Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 07:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 sací potrubí 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
septim píše:
Predhrev sania odporucaju pre sportovne pouzitie odpojit. predhrev, teda nie chladenie. Vid Grey - sportovni upravy felicie. MPI uz nema predhrev sania, tak uz prosim nepiste do nemoty, ze to chladiiiii :!:
U MPI jde ale sacím potrubím jen vzduch, palivo se do sání dostává až těsně před hlavou, kde už je od ní samotný dostatečně ohřátý.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


24.6.08, 12:53
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Bohajeho všichni se snaží mít teplotu nassávané směsi co nejnižší, jenom u fazola se ohřívá...fakt moderní auto totok, motor na špatné straně, ohřev sání, hele nemá to ještě třeba přídavný spalování oleje?

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


24.6.08, 12:56
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
CROWACK píše:
Bohajeho všichni se snaží mít teplotu nassávané směsi co nejnižší, jenom u fazola se ohřívá...


Tak si změř teplotu sání u stodvácy... Možná se budeš divit...


24.6.08, 13:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Nepér píše:
septim píše:
Predhrev sania odporucaju pre sportovne pouzitie odpojit. predhrev, teda nie chladenie. Vid Grey - sportovni upravy felicie. MPI uz nema predhrev sania, tak uz prosim nepiste do nemoty, ze to chladiiiii :!:
U MPI jde ale sacím potrubím jen vzduch, palivo se do sání dostává až těsně před hlavou, kde už je od ní samotný dostatečně ohřátý.


presne tak. Ale hlavne sa nema kde zrazat na stenach sania, kedze ide takmer ihned do valca. Ak by sa sacie prehrievalo od motora, potom by sa prehrievalo aj na mpi, kt ho ma dlhe a velmi blizko vyf zvodov.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


24.6.08, 13:19
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
michalkatka píše:
Viky píše:
Ja bych to nadrzo prestal ohrivat a vodu pustil jinudy. :-)


a prečo to neurobil už výrobca :?:


Protoze to cely vzniklo kvuli emisim. Zajistuji se tim konstantni podminky dopravy smesi za karburatorem, aby se mohl dat nerizeny katalyzator. Pri vyvoji Favorita se emise prizpusobovaly pro export.

No ale na STK na teplym motoru ti to nikdo nezmeri, ze jo....

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


24.6.08, 13:28
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
lenze studeny vzduch mas ist do karburatora, medzi karbikom a vstupom do valca sa ma vzduch ohriat na cca 60-80 stup C
Benzin ma urcite merne vyparne teplo a pri urcitych rezimoch dokaze karburator zamrznut,sanie vie byt ladove......a to potom sa ten benzin neodparuje, nedochadza k atomizacii paliva, znizuje sa ucinnost, zhorsuju sa misie (CHx, CO)

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


24.6.08, 15:33
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Ano, len ja jazdim na lpg, preto ma "nevzrusuje" zamrzanie, potrebujem prave co najstudensiu zmes. Vcera som odpojil predhrev sania na BMM, tak potom npisem ako sa s tym jazdi.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


25.6.08, 07:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
septim píše:
Ano, len ja jazdim na lpg, preto ma "nevzrusuje" zamrzanie, potrebujem prave co najstudensiu zmes. Vcera som odpojil predhrev sania na BMM, tak potom npisem ako sa s tym jazdi.


tak LPG je ine, tam je plyn plynom a premiesanie zo vzduchom prebieha lepsie, teba vsak zaujma aby isiel co najstudensi vzdcuh do filtra a do karb. / zmiesavaca , co je za tym uz je pase

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


25.6.08, 09:39
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Gemini píše:
septim píše:
Ano, len ja jazdim na lpg, preto ma "nevzrusuje" zamrzanie, potrebujem prave co najstudensiu zmes. Vcera som odpojil predhrev sania na BMM, tak potom npisem ako sa s tym jazdi.


tak LPG je ine, tam je plyn plynom a premiesanie zo vzduchom prebieha lepsie, teba vsak zaujma aby isiel co najstudensi vzdcuh do filtra a do karb. / zmiesavaca , co je za tym uz je pase


Preeeesne tak. To je to prave ako to dosiahnut. Len sa bojim ze mam prave ciernu vodu v expanzke, ci nie je v haji tesnenie pod hlavou :cry:

no prave som volal s mojim mechanikom z rodneho mesta a hovoril ze urcite minimalne tesnenie pod hlavou alebo casto u tychto motorov sadnuty valec. Lenze ja si neviem dat dole hlavu, nemam na to naradie ani skusenosti a ak je vlozka v cudu s tym nespravim nic. Musim teda najst servis tu. Lenze autorizovany servis je o nicom, ten som raz skusal a bieda. :sick: :cry: :evil:

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


25.6.08, 14:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
septim píše:
no prave som volal s mojim mechanikom z rodneho mesta a hovoril ze urcite minimalne tesnenie pod hlavou alebo casto u tychto motorov sadnuty valec. Lenze ja si neviem dat dole hlavu, nemam na to naradie ani skusenosti a ak je vlozka v cudu s tym nespravim nic. Musim teda najst servis tu. Lenze autorizovany servis je o nicom, ten som raz skusal a bieda. :sick: :cry: :evil:


tak s výmenou tesnenia by som ti vedel pomôcť, ak by bolo treba robiť presahy dá sa aj to, ale to je trocha náročnejšie...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


25.6.08, 17:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
dakujem zaponuku, lenze teraz som sluzobne v Leviciach a auto sa uz nedostane mimo mesta :cry:

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


26.6.08, 07:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
septim píše:
dakujem zaponuku, lenze teraz som sluzobne v Leviciach a auto sa uz nedostane mimo mesta :cry:


hlava musí každopádne dole, ak si s tým neporadíš tak jedine nejaký servis...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


26.6.08, 07:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Takze motor ide na polovicnu generalku, hlava, kruzky, rozvody + prasknute zvody kde je lambda. Odislo tesnenie pod hlavou, asi bola skrutena. to bude paleta na platenie :cry: :cry: :evil:

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


26.6.08, 15:08
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz