Autor |
Zpráva |
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
BMM hlava
Ako ste sa uz niektory docitaly, mam problem s motorom. Isiel mi olej do vody. Motor som dal rozobrat, bolo vadne tesnenie pod hlavou a kriva hlava. Motor som neuvaril ani nezadrel. Po rozobrani bolo zistene, ze hlava ma "vyzrane" diery - kanaly asi po agresivnej chladiacej. Musela sa preto maximalne zarovnat - snizit a ostali aj tak stopy po poskodeni. Znacka max znizenia je skoro zarovno s dosadacou plochou, teda znizenie bolo asi o 1,5-1,8mm. Budu nove ceske kruzky a zabrusene ventily + gufera. Vsetko vycistene a odkarbonovane. Motor je 136-ka.
Moja otazka: Nebude problem s tak vysokou kompresiou? Jazdim na plyn, ale co tlaky, tesnenie? Tym padom musim zrusit aj planovany chip tuning, lebo tam zvysia predstih a teda zvysuje sa riziko detonacneho spalovania - klepania. Co vy na to?
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
1.7.08, 15:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kaliban123
Příspěvky: 761 Bydliště: Brno
|
136 motor a hlava snížená o 1,5-1,8mm? No kurňa
_________________ Škoda 742 Forever Team ale jezdím žabožroutem
|
1.7.08, 15:40 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ja by som ju asi radsej vymenil ako spekulovat ci s tolkymi vadami s tym nebudu problemy
ved BMM felda hlava je to iste ako favo nie? tak to zozenes za babku
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
1.7.08, 16:19 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
No lenze uz som tam dal menit gufera, znizovat, zabrusovat ventily, mam v nej peknych par peniazkov a ma ju len tak vyhodit? Okrem toho ak kupim z vrakaca, nevidis ci je kriva a zase vsetka ta robota a moze sa stat ze ju nakoniec znizia zas o tolko. Nova hola hlava stoji 5500sk+ventily a vs k tomu
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
1.7.08, 17:07 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
septim píše: No lenze uz som tam dal menit gufera, znizovat, zabrusovat ventily, mam v nej peknych par peniazkov a ma ju len tak vyhodit? Okrem toho ak kupim z vrakaca, nevidis ci je kriva a zase vsetka ta robota a moze sa stat ze ju nakoniec znizia zas o tolko. Nova hola hlava stoji 5500sk+ventily a vs k tomu
no, to je pravda ze nevies v jakom stave je hlava ale ci je znizena zistit vies, ci je kriva sa da myslim tiez zistit sparomerkami a vodovahou, tie gufera zas tolko nestoja a ventily prehodis
ja som kupil za 1500 Mpickovu aj s ventilmi, pouzitu a nic jej nebolo
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
1.7.08, 17:11 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
To je beznadejny.
Leda by si dal pisty ze 135ky, aby ta snizena hlava neletela na obeznou drahu tim tlakem.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
1.7.08, 17:20 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Zas povolne znizenie vyrobcom je 2mm a znacka je este viditelna, teda nemylim, ze by hlava letela na obeznu drahu, aj spodok je v dobrom stave. skor sa bojim o tesnenie. Klepat by nemalo, kedze pojdem na plyn. Ale napriklad ake sviecky na takyto tlak? Mam tam BRISK DR 15YS.Motor bude bezat snad zajtra alebo stvrtok, tak dam vediet. Keby som vedel nahodit foto, ukazem ako vyzera hlava. Skusim da link.
Podarilo sa mi uploadnut foto, tu mozete pozriet ako to vypada:
http://fotoalbumy.azet.sk/septimm/bmm
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
Naposledy upravil septim dne 1.7.08, 17:44, celkově upraveno 1
|
1.7.08, 17:30 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
septim píše: Zas povolne znizenie vyrobcom je 2mm a znacka je este viditelna, teda nemylim, ze by hlava letela na obeznu drahu, aj spodok je v dobrom stave. skor sa bojim o tesnenie. Klepat by nemalo, kedze pojdem na plyn. Ale napriklad ake sviecky na takyto tlak? Mam tam BRISK DR 15YS.Motor bude bezat snad zajtra alebo stvrtok, tak dam vediet. Keby som vedel nahodit foto, ukazem ako vyzera hlava. Skusim da link.
este by si si mohol nechat vyrobit tesnenie na mieru, pevnejsie ako seriove, mozno ze aj hrubku ti vedia spravit vacsiu cim by si znizil kompresny pomer, jedno stoji nejak 600sk
http://www.kalina.cz/
gemini si tam dava robit tesnenia, jeho sa spytaj
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
1.7.08, 17:40 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
kamo neviem kde si prisiel na to ze povolene znizenie je 2mm, to je kriticke, velmi kriticke znizenie......
Kompresny pomer velky ako vzducholod, rozbijes tym motor, mozno aj starter bude slaby aby ho pretocilo....
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
1.7.08, 22:30 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Gemini píše: kamo neviem kde si prisiel na to ze povolene znizenie je 2mm, to je kriticke, velmi kriticke znizenie...... Kompresny pomer velky ako vzducholod, rozbijes tym motor, mozno aj starter bude slaby aby ho pretocilo....
na to snížení přišel jednodužše na hlavě je značka
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.7.08, 22:32 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Toto som nasiel v knizke sportovni upravy felicie Bořivoj Plšek:
"Dejte si pozor na prilis velke ubirani materialu pri snizovani hlavy. Znatelny vysledek se dostavi jiz pri odfrezovani 0,5-0,8mm, s upravenym predstihem, nebo ridici jednotkou muzete celkem bez potizi snizovat o 1,5 - 1,9mm. 2mm a vice, to je uz opravdu extrem a muze se vam stat, ze nebudete schopni nastavit(nebo to pujde obtizne) vhodne volnobezne otacky motoru..."
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
2.7.08, 06:18 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Takze auto je uz doma zo servisu. Startuje uuuplne normalne, hlava mi nevyletela na obeznu drahu a neklope ani pri 90ke a zrychlovani na 95benal. Dakujem za vase inteligentne poznamky a fundovanu pomoc
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
3.7.08, 11:51 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
septim píše: Takze auto je uz doma zo servisu. Startuje uuuplne normalne, hlava mi nevyletela na obeznu drahu a neklope ani pri 90ke a zrychlovani na 95benal. Dakujem za vase inteligentne poznamky a fundovanu pomoc
ved uvidis.... mne pri zlom nastaveni a vysokej kompresii po 1000km odislo tesnenie... tak uvaz ci nase podla teba neopodstatnene rady neboli opodstatnene
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
3.7.08, 12:20 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
septim píše: Takze auto je uz doma zo servisu. Startuje uuuplne normalne, hlava mi nevyletela na obeznu drahu a neklope ani pri 90ke a zrychlovani na 95benal. Dakujem za vase inteligentne poznamky a fundovanu pomoc
tak to asi neboli tie dva milimetre..... zmeraj tlaky motoru a vies na com si
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
3.7.08, 21:34 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Gemini píše: septim píše: Takze auto je uz doma zo servisu. Startuje uuuplne normalne, hlava mi nevyletela na obeznu drahu a neklope ani pri 90ke a zrychlovani na 95benal. Dakujem za vase inteligentne poznamky a fundovanu pomoc tak to asi neboli tie dva milimetre..... zmeraj tlaky motoru a vies na com si nebyo to náhodou 0,2?
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
4.7.08, 14:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|