Autor |
Zpráva |
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Reduktor je ve směru jízdy, když je studenej motor, tak mi v prudčí levotočivé zatáčce cukne. Trošku jsme zvýšili volnoběh na karbu, takže to už nechcípe. Má teď normální volnoběh tak 850-900 ot, občas se stejně stane, že spadnu tak na 450, ale nechcípe.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
8.6.08, 07:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
utia
Příspěvky: 108
|
FerdikF píše: Reduktor je ve směru jízdy, když je studenej motor, tak mi v prudčí levotočivé zatáčce cukne. Trošku jsme zvýšili volnoběh na karbu, takže to už nechcípe. Má teď normální volnoběh tak 850-900 ot, občas se stejně stane, že spadnu tak na 450, ale nechcípe.
Spravne by mel byt namontovan kolmo na smer jizdy (tj z pohledu kdyz stojis pred autem tak abys videl obvod valce). Pokud ho mas ve smeru (vidis kruh) tak to neni moc idealni montaz a muze to zpusobovat tyto problemy.
_________________ VAZ 2109
|
8.6.08, 12:49 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Takže moje problémy se začínají stupňovat. Ráno mi auto půl cesty do práce chcípalo, pomohlo přepnout na benzín a zpět. Teď odpoledne najednou přestalo v kopci na LPG táhnout, projedu na benzín chvilku dobrý a potom zase. Volnoběh kupodivu šel bez problémů. Pak mi to ještě párkrát zakuckalo a posldních 15km celkem pohoda.
Ještě mě napadlo, má směšovač LOVATO nějakej LPG filtr. Mám ujeto cca 60tis a podle mě se nic takovýho nemělilo. Před cca 30tis se měnila bomba a hadice, na reduktor podle nešáhli.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
25.6.08, 16:51 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
FerdikF píše: Takže moje problémy se začínají stupňovat. Ráno mi auto půl cesty do práce chcípalo, pomohlo přepnout na benzín a zpět. Teď odpoledne najednou přestalo v kopci na LPG táhnout, projedu na benzín chvilku dobrý a potom zase. Volnoběh kupodivu šel bez problémů. Pak mi to ještě párkrát zakuckalo a posldních 15km celkem pohoda.
Ještě mě napadlo, má směšovač LOVATO nějakej LPG filtr. Mám ujeto cca 60tis a podle mě se nic takovýho nemělilo. Před cca 30tis se měnila bomba a hadice, na reduktor podle nešáhli.
60tis je dosť, ja som LPG filter aj membrány menil približne tiež tých 60tis, ale nič im nebolo a po tom som žiadnu zmenu nepostrehol...
inak odporúčany čas výmeny membrán a fitra je 50tis, alebo 2roky...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.6.08, 17:23 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Já to už s lpg koupil, takže kdoví jak dlouho to jezdílo bez výměny membrán předtím. No asi dost když jsem měnil bombu po 10 letech.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
25.6.08, 17:29 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
FerdikF píše: Já to už s lpg koupil, takže kdoví jak dlouho to jezdílo bez výměny membrán předtím. No asi dost když jsem měnil bombu po 10 letech.
tak môžeš urobiť výmenu membrán aj s fotodokumentáciou...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.6.08, 17:34 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
michalkatka píše: FerdikF píše: Já to už s lpg koupil, takže kdoví jak dlouho to jezdílo bez výměny membrán předtím. No asi dost když jsem měnil bombu po 10 letech. tak môžeš urobiť výmenu membrán aj s fotodokumentáciou...
nemáš někde nějakej návod, v životě jsem to neviděl rozdělaný. Teď jsem volal jednomu mechanikovo přes LPG a má čas až v půli července. Ráno budu volat dalšímu, ale bojím se, že to bude obdobný. Taky vůbec nevím kde splašit membrány a filtr. Jo ten filtr je přímo v reduktoru?
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
25.6.08, 17:41 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
FerdikF píše: michalkatka píše: FerdikF píše: Já to už s lpg koupil, takže kdoví jak dlouho to jezdílo bez výměny membrán předtím. No asi dost když jsem měnil bombu po 10 letech. tak môžeš urobiť výmenu membrán aj s fotodokumentáciou... nemáš někde nějakej návod, v životě jsem to neviděl rozdělaný. Teď jsem volal jednomu mechanikovo přes LPG a má čas až v půli července. Ráno budu volat dalšímu, ale bojím se, že to bude obdobný. Taky vůbec nevím kde splašit membrány a filtr. Jo ten filtr je přímo v reduktoru?
mám niekde kompletný návod, neviem či nie je aj na www.hlpropan.cz ?
sú to posledné dva listy dokumentu...
http://www.hlpropan.cz/_diagrams/dokumentace/HLT%200003.pdf
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.6.08, 17:52 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Já tam mám toto Jen na to sehnat náhradní díly.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
25.6.08, 18:17 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
FerdikF píše: Já tam mám toto Jen na to sehnat náhradní díly.
to máš Lovato, inak Lovtec je toho presná napodobenina, dá sa to kúpiť, aj niekde na nete som to videl... skús pogoogliť...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.6.08, 18:21 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
25.6.08, 18:34 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
filter je súčasťou ventilu tesne pred reduktorom, je to spodná časť toho bazmeku....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.6.08, 18:37 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Tak jsem se ráno stavil v dílně kde montují LPG.Tak jim povídám co se mi s tím děje. Prej nahoď to, motor krásně držel otáčky kolem 900 i šel parádně za plynem. Pak jsem jel do práce cca 50 km a úplně v pohodě, jen mi připadá trošku zdechlej, možná jen můj dojem. Ta potvora si dělá ze mě srandu. Přes prázdniny se seženu membrány a filtr(konečně jsem ho našel) a pěkně to zrepásnu.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
26.6.08, 09:01 |
|
|
utia
Příspěvky: 108
|
Ty membrany by se mely menit tak po 50t km ale radsi si to nech udelat u firmy. Jestli to je tim plynem (tj na benzin v pohode) a mas v poradku svicky zkus (jestli jsi to nedelal, necetl jsem to moc do hloubky) jednak odkaleni reduktoru a jednak vymenit filtr LPG nebo ho alespon vytahnout a poradne vyklepat. Novy dostanes na tankovacich LPG stanicich.
PS jeste me napadlo zkus zkontrolovat jestli ti pri provozu karburator nasava studenej vzduch (nevim favorit uz ma asi bimetalove prepinani?)
_________________ VAZ 2109
|
26.6.08, 18:05 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
utia píše: FerdikF píše: Reduktor je ve směru jízdy, když je studenej motor, tak mi v prudčí levotočivé zatáčce cukne. Trošku jsme zvýšili volnoběh na karbu, takže to už nechcípe. Má teď normální volnoběh tak 850-900 ot, občas se stejně stane, že spadnu tak na 450, ale nechcípe. Spravne by mel byt namontovan kolmo na smer jizdy (tj z pohledu kdyz stojis pred autem tak abys videl obvod valce). Pokud ho mas ve smeru (vidis kruh) tak to neni moc idealni montaz a muze to zpusobovat tyto problemy.
no přesně naopak podélně ve směru jízdy, v zatáčce se to vychytá ale pokud by byl napříč tak při brzdění to motor chcípne miloš
|
26.6.08, 18:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|