Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 16:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 LPG občas chcípe 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Reduktor je ve směru jízdy, když je studenej motor, tak mi v prudčí levotočivé zatáčce cukne. Trošku jsme zvýšili volnoběh na karbu, takže to už nechcípe. Má teď normální volnoběh tak 850-900 ot, občas se stejně stane, že spadnu tak na 450, ale nechcípe.

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


8.6.08, 07:24
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 108
Příspěvek 
FerdikF píše:
Reduktor je ve směru jízdy, když je studenej motor, tak mi v prudčí levotočivé zatáčce cukne. Trošku jsme zvýšili volnoběh na karbu, takže to už nechcípe. Má teď normální volnoběh tak 850-900 ot, občas se stejně stane, že spadnu tak na 450, ale nechcípe.


Spravne by mel byt namontovan kolmo na smer jizdy (tj z pohledu kdyz stojis pred autem tak abys videl obvod valce). Pokud ho mas ve smeru (vidis kruh) tak to neni moc idealni montaz a muze to zpusobovat tyto problemy.

_________________
VAZ 2109


8.6.08, 12:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Takže moje problémy se začínají stupňovat. Ráno mi auto půl cesty do práce chcípalo, pomohlo přepnout na benzín a zpět. Teď odpoledne najednou přestalo v kopci na LPG táhnout, projedu na benzín chvilku dobrý a potom zase. Volnoběh kupodivu šel bez problémů. Pak mi to ještě párkrát zakuckalo a posldních 15km celkem pohoda.

Ještě mě napadlo, má směšovač LOVATO nějakej LPG filtr. Mám ujeto cca 60tis a podle mě se nic takovýho nemělilo. Před cca 30tis se měnila bomba a hadice, na reduktor podle nešáhli.

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


25.6.08, 16:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
FerdikF píše:
Takže moje problémy se začínají stupňovat. Ráno mi auto půl cesty do práce chcípalo, pomohlo přepnout na benzín a zpět. Teď odpoledne najednou přestalo v kopci na LPG táhnout, projedu na benzín chvilku dobrý a potom zase. Volnoběh kupodivu šel bez problémů. Pak mi to ještě párkrát zakuckalo a posldních 15km celkem pohoda.

Ještě mě napadlo, má směšovač LOVATO nějakej LPG filtr. Mám ujeto cca 60tis a podle mě se nic takovýho nemělilo. Před cca 30tis se měnila bomba a hadice, na reduktor podle nešáhli.


60tis je dosť, ja som LPG filter aj membrány menil približne tiež tých 60tis, ale nič im nebolo a po tom som žiadnu zmenu nepostrehol...

inak odporúčany čas výmeny membrán a fitra je 50tis, alebo 2roky...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


25.6.08, 17:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Já to už s lpg koupil, takže kdoví jak dlouho to jezdílo bez výměny membrán předtím. No asi dost když jsem měnil bombu po 10 letech.

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


25.6.08, 17:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
FerdikF píše:
Já to už s lpg koupil, takže kdoví jak dlouho to jezdílo bez výměny membrán předtím. No asi dost když jsem měnil bombu po 10 letech.


tak môžeš urobiť výmenu membrán aj s fotodokumentáciou... :idea:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


25.6.08, 17:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
michalkatka píše:
FerdikF píše:
Já to už s lpg koupil, takže kdoví jak dlouho to jezdílo bez výměny membrán předtím. No asi dost když jsem měnil bombu po 10 letech.


tak môžeš urobiť výmenu membrán aj s fotodokumentáciou... :idea:


nemáš někde nějakej návod, v životě jsem to neviděl rozdělaný. Teď jsem volal jednomu mechanikovo přes LPG a má čas až v půli července. Ráno budu volat dalšímu, ale bojím se, že to bude obdobný. Taky vůbec nevím kde splašit membrány a filtr. Jo ten filtr je přímo v reduktoru?

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


25.6.08, 17:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
FerdikF píše:
michalkatka píše:
FerdikF píše:
Já to už s lpg koupil, takže kdoví jak dlouho to jezdílo bez výměny membrán předtím. No asi dost když jsem měnil bombu po 10 letech.


tak môžeš urobiť výmenu membrán aj s fotodokumentáciou... :idea:


nemáš někde nějakej návod, v životě jsem to neviděl rozdělaný. Teď jsem volal jednomu mechanikovo přes LPG a má čas až v půli července. Ráno budu volat dalšímu, ale bojím se, že to bude obdobný. Taky vůbec nevím kde splašit membrány a filtr. Jo ten filtr je přímo v reduktoru?


mám niekde kompletný návod, neviem či nie je aj na www.hlpropan.cz ?

sú to posledné dva listy dokumentu...

http://www.hlpropan.cz/_diagrams/dokumentace/HLT%200003.pdf

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


25.6.08, 17:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Já tam mám toto Obrázek Obrázek Obrázek Jen na to sehnat náhradní díly.

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


25.6.08, 18:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
FerdikF píše:
Já tam mám toto Obrázek Obrázek Obrázek Jen na to sehnat náhradní díly.


to máš Lovato, inak Lovtec je toho presná napodobenina, dá sa to kúpiť, aj niekde na nete som to videl... skús pogoogliť...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


25.6.08, 18:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
http://lpg-shop.elpege.cz/launch.php?s= ... 5fce696197 to by mohlo být ono. Pořád netuším, kde je v autě umístěnej filtr http://lpg-shop.elpege.cz/launch.php?s= ... 5fce696197

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


25.6.08, 18:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
FerdikF píše:
http://lpg-shop.elpege.cz/launch.php?s=product&IDproduct=10&PHPSESSID=409c594a9bacc0fa17daf55fce696197 to by mohlo být ono. Pořád netuším, kde je v autě umístěnej filtr http://lpg-shop.elpege.cz/launch.php?s= ... 5fce696197


filter je súčasťou ventilu tesne pred reduktorom, je to spodná časť toho bazmeku....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


25.6.08, 18:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Tak jsem se ráno stavil v dílně kde montují LPG.Tak jim povídám co se mi s tím děje. Prej nahoď to, motor krásně držel otáčky kolem 900 i šel parádně za plynem. Pak jsem jel do práce cca 50 km a úplně v pohodě, jen mi připadá trošku zdechlej, možná jen můj dojem. Ta potvora si dělá ze mě srandu. Přes prázdniny se seženu membrány a filtr(konečně jsem ho našel) a pěkně to zrepásnu.

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


26.6.08, 09:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 108
Příspěvek 
Ty membrany by se mely menit tak po 50t km ale radsi si to nech udelat u firmy. Jestli to je tim plynem (tj na benzin v pohode) a mas v poradku svicky zkus (jestli jsi to nedelal, necetl jsem to moc do hloubky) jednak odkaleni reduktoru a jednak vymenit filtr LPG nebo ho alespon vytahnout a poradne vyklepat. Novy dostanes na tankovacich LPG stanicich.

PS jeste me napadlo zkus zkontrolovat jestli ti pri provozu karburator nasava studenej vzduch (nevim favorit uz ma asi bimetalove prepinani?)

_________________
VAZ 2109


26.6.08, 18:05
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
utia píše:
FerdikF píše:
Reduktor je ve směru jízdy, když je studenej motor, tak mi v prudčí levotočivé zatáčce cukne. Trošku jsme zvýšili volnoběh na karbu, takže to už nechcípe. Má teď normální volnoběh tak 850-900 ot, občas se stejně stane, že spadnu tak na 450, ale nechcípe.


Spravne by mel byt namontovan kolmo na smer jizdy (tj z pohledu kdyz stojis pred autem tak abys videl obvod valce). Pokud ho mas ve smeru (vidis kruh) tak to neni moc idealni montaz a muze to zpusobovat tyto problemy.


no přesně naopak podélně ve směru jízdy, v zatáčce se to vychytá ale pokud by byl napříč tak při brzdění to motor chcípne miloš


26.6.08, 18:37
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz