Autor |
Zpráva |
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
septim píše: Predhrev sania odporucaju pre sportovne pouzitie odpojit. predhrev, teda nie chladenie. Vid Grey - sportovni upravy felicie. MPI uz nema predhrev sania, tak uz prosim nepiste do nemoty, ze to chladiiiii U MPI jde ale sacím potrubím jen vzduch, palivo se do sání dostává až těsně před hlavou, kde už je od ní samotný dostatečně ohřátý.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
24.6.08, 12:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Bohajeho všichni se snaží mít teplotu nassávané směsi co nejnižší, jenom u fazola se ohřívá...fakt moderní auto totok, motor na špatné straně, ohřev sání, hele nemá to ještě třeba přídavný spalování oleje?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
24.6.08, 12:56 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
CROWACK píše: Bohajeho všichni se snaží mít teplotu nassávané směsi co nejnižší, jenom u fazola se ohřívá...
Tak si změř teplotu sání u stodvácy... Možná se budeš divit...
|
24.6.08, 13:01 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Nepér píše: septim píše: Predhrev sania odporucaju pre sportovne pouzitie odpojit. predhrev, teda nie chladenie. Vid Grey - sportovni upravy felicie. MPI uz nema predhrev sania, tak uz prosim nepiste do nemoty, ze to chladiiiii U MPI jde ale sacím potrubím jen vzduch, palivo se do sání dostává až těsně před hlavou, kde už je od ní samotný dostatečně ohřátý.
presne tak. Ale hlavne sa nema kde zrazat na stenach sania, kedze ide takmer ihned do valca. Ak by sa sacie prehrievalo od motora, potom by sa prehrievalo aj na mpi, kt ho ma dlhe a velmi blizko vyf zvodov.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
24.6.08, 13:19 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
michalkatka píše: Viky píše: Ja bych to nadrzo prestal ohrivat a vodu pustil jinudy. a prečo to neurobil už výrobca
Protoze to cely vzniklo kvuli emisim. Zajistuji se tim konstantni podminky dopravy smesi za karburatorem, aby se mohl dat nerizeny katalyzator. Pri vyvoji Favorita se emise prizpusobovaly pro export.
No ale na STK na teplym motoru ti to nikdo nezmeri, ze jo....
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
24.6.08, 13:28 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
lenze studeny vzduch mas ist do karburatora, medzi karbikom a vstupom do valca sa ma vzduch ohriat na cca 60-80 stup C
Benzin ma urcite merne vyparne teplo a pri urcitych rezimoch dokaze karburator zamrznut,sanie vie byt ladove......a to potom sa ten benzin neodparuje, nedochadza k atomizacii paliva, znizuje sa ucinnost, zhorsuju sa misie (CHx, CO)
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
24.6.08, 15:33 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Ano, len ja jazdim na lpg, preto ma "nevzrusuje" zamrzanie, potrebujem prave co najstudensiu zmes. Vcera som odpojil predhrev sania na BMM, tak potom npisem ako sa s tym jazdi.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
25.6.08, 07:32 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
septim píše: Ano, len ja jazdim na lpg, preto ma "nevzrusuje" zamrzanie, potrebujem prave co najstudensiu zmes. Vcera som odpojil predhrev sania na BMM, tak potom npisem ako sa s tym jazdi.
tak LPG je ine, tam je plyn plynom a premiesanie zo vzduchom prebieha lepsie, teba vsak zaujma aby isiel co najstudensi vzdcuh do filtra a do karb. / zmiesavaca , co je za tym uz je pase
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
25.6.08, 09:39 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Gemini píše: septim píše: Ano, len ja jazdim na lpg, preto ma "nevzrusuje" zamrzanie, potrebujem prave co najstudensiu zmes. Vcera som odpojil predhrev sania na BMM, tak potom npisem ako sa s tym jazdi. tak LPG je ine, tam je plyn plynom a premiesanie zo vzduchom prebieha lepsie, teba vsak zaujma aby isiel co najstudensi vzdcuh do filtra a do karb. / zmiesavaca , co je za tym uz je pase
Preeeesne tak. To je to prave ako to dosiahnut. Len sa bojim ze mam prave ciernu vodu v expanzke, ci nie je v haji tesnenie pod hlavou
no prave som volal s mojim mechanikom z rodneho mesta a hovoril ze urcite minimalne tesnenie pod hlavou alebo casto u tychto motorov sadnuty valec. Lenze ja si neviem dat dole hlavu, nemam na to naradie ani skusenosti a ak je vlozka v cudu s tym nespravim nic. Musim teda najst servis tu. Lenze autorizovany servis je o nicom, ten som raz skusal a bieda.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
25.6.08, 14:27 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
tak s výmenou tesnenia by som ti vedel pomôcť, ak by bolo treba robiť presahy dá sa aj to, ale to je trocha náročnejšie...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.6.08, 17:42 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
dakujem zaponuku, lenze teraz som sluzobne v Leviciach a auto sa uz nedostane mimo mesta
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
26.6.08, 07:03 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
septim píše: dakujem zaponuku, lenze teraz som sluzobne v Leviciach a auto sa uz nedostane mimo mesta
hlava musí každopádne dole, ak si s tým neporadíš tak jedine nejaký servis...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
26.6.08, 07:27 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
26.6.08, 15:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|