|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Nevím jak přesně ten spoj výfuku vypadá, ale mohl bys zkusit narvat tam nehořlavý provázek (kdysi to bývalo z azbestu, teď je to tuším ze skelných vláken), používá se to na zatěsnění spojů namáhaných vysokými teplotami.
U mě se netěsnost výfuku projevovala slabým "prskáním" při volnoběhu, byla to malá netěsnost a slyšet o bylo. Při brždění motorem to občas louplo do výfuku. Na fávu mi netěsná příruba způsobovala efektní střílení do výfuku při každém přeřazení.
|
5.7.08, 21:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
hagios píše: ... motor je š 120, originál je akurát blok motoru, hlava...
Hlava 1000 na 120 vložkách, nemá to příliš vysokou kompresi?
|
5.7.08, 21:47 |
|
|
hagios
Příspěvky: 46 Bydliště: Prešov, SR
|
Nemá, je to akurát. Dokonca sa mi zdá, že to teraz ťahá trošku slabšie, ako keď som tam mal hlavu 120, ale keď bola prasknutá.. Mal som tam aj C váhadlá z favorita, ale teraz ich nemôžem použiť kvôli rozteči ventilov. Dalo by sa to upraviť vybratím podložiek, ale bojím sa, že potom nebudú sedieť mazacie otvory a budú sa váhadlá zadierať.
|
5.7.08, 21:59 |
|
|
hagios
Příspěvky: 46 Bydliště: Prešov, SR
|
Už je to v poriadku, objímku výfuku som otočil, poriadne dotiahol a je to dobre. Pre istotu som vymenil aj palec rozdeľovača, nastavil znova predstih a je to super! Ďakujem všetkým za pomoc.
|
9.7.08, 10:13 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|