Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 09:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 BMM hlava 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek BMM hlava
Ako ste sa uz niektory docitaly, mam problem s motorom. Isiel mi olej do vody. Motor som dal rozobrat, bolo vadne tesnenie pod hlavou a kriva hlava. Motor som neuvaril ani nezadrel. Po rozobrani bolo zistene, ze hlava ma "vyzrane" diery - kanaly asi po agresivnej chladiacej. Musela sa preto maximalne zarovnat - snizit a ostali aj tak stopy po poskodeni. Znacka max znizenia je skoro zarovno s dosadacou plochou, teda znizenie bolo asi o 1,5-1,8mm. Budu nove ceske kruzky a zabrusene ventily + gufera. Vsetko vycistene a odkarbonovane. Motor je 136-ka.
Moja otazka: Nebude problem s tak vysokou kompresiou? Jazdim na plyn, ale co tlaky, tesnenie? Tym padom musim zrusit aj planovany chip tuning, lebo tam zvysia predstih a teda zvysuje sa riziko detonacneho spalovania - klepania. Co vy na to? :?

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


1.7.08, 15:37
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 761
Bydliště: Brno
Příspěvek 
136 motor a hlava snížená o 1,5-1,8mm? No kurňa

_________________
Škoda 742 Forever Team ale jezdím žabožroutem


1.7.08, 15:40
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
ja by som ju asi radsej vymenil ako spekulovat ci s tolkymi vadami s tym nebudu problemy
ved BMM felda hlava je to iste ako favo nie? tak to zozenes za babku

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


1.7.08, 16:19
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
No lenze uz som tam dal menit gufera, znizovat, zabrusovat ventily, mam v nej peknych par peniazkov a ma ju len tak vyhodit? Okrem toho ak kupim z vrakaca, nevidis ci je kriva a zase vsetka ta robota a moze sa stat ze ju nakoniec znizia zas o tolko. Nova hola hlava stoji 5500sk+ventily a vs k tomu :!:

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


1.7.08, 17:07
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
septim píše:
No lenze uz som tam dal menit gufera, znizovat, zabrusovat ventily, mam v nej peknych par peniazkov a ma ju len tak vyhodit? Okrem toho ak kupim z vrakaca, nevidis ci je kriva a zase vsetka ta robota a moze sa stat ze ju nakoniec znizia zas o tolko. Nova hola hlava stoji 5500sk+ventily a vs k tomu :!:

no, to je pravda ze nevies v jakom stave je hlava ale ci je znizena zistit vies, ci je kriva sa da myslim tiez zistit sparomerkami a vodovahou, tie gufera zas tolko nestoja a ventily prehodis :D
ja som kupil za 1500 Mpickovu aj s ventilmi, pouzitu a nic jej nebolo

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


1.7.08, 17:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
To je beznadejny. :-)
Leda by si dal pisty ze 135ky, aby ta snizena hlava neletela na obeznou drahu tim tlakem. :-)

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


1.7.08, 17:20
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Zas povolne znizenie vyrobcom je 2mm a znacka je este viditelna, teda nemylim, ze by hlava letela na obeznu drahu, aj spodok je v dobrom stave. skor sa bojim o tesnenie. Klepat by nemalo, kedze pojdem na plyn. Ale napriklad ake sviecky na takyto tlak? Mam tam BRISK DR 15YS.Motor bude bezat snad zajtra alebo stvrtok, tak dam vediet. Keby som vedel nahodit foto, ukazem ako vyzera hlava. Skusim da link.

Podarilo sa mi uploadnut foto, tu mozete pozriet ako to vypada:
http://fotoalbumy.azet.sk/septimm/bmm

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


Naposledy upravil septim dne 1.7.08, 17:44, celkově upraveno 1



1.7.08, 17:30
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
septim píše:
Zas povolne znizenie vyrobcom je 2mm a znacka je este viditelna, teda nemylim, ze by hlava letela na obeznu drahu, aj spodok je v dobrom stave. skor sa bojim o tesnenie. Klepat by nemalo, kedze pojdem na plyn. Ale napriklad ake sviecky na takyto tlak? Mam tam BRISK DR 15YS.Motor bude bezat snad zajtra alebo stvrtok, tak dam vediet. Keby som vedel nahodit foto, ukazem ako vyzera hlava. Skusim da link.

este by si si mohol nechat vyrobit tesnenie na mieru, pevnejsie ako seriove, mozno ze aj hrubku ti vedia spravit vacsiu cim by si znizil kompresny pomer, jedno stoji nejak 600sk
http://www.kalina.cz/

gemini si tam dava robit tesnenia, jeho sa spytaj

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


1.7.08, 17:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
kamo neviem kde si prisiel na to ze povolene znizenie je 2mm, to je kriticke, velmi kriticke znizenie......
Kompresny pomer velky ako vzducholod, rozbijes tym motor, mozno aj starter bude slaby aby ho pretocilo....

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


1.7.08, 22:30
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Gemini píše:
kamo neviem kde si prisiel na to ze povolene znizenie je 2mm, to je kriticke, velmi kriticke znizenie......
Kompresny pomer velky ako vzducholod, rozbijes tym motor, mozno aj starter bude slaby aby ho pretocilo....


na to snížení přišel jednodužše na hlavě je značka

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


1.7.08, 22:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Toto som nasiel v knizke sportovni upravy felicie Bořivoj Plšek:
"Dejte si pozor na prilis velke ubirani materialu pri snizovani hlavy. Znatelny vysledek se dostavi jiz pri odfrezovani 0,5-0,8mm, s upravenym predstihem, nebo ridici jednotkou muzete celkem bez potizi snizovat o 1,5 - 1,9mm. 2mm a vice, to je uz opravdu extrem a muze se vam stat, ze nebudete schopni nastavit(nebo to pujde obtizne) vhodne volnobezne otacky motoru..."

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


2.7.08, 06:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Takze auto je uz doma zo servisu. Startuje uuuplne normalne, hlava mi nevyletela na obeznu drahu a neklope ani pri 90ke a zrychlovani na 95benal. Dakujem za vase inteligentne poznamky a fundovanu pomoc :?

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


3.7.08, 11:51
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
septim píše:
Takze auto je uz doma zo servisu. Startuje uuuplne normalne, hlava mi nevyletela na obeznu drahu a neklope ani pri 90ke a zrychlovani na 95benal. Dakujem za vase inteligentne poznamky a fundovanu pomoc :?

ved uvidis.... mne pri zlom nastaveni a vysokej kompresii po 1000km odislo tesnenie... tak uvaz ci nase podla teba neopodstatnene rady neboli opodstatnene

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


3.7.08, 12:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
septim píše:
Takze auto je uz doma zo servisu. Startuje uuuplne normalne, hlava mi nevyletela na obeznu drahu a neklope ani pri 90ke a zrychlovani na 95benal. Dakujem za vase inteligentne poznamky a fundovanu pomoc :?


tak to asi neboli tie dva milimetre..... zmeraj tlaky motoru a vies na com si

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


3.7.08, 21:34
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Gemini píše:
septim píše:
Takze auto je uz doma zo servisu. Startuje uuuplne normalne, hlava mi nevyletela na obeznu drahu a neklope ani pri 90ke a zrychlovani na 95benal. Dakujem za vase inteligentne poznamky a fundovanu pomoc :?


tak to asi neboli tie dva milimetre..... zmeraj tlaky motoru a vies na com si
nebyo to náhodou 0,2? :P

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


4.7.08, 14:48
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz