypadá, jako by chtěla chcípnout. Toto se děje jen při pozvolnějším sešlapávání pedálu, pokud ho následně sešlápnu více, motor se probere a funguje, jak má. Pozoruji to zejména po ránu, když jsem dnes startoval odpoledne (asi 8 hodiny stála), tak se mi to nestalo, nicméně venku bylo asi 25st.C.

Čím to může být? Hledat jsem zde na fóru, ale nenašel...


čidlo teploty miloš


Miloši mám podobný problém http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=11371 . A to čidlo teploty myslíš asi teloty motoru, že nebo snad teploty nasavaneho vzduchu?


9.6.08, 18:33
Profil

Příspěvky: 37
Příspěvek 
Miloši, myslíš čidlo teploty chladící kapaliny? je pravda, že se mi furt spouští vrtule na chladiči, častěji, než je asi zdrávo...


9.6.08, 19:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 728
Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
Příspěvek 
prodotto píše:
Miloši, myslíš čidlo teploty chladící kapaliny? je pravda, že se mi furt spouští vrtule na chladiči, častěji, než je asi zdrávo...

neznám teda MPi ale u BMM nemá s teplotou chladící kapaliny ten termostat na spínání ventilátoru nic společnýho! Z toho termostatu nejde zadnej signal do ŘJ. U BMM je snímač teloty na sacím potrubí zezadu, pak je snímač pro budík mám ten dojem a ten je na domečku termostatu. A další snímač je na nasávaní vzduchu. Ale říkám-mluvím o BMM ne o MPi ale videl bych to stejně


9.6.08, 19:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 91
Příspěvek 
v.kalandra píše:
prodotto píše:
Miloši, myslíš čidlo teploty chladící kapaliny? je pravda, že se mi furt spouští vrtule na chladiči, častěji, než je asi zdrávo...

neznám teda MPi ale u BMM nemá s teplotou chladící kapaliny ten termostat na spínání ventilátoru nic společnýho! Z toho termostatu nejde zadnej signal do ŘJ. U BMM je snímač teloty na sacím potrubí zezadu, pak je snímač pro budík mám ten dojem a ten je na domečku termostatu. A další snímač je na nasávaní vzduchu. Ale říkám-mluvím o BMM ne o MPi ale videl bych to stejně


To teplotní čidlo na chladiči je jen na větrák nemá nic jinyho za ukol než spínat ventilátor při dané teploťě chladící kapaliny. A čidlo teploty motoru u MPI je to jak z toho de konektor hned u termostatu.


Naposledy upravil WRC dne 10.6.08, 12:37, celkově upraveno 1



10.6.08, 11:18
Profil

Příspěvky: 53
Bydliště: Olomouc
Příspěvek čidlo
těch čidel je víc druhů podle barev, jaký je v tom rozdíl?

_________________
Octavia


10.6.08, 11:41
Profil

Příspěvky: 91
Příspěvek Re: čidlo
pnd23 píše:
těch čidel je víc druhů podle barev, jaký je v tom rozdíl?


Řekl bych že asi v odporu ale nevim určitě, dej tam čidlo stejné barvy a mělo by to být ok. Pokud je teda problém v čidle.


10.6.08, 12:39
Profil

Příspěvky: 37
Příspěvek 
...takže čidlo asi před 14 dny vyměněno, chvilku to vypadalo, že problémy ustoupily, nicméně v současné době jsem tam, kde před výměnou čidla. (podotýkám, že jsem měnil čidlo teploty chladící kapaliny).

Co dál? :-(


24.6.08, 17:28
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
S motorem 1.6 nemám žádné zkušenosti, ale hledal bych chybu někde u klapky. Zkontroloval bych kabely a konektory ke klapce (hlavně kontakty), prověřil bych činnost serva klapky a snímače polohy klapky (předpokládám, že obojí tam je).


24.6.08, 17:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
prodotto píše:
...takže čidlo asi před 14 dny vyměněno, chvilku to vypadalo, že problémy ustoupily, nicméně v současné době jsem tam, kde před výměnou čidla. (podotýkám, že jsem měnil čidlo teploty chladící kapaliny).

Co dál? :-(


čidlo teploty má kroužek jaké barvy? je od rákosníků nebo má značku škoda? , závada může být i kombinovaná, pokud ti to jede jak zdechlina tak musíš vědět tři věci ale přes vag čidlo teploty kolik stupnů při zahřátém motoru, lambáda běhá kolem jedničky? a tlak čerpadla pedle tlakoměru, pokud máš tlak 1.5 atm ti oevře vsstřik na určitou dobu a pokud nemáš ten tlak třeba 2.5 atm tak ti nastříká pendrek a ppojedeš jak nijak

no a pak miliony dalších závad od toho je toto forum, kolikrát zakopaný pes :evil: , neposlouchá drátek :?: nebo je povolený šroubek 8) ,
nahlač ten kroužek jaké barvy :?: :D miloš


24.6.08, 18:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
a co skrtiaca klapka, co tak skusit vycistit a dat jej zakladne nastavenie
treba to napichnut na PC mozno tam nieco bude

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


25.6.08, 19:53
Profil

Příspěvky: 37
Příspěvek 
Ahoj,

takže opět po delší době obnuvuji toto téma, abych doupřesnil problém.

Čidlo jsem tam dal nějaké žluté, ale mělo normálně originál vyražené znaky + číslo z ETKY. Pro jistotu jsem ale potom zakoupil i čidlo přímo ze Škodovky, modré, ale čidlem to bohužel nebylo, problém přetrvává!

......delší dobu jsem to teď pozoroval, proto doupřesním problém. Pokud nastartuju, motor se klepea klepe i celým výfukem. Pokud lehce sešlápnu plyn, motor má tendenci se silně dusit. Pokud plyn sešlápnu hodně (do otáček), tak se posléze motor uklidní, nehází, vše je tak, jak má být. Toto vše se opakuje vždy až po novém nastartování motoru, jedno jestli teplý nebo studený motor.

:roll:

P.S.: Jinak motor jako zdechlina nejede, jede dobře, spotřeba normál. Ten problém se skutečně projevuje jen těmi jevy po nastartování. Jo a škrtící klapka čištěná asi před 3 měsíci.


4.8.08, 19:50
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
prodotto píše:
Ahoj,

takže opět po delší době obnuvuji toto téma, abych doupřesnil problém.

Čidlo jsem tam dal nějaké žluté, ale mělo normálně originál vyražené znaky + číslo z ETKY. Pro jistotu jsem ale potom zakoupil i čidlo přímo ze Škodovky, modré, ale čidlem to bohužel nebylo, problém přetrvává!

......delší dobu jsem to teď pozoroval, proto doupřesním problém. Pokud nastartuju, motor se klepea klepe i celým výfukem. Pokud lehce sešlápnu plyn, motor má tendenci se silně dusit. Pokud plyn sešlápnu hodně (do otáček), tak se posléze motor uklidní, nehází, vše je tak, jak má být. Toto vše se opakuje vždy až po novém nastartování motoru, jedno jestli teplý nebo studený motor.

:roll:

P.S.: Jinak motor jako zdechlina nejede, jede dobře, spotřeba normál. Ten problém se skutečně projevuje jen těmi jevy po nastartování. Jo a škrtící klapka čištěná asi před 3 měsíci.


tak nahlaš dvě hodnoty lambáda běhá kolem jedničky nebo leze třeba k 0.69 a co tlak paliva není tam jen atmosvéra? jinak se nehneš :D miloš


4.8.08, 20:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Tak to sme na tom kámo stejně.... ráno v 6 chci jet do práce nastartuju a taky to sebou háže až se mi vzadu třepe výfuk.... Taky sem čistil klapku atd.... Já už sem se na to vykašlal a prostě automaticky nastartuju a rovnou trochu prošlápnu plyn a bez problému auto jinak frčí jak má, tak proč řešit takovou hovadinu. Jinak za tepla mi to už nedělá to startuje pěkně a klidně jen když je to prostě celý studený tak musím prošlápnout ten plyn

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


4.8.08, 20:12
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz