Autor |
Zpráva |
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Ze by zlepsovacek
Tak sem vytahl zajimavost z auta .....takove hlinikove pouzdro a v nem 4..vypada to jako klasicke zhavice ale jestli jsou nevim..a je to namontovane pred topenim..ted ohriva to vodu nez se zahreje motor na na kazdem tom zhavici je narazeno 200w..tudiz krat ctyri to je 800..no a muj napad je tohle dat do favorita pro rychlejsi rozmrazeni oken..v zime..ale vyuziti by to melo urcite i v rade 742 vzhledem k tomu ze je motor vzadu a topeni vepredu..dal bych fotku ale ukazto nejde..nevim kam ..jinak vas nazor nato..Jura
|
26.6.08, 19:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Dobrý žrout proudu
Podle mě zbytečnost, i 742 v zimě topí dost rychle..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.6.08, 19:03 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
tak zrout proudu ..jako zhaveni u diesla no..a kdyz uz bezi motor tak by to zase tolik nevadilo..ta rychlost zahrati neni spatna u hlinikovych motoru ale nova auta proste topi prakticky hned..behen 5minut prave diky tomuhle na par autech sem to videl...jak by uz voda mela treba30.. 40 pak by se to samo vypinalo...hlavni vyuziti ve velkych mrazech mam na mysli...treba mama jede do prace asi 5km a za tu dobu kdyz mrzne tak az teprv dojede tak uz se ji nemlzi okno
|
26.6.08, 19:14 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No jo, jenže 800W je ve 12V instalaci něco okolo 60A, což není schopen utáhnout ani ten nejvýkonější 742 alternátor.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.6.08, 19:18 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
alternator je tam klasika 55a je to dost no ale ja to stejne vyzkousim .. pobezi to par minut ja bych v tom zase az tak velkej problem nevidel..mohl bych zapojit treba jen tri ty zhavice misto ctyr
|
26.6.08, 19:22 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Stejně mi přijde že na to, jak je to strašně energeticky náročné to je neužitečné.
A při použití v zimě to je myslím celkem kritické, protože kromě tohohle jsou zapnuty další spotřebiče, např. potkávací světla (10A), větrák na okno (5-10A), rádio, někdy blikače, brzdová světla.. zapalování je třeba napájet, akumulátor dobíjet. Dohromady to může být okolo 20A, celkově tedy cca 80A, to není schopen utáhnout ani ten výkonější alternátor z favoritu, natož alternátor ze 742.
Když už by to muselo být, dal bych maximálně jeden. Víc ne.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.6.08, 19:31 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Šemik píše: Stejně mi přijde že na to, jak je to strašně energeticky náročné to je neužitečné.
A při použití v zimě to je myslím celkem kritické, protože kromě tohohle jsou zapnuty další spotřebiče, např. potkávací světla (10A), větrák na okno (5-10A), rádio, někdy blikače, brzdová světla.. zapalování je třeba napájet, akumulátor dobíjet. Dohromady to může být okolo 20A, celkově tedy cca 80A, to není schopen utáhnout ani ten výkonější alternátor z favoritu, natož alternátor ze 742.
Když už by to muselo být, dal bych maximálně jeden. Víc ne.
Ty Šemiku moc se toho bojiš. Ja bych tam klidne pripojil vsechny 4 zhavice a vubec bych se toho nebal. Ono se to stejne provozem vystribri a mouchy se vychytaji az v praxi, takze radsi budu mit teplo v aute a odebirat max el. energie, nez v aute mrznout
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
28.6.08, 20:22 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Když já auto nerad tlačím po silnici A prochladlý aku z tohohle taky nebude nějak 2x nadšený
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.6.08, 20:24 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
instalace tohohle je jednoducha tak ja to vyzkousim..buhuzel ted je leto tak ne ve velke zimne ale i tak zjisti jestli to neco dela ..jestli to nejak rychleji topi
|
28.6.08, 23:38 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Šemik píše: A prochladlý aku z tohohle taky nebude nějak 2x nadšený
Hodíš jeden topný článek pod aku.
|
28.6.08, 23:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|