Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 08:20



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 BMM hlava 
Autor Zpráva

Příspěvky: 761
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Bud to nebyli ty dva milimetry Gemini a nebo tu bude za chvilku s pláčem že mu na tom něco nejede či žere olej (vodu)

_________________
Škoda 742 Forever Team ale jezdím žabožroutem


4.7.08, 14:54
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Zatial motor jazdi bez nejakych atypickych symptomov. skusal som merat tlaky v motore meracom tlaku na pneu s rozsahom do 3Bar. Je CCCP vyroby a v pneu ukazal spravny tlak 2,1Bar. Ale pri merani motora ukazal kompresny tlak 2,4Bar. To je 2,4MPa a to je predsa vela nie? Ale zda sa mi ze nemeral presne, lebo som meral aj neupravenu feliciu (aspon nie namy), kt ma najazdenych 170tis km a ukazalo tlak 2,1Bar. Skusim zohnat origo tlakomer, vraj sa to da kupit niekde v mototechne. V tychto horucavach (jazda okolo 32°) ma tendenciu trochu sa hriat ale nevarí. Moze to byt aj starym chladicom, robilo to aj predtym.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


6.7.08, 17:51
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
septim píše:
Zatial motor jazdi bez nejakych atypickych symptomov. skusal som merat tlaky v motore meracom tlaku na pneu s rozsahom do 3Bar. Je CCCP vyroby a v pneu ukazal spravny tlak 2,1Bar. Ale pri merani motora ukazal kompresny tlak 2,4Bar. To je 2,4MPa a to je predsa vela nie? Ale zda sa mi ze nemeral presne, lebo som meral aj neupravenu feliciu (aspon nie namy), kt ma najazdenych 170tis km a ukazalo tlak 2,1Bar. Skusim zohnat origo tlakomer, vraj sa to da kupit niekde v mototechne. V tychto horucavach (jazda okolo 32°) ma tendenciu trochu sa hriat ale nevarí. Moze to byt aj starym chladicom, robilo to aj predtym.


Nějak netuším proč zkoušíš měřit tlaky motoru pneuměřičem do 3 bar když motor Felicie by měl mít dejme tomu v optimálním případě něco kolem 13 bar což je 1,3 MPa. 1 bar = 0,1 MPa

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


6.7.08, 18:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
:oops: Ooops, musim zohnat ten iny merač.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


6.7.08, 18:05
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Jen poznámky k měření tlaků: Pokud je mezi tlakoměrem a spalovacím prostorem hadice, snižuje se změřený tlak vlivem objemu hadice (výsledky jsou proto jen orientační a vhodné pro porovnání válců mezi sebou). V případě držení tlakoměru v otvoru svíčky rukou se stává, že to člověk neudrží dostatečně těsně, trochu vzduchu si "uprdne" bokem a tlak vůbec neodpovídá reálným hodnotám.


6.7.08, 18:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
septim píše:
:oops: Ooops, musim zohnat ten iny merač.


Doporučuju za 250 Kč Měřič komprese válců MK16 od Kovo Brno :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


6.7.08, 18:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Lenze kde to kupim na slovensku? Zatial som to nevidel ani v jednej predajni. Skusim zajtra obehnut vsetky autodiely.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


6.7.08, 18:11
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Nech si to poslat. :)


6.7.08, 18:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Teraz musim premyslat nad tvojimi kompresnymi tlakmi :lol: :( :lol:
Ak sa ti xce prijs do Cunova (napr. obed, alebo kupanie) rad by som ti zmeral tie kompresne tlaky 8)

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


13.7.08, 22:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Uz mam vybavene, ze ked dokoncim zabeh po 1500 (mam uz 1000km) , ked pojdem na vymenu oleja a nastavenie ventilovej vole, tak mi zmeraju aj tlaky vo valcoch v servise. Tak ked budem vediet napisem. Inak mam extremne nizku spotrebu, ale som ekorally jazdec, ale o tom v inom clanku snad niekedy :wink:

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


14.7.08, 06:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
helel a je tak moc snížená hlava bez čipu a vačky na BMM znát???...já mám hlavu dole o 0,4+leštěno a jako....lepší než seriový BMM ale na závody bych s tim nejel........ :oops:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


15.7.08, 20:27
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
No to ti zatial neviem povedat, pretoze ja poctivo zabehavam motor jak stary dedo. Ten motor nevytacam, nezatazujem. Mam uz 1000km na tom, este 500 a idem na vymenu oleja a doladenie ventilov. Myslim, ze momentalne to nema vacsi vykon, predsa kruzky sa musia zabehat. Lespie mi ale chyta start a je citit, ze skor zhasne motor kvoli kompresii. Buduci tyzden by som to mal dat do servisu a budu aj vysledky ake su tlaky. Tento piatok snad pojde chip od cimbu. Pred upravou siel motor priskrteny max 145-155 podla poveternostnych podmienok a cesty. Vceea som dorobil privod studeneho vzduchu na filter tak uvidim aka zmena. Ale max speed ma nezaujima, jazdim na spotrebu. Skusal som ist aj na bezin a zatial neklope, no nie v silnej zatazi a cely motor bol odkarbonovany. Zatial tolko.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


16.7.08, 08:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
septim píše:
No to ti zatial neviem povedat, pretoze ja poctivo zabehavam motor jak stary dedo. Ten motor nevytacam, nezatazujem. Mam uz 1000km na tom, este 500 a idem na vymenu oleja a doladenie ventilov. Myslim, ze momentalne to nema vacsi vykon, predsa kruzky sa musia zabehat. Lespie mi ale chyta start a je citit, ze skor zhasne motor kvoli kompresii. Buduci tyzden by som to mal dat do servisu a budu aj vysledky ake su tlaky. Tento piatok snad pojde chip od cimbu. Pred upravou siel motor priskrteny max 145-155 podla poveternostnych podmienok a cesty. Vceea som dorobil privod studeneho vzduchu na filter tak uvidim aka zmena. Ale max speed ma nezaujima, jazdim na spotrebu. Skusal som ist aj na bezin a zatial neklope, no nie v silnej zatazi a cely motor bol odkarbonovany. Zatial tolko.

a budeš čipovat plynovou feldu??...co ti na to mr. cibmu řek??? :wink: :?

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


16.7.08, 23:10
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Ved to msju uvedene aj na svojich strankach aky vplyv ma chip na lpg motore. Pozri si to tam. A maju aj program pre lpg motory vraj. Vraj zvyseny volnobeh kt je vhodny pre lpg motory, neviem preco mne je to dobre tak ako to je. a Znizuju sa razy v sacom potruby tak nedochadza k spätnym zašlehom - strielanie do sania sa redukuje. Zajtra by som to mal mat, tak uvidim.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


17.7.08, 11:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Takze novinky ohladom mojho auta:
Ukoncil som zabeh motora - kruzkov. Po 1500km vymena oleja, nastavenie ventilov... Po chiptuningu necitim, ziadnymarkantny rozdiel. Obmedzovac posunuty vyssie, vacsia ochota k vytácaniu. Hlavne na plny plyn to ide lepsie. Spotreba co zatial meriam asi neklesla. Inak je "rozpravkovo nizka", ako by to bolo TDI. Ale to som mal aj pred chipom.
No a teraz k tomu zaujimavemu. Dal som zmerat kompresiu a na motore nezahriatom na prevadzkovu teplotu su vyrovnane tlaky 12,5 Bar.

Okrem toho, mam mensi problem s vodou a nechcem otvarat dalsi topic, tak to hodim sem. Motor sa stale nezohreje na prevadzkovu teplotu, ale len na 70-73°. Menil som cidlo teploty, bolo tam modre pre 1,6 a dal som zlte pre 1.3 a ukazuje rovnako. Tak ukazovalo na 2 roznych palubovkach a na 2 roznych diagnostikach (super vag a ATAL). Myslim ze by to mohol byt asi len termostat. Inak ked vyjde rucicka ku strednej ciarke, tesne pod tak zopne ventilator na chladici. Potom nechapem, te zopina pri 98°. Kde moze byt chyba? RJ je uz vymenena a to iste. :?: :?: :?:

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


23.7.08, 11:02
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz