|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
wr8
Příspěvky: 139 Bydliště: Boskovicko
|
Výfuk Favorit BMM
takze,predem by se chtel omluvit za dotaz na kterej se ptam,nekde jsem tu o tom cetl,ale nedocetl sem se zadnyho verdiktu.jde o vyfuk na mém pikápku,chtel bych neco aby se to k necemu bylo,o zvuk me nejde,spis bych radej kdyby to pomohlo motoru,idealne nejakej kroutacek,neni to jedina vec ktera na tom ve vysledku bude,a cetl sem tady o vyfuku z 1,9D feldy,dneska jsem se na to ptal,rozdil je v trubce v prumeru 5milimetrů v prospech dieslacka.vim ze predelat by to slo,ale poznam to?ten muj uz je jako pernik takze me vymena nemine,dekuji za odpovedi
P.S nebyl sem kvuli ČJ pripustenej k maturite,tak omluvte prosim chybicky
_________________ Pikap For men cimbu-byl Felicie mpi
|
1.7.08, 21:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Soieta
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.7.08, 21:47 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Výfuk Favorit BMM
iba výfukom nič nedocieliš? iba zvukovú kulisu a vačšiu sporebu...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
1.7.08, 22:36 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: Výfuk Favorit BMM
michalkatka píše: iba výfukom nič nedocieliš? iba zvukovú kulisu a vačšiu sporebu...
no este mozno ladenymi zvodmi by si polepsil ale citit to je len ak sa spravia aj ine upravy a aj to nie az tak zasadne
ale vsetci sme presli touto fazou
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
1.7.08, 22:38 |
|
|
wr8
Příspěvky: 139 Bydliště: Boskovicko
|
oka,ale jaky svody?4-1 a nebo 4-2-1? a co pak?
kdo uz zkousel tyto svody?
http://www.speedpro.cz/vyfukove-svody-s ... p-382.html
a kdo ma zkusenost s odlehcenim setrvacniku na BMM?kdo to uz Má?
_________________ Pikap For men cimbu-byl Felicie mpi
|
1.7.08, 22:50 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
no, niektore su vraj dost nepodarene, ale tieto favoritacke som zatial u nikoho nevidel
za tie peniaze by som si zohnal ostru vacku, hlavu z feldy MPI, dal upravit a hned mas 55kW
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
1.7.08, 22:52 |
|
|
wr8
Příspěvky: 139 Bydliště: Boskovicko
|
jakou vacku doporucujes na bezny jezdeni?nechci zadnej extrem,abych musel motor kvuli zatahu tocit k omezovaci,jeste bych rad slysel zkusenosti a spokojenost s Řj upravenou např. od Cimbu,dekuji
_________________ Pikap For men cimbu-byl Felicie mpi
|
1.7.08, 23:02 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
wr8 píše: jakou vacku doporucujes na bezny jezdeni?nechci zadnej extrem,abych musel motor kvuli zatahu tocit k omezovaci,jeste bych rad slysel zkusenosti a spokojenost s Řj upravenou např. od Cimbu,dekuji
na bezne jazdenie tak 260/260 cca, idealne od motorexcelu, alebo od engitecu ale ta nema tepelnu upravu a teda menej vydrzi, ale je zas lacnejsia
cimbu su dobri, aspon co takto koluju informacie, hoci vela ludi neveri ze len ich upravami sa da vykon zvysit az tak, kto ma od nich upravene auto neda dopustit
k vacke by sa mala upravovat aj hlava, dalej ventily atd. to by som niekomu zveril
ale podla mna by ti na zaciatok stacilo zajst do Cimbu a nechat si upravit motor od nich
na druhej strane picupy su hlavne uzitkove auta tak neviem ci by som sa pustal do uprav, takmer kazdou znizujes zivostnost dielov
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
1.7.08, 23:12 |
|
|
wr8
Příspěvky: 139 Bydliště: Boskovicko
|
a nemam nahodou ted v motoru 254vačku?
s tou hlavou pocitam,spasovat kanaly a vylestit zvladnu doma,uz sem to delal,mozna trosku hlavu liznout,ale porad nevim jak s tim setrvakem,osoustrusit jde,ale jen o trosku,jestli to ma cenu,aspon se donutim celej motor pretesnit
_________________ Pikap For men cimbu-byl Felicie mpi
|
1.7.08, 23:16 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
wr8 píše: a nemam nahodou ted v motoru 254vačku? s tou hlavou pocitam,spasovat kanaly a vylestit zvladnu doma,uz sem to delal,mozna trosku hlavu liznout,ale porad nevim jak s tim setrvakem,osoustrusit jde,ale jen o trosku,jestli to ma cenu,aspon se donutim celej motor pretesnit
no, s tymi vackami uz mam bordel, vo fave su od 243 az po 254 ale ktora je kde tak to neviem a malokto ano
az tak tomu zas nerozumiem mozem ti povedat co mam ja
mne upravoval motor gemini www.geminiracing.org
-kompresny pomer zvyseny na 10,4:1
-hlava felda mpi, znizena, upravena (vacsie kanaly...)
-upravene sanie
-upravene ventily, drieky
-vacka 262/262 (alebo tak nejak) z engitecu
-vacsia druha tryska na karburatore (zatial len to)
-bude novy rozdelovac
to je tak v strucnosti
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
1.7.08, 23:23 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Na krouťáček spíš 4-2-1.
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
2.7.08, 11:40 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
samotný trubky udělají stejně prd, motor s výfukem tvoří nedílnou součást a úprava jednoho bez druhýho je plýtvání peněz
|
2.7.08, 11:55 |
|
|
wr8
Příspěvky: 139 Bydliště: Boskovicko
|
Dyno píše: Na krouťáček spíš 4-2-1.
a kde takovy rostou? ,treba na speedpro jsou jen 4-1
jasny ze jen trubkama nic nenazenu,upravy sou v merku,jen ze me ten vyfuk uz trapi tedka,tak uz bych to mel aspon pripraveny
_________________ Pikap For men cimbu-byl Felicie mpi
|
2.7.08, 11:56 |
|
|
bitmap
Příspěvky: 658
|
Pokud bys rad nejaky ten kroutacek navic, tak v onom tolik omilanem Motor-Excelu umeji udelat krasne nerezove svody 4-2-1 za lidovych 9000,- kc, dokonce uz je snad koncem prazdnin budou mit i kde vyrobit - konecne po vic nez roce
Zbytek vyfuku poskladej ze seriovych originalnich dilu, pokud s tim jen nechces machrovat na prislusnice vlhkeho pohlavi jak ti to huste vrci, nic jineho nema smysl delat.
|
2.7.08, 12:06 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Nemám to vyzkoušenéa samo,že ti nic moc nepřidá,to je jenom teorie: svody 4-1 na výkon, 4-2-1 na Nm.
Necháš svody co máš(4-2) a pak už jenom něco takového http://www.speedpro.cz/vyfukovy-svod-sp ... p-383.html
a máš 4-2-1.
Ale asi na tom něco bude,když se prodávají jenom svody 4-1.
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
2.7.08, 16:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|