|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Hlava 1.3 Mpi na Favo
Zdravím,naskytla se mi výhodná nabídka na skoro novou hlavu z Fel 1.3 MPi, někde jsem četl že sedí na Favo a že má větší kanály, tak bych se potřeboval ujistit jak to tedy je:
1)Sedí bez úprav na Favo blok??
2)Kompresní poměr bude stejný??
3)Sedí sací a výfukové potrubí z Fa? I průměry kanálů?
4)Je velký rozdíl v těch hlavách? Má cenu se do toho pouštět?
Díky za příspěvky!
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
30.6.08, 13:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Hlava 1.3 Mpi na Favo
Dyno píše: Zdravím,naskytla se mi výhodná nabídka na skoro novou hlavu z Fel 1.3 MPi, někde jsem četl že sedí na Favo a že má větší kanály, tak bych se potřeboval ujistit jak to tedy je: 1)Sedí bez úprav na Favo blok?? 2)Kompresní poměr bude stejný?? 3)Sedí sací a výfukové potrubí z Fa? I průměry kanálů? 4)Je velký rozdíl v těch hlavách? Má cenu se do toho pouštět? Díky za příspěvky!
nikdy jsem to nezkoušel, ale ty hlavy jsou stejné, já mám jen jednu zkušenost že si dal borec hlavu z MPi na BMM a že mu dobře táhlo, miloš
|
30.6.08, 14:41 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Re: Hlava 1.3 Mpi na Favo
Dyno píše: Zdravím,naskytla se mi výhodná nabídka na skoro novou hlavu z Fel 1.3 MPi, někde jsem četl že sedí na Favo a že má větší kanály, tak bych se potřeboval ujistit jak to tedy je: 1)Sedí bez úprav na Favo blok?? 2)Kompresní poměr bude stejný?? 3)Sedí sací a výfukové potrubí z Fa? I průměry kanálů? 4)Je velký rozdíl v těch hlavách? Má cenu se do toho pouštět? Díky za příspěvky! Co vím, tak:
1) sedí
2) to záleží co máš za motor, zda 135, 136? ale MPI mělo v sérii nejvyšší KP ze všech origo 136tek
3) sedí, ale kanály budou o něco málo větší.
4) pokud neuděláš i zbytek, jako slícovat sací, výfuk, nebude v pořádku spodek s dobrýma kroužkama, tak to smysl nemá. Větší KP dosáhneš i rozumným snížením hlavy
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
30.6.08, 15:02 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: Hlava 1.3 Mpi na Favo
MPi ma vetsi kompresi, protoze ma vetsi kompresni vysku pistu, takze hlavou to neni...muzes ji ale nechat o 0,2mm liznout a budes na kompresi 10:1,jinak ma lepsi proudeni smesi...pokud ji slicuses se sacim, bude to guut
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
30.6.08, 15:24 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Ten vyšší KP by měl bý tím,že MPi má vyšší písty.
Ale hlavně mi jde o ty kanály,jsou teda větší,popřípadě okolik? ? Průměr ventilů je stejný??
Jako větší kanály se dají udělat i na favo hlavě,ale je to zase víc práce a takové možnosti nemám atd.
Takže sedí uchycení sací, výfukové svody z Fava,ale musí se zvětšit kanály ve svodech?? Popřípadě svody z Fel.je to tak
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
30.6.08, 15:28 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Dyno píše: Ten vyšší KP by měl bý tím,že MPi má vyšší písty.
vzdyt to pisu....
pokud neslicujes , fungovat to bude taky,ale nebude to mit takovej prinos..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
30.6.08, 15:37 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Dyno píše: Ale hlavně mi jde o ty kanály,jsou teda větší,popřípadě okolik? ? Průměr ventilů je stejný?? : Má jinak tvarované kanály a proti fávu to mělo trochu větší průměr, ale přesně jsem to nikdy nestudoval, protože hlava/kanály stejně prošla úpravou.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
30.6.08, 15:44 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
a nema taky zuzeny ventily v prostoru kanalu???
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
30.6.08, 15:46 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Kachnis píše: Dyno píše: Ten vyšší KP by měl bý tím,že MPi má vyšší písty. vzdyt to pisu.... pokud neslicujes , fungovat to bude taky,ale nebude to mit takovej prinos..
Jj promin,já jsem zrovna psal´a nevšiml jsem si.
No slícovat to chci,to je jasné, když už bych to dělal,at je přínos co nejvyšší jak říkáš . Nenechám tam přeci schod A výfukové dám možná z felky,at je to Ok.
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
30.6.08, 15:53 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Kachnis píše: a nema taky zuzeny ventily v prostoru kanalu??? Tak to jsem nezkoumal, hlavu mě dělal motorář.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
30.6.08, 15:55 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Rozdíly v hlavách 1.3MPi 40kW a 50KW
Páni odborníci, nevíte někdo náhodou jestli je rozdíl v hlavách z 1.3 MPi 40kW a 50kW?
Mě se zdá že ta 40kW má ty kanály užší,je tam spousty matrošu,má upravený jenom vstup do trychtýře a pak už nic.Bavíme se o sériových hlavách,ne o upravených. Kdyžtak dám fotku...
Tak nevím jestli mám dělat hodně práce na skoro nové hlavě,nebo jenom dodělávky na použité hlavě?
Asi není moc dobré měnit ventily z jedné hlavy na druhou,bez vodítek?
Když se sníží o 0,9mm kolik tak bude KP? 10,7:1?
Foto 50KW
Foto 40kw
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
15.8.08, 15:58 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
MPI hlava (od 1998) má 7mm dřív ventilu, zatímco favo a BMM hlava má 8mm dřík ventilu, takže se to nedá prohodit, jinak mpi hlavy by měli bejt stejný 40 a 50 kw, lepší spalováky, větší a rovnější kanály a ty ventili...možná budou i trochu podbroušený oproti BMM a favo
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
15.8.08, 23:20 |
|
|
bitmap
Příspěvky: 658
|
40kW MPI = favo hlava se 7mm drikem ventilu a jednou kuzelovou pruzinou. Spalovaky jsou stejny u vsech osmikanalu.
50kW MPI ma vetsi prumer a lepsi tvar kanalu a celkove je lepsi na upravy, protoze ma kolem kanalu vic masa.
Pokud to s temi upravami myslis aspon trochu vazne, tak tuhle hod do kopriv a sezen si z 50kW MPI, nebo aspon z Fabky - u ty uz je jedno, jestli 44, nebo 50kW.
|
16.8.08, 09:54 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
bitmap píše: 40kW MPI = favo hlava se 7mm drikem ventilu a jednou kuzelovou pruzinou. Spalovaky jsou stejny u vsech osmikanalu. 50kW MPI ma vetsi prumer a lepsi tvar kanalu a celkove je lepsi na upravy, protoze ma kolem kanalu vic masa. Pokud to s temi upravami myslis aspon trochu vazne, tak tuhle hod do kopriv a sezen si z 50kW MPI, nebo aspon z Fabky - u ty uz je jedno, jestli 44, nebo 50kW.
Ok, bude 50kW MPi. Nikdy bych si nemyslel že to řeknu,ale dík bitmape! JE vidět že umíš i poradit a ne jenom rýpat
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
18.8.08, 19:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|