Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 16:54



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 LPG krokovej motorek 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 602
Bydliště: Praha-Zizkov
Příspěvek LPG krokovej motorek
Potrebuji radu od nekoho kdo ma felicii na LPG, nejlepe jednobodove vstrikovani.
Zjistil jsem ze na hadici mezi smesovacem a mixerem v "karburatoru" mi chybi LPG krokovej motorek, mam tam jen manualni sroub. Kuli tomu sem neudelal emise. Jinak pri jizde to nevadi. Takze kdo muze at se oukne do motoru a rekne mi kolik tam vede dratu a jakejch, ja tam mam pripraveny jen 2 , ale na vsech schematech co jsem nasel jsou 4, tak jsem z toho zmatenej. Pravdepodobne tam ten krokovej motorek puvodne byl , pak se asi rozbyl tak tam dal nekdo jen ten manualni sroub, ale kde jsou ty zbejvajici draty??


23.6.08, 21:00
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: LPG krokovej motorek
Dusche píše:
Potrebuji radu od nekoho kdo ma felicii na LPG, nejlepe jednobodove vstrikovani.
Zjistil jsem ze na hadici mezi smesovacem a mixerem v "karburatoru" mi chybi LPG krokovej motorek, mam tam jen manualni sroub. Kuli tomu sem neudelal emise. Jinak pri jizde to nevadi. Takze kdo muze at se oukne do motoru a rekne mi kolik tam vede dratu a jakejch, ja tam mam pripraveny jen 2 , ale na vsech schematech co jsem nasel jsou 4, tak jsem z toho zmatenej. Pravdepodobne tam ten krokovej motorek puvodne byl , pak se asi rozbyl tak tam dal nekdo jen ten manualni sroub, ale kde jsou ty zbejvajici draty??


musíš napsat jakou máš značku, ten motorek se jmenuje elektrický servoventlil směsi, má i dvě řídící jednotky připojené na hlavní v návaznosti třeba na impulz z cívky, TPS signál, lambáda, takže to tam nějak připojit nejde musíš vědět jak a pokud je tam obyčejný reduktor že to někdo odrbal tak nijak miloš


24.6.08, 06:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 602
Bydliště: Praha-Zizkov
Příspěvek 
je to snad BRC, par veci je tam taky Lovtec. LPG ridici jednotku mam jen jednu. Mela by ridit na zaklade TPS, lambdy. Potrebuji nekoho kdo to ma v aute at mi rekne kolik dratu vede do toho motorku. Jakej tam ma presne bejt motorek nevim, pac ho tam namam )O:


24.6.08, 15:31
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Dusche píše:
je to snad BRC, par veci je tam taky Lovtec. LPG ridici jednotku mam jen jednu. Mela by ridit na zaklade TPS, lambdy. Potrebuji nekoho kdo to ma v aute at mi rekne kolik dratu vede do toho motorku. Jakej tam ma presne bejt motorek nevim, pac ho tam namam )O:


firma HL Propan, tam nájdeš na Lovtec všetko

http://www.hlpropan.cz/schema.htm

Obrázek

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.6.08, 15:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 602
Bydliště: Praha-Zizkov
Příspěvek 
michalkatka> na HL Propan jsem prave koukal, spis potrebuji vedet jak to vypada u nekoho u aute.


25.6.08, 05:56
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Ja mam felu bez RJ plynu, niket systemy nemaju krokovy motorcek, aj bez neho musis spravit emisie. Ta sranda stoji 2000sk, raz som to dokupoval na ine auto a nebol ziadny rozdielv jazde. Posteluj motos a ser na to. Skus ist inde na emise alebo vies ako dalej :P

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


25.6.08, 07:39
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Dusche píše:
michalkatka> na HL Propan jsem prave koukal, spis potrebuji vedet jak to vypada u nekoho u aute.


jak tam máš navíc BRC a lovato to ti nikdo neřekne, to je různě dvě řídící jednotky na plastu topení, další třeba u levého kolena pod palubkou, musíš nafoit co tam vlastně máš jinak se nepohneš mioš


25.6.08, 08:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 602
Bydliště: Praha-Zizkov
Příspěvek 
septim> taky v pohode jezdim bez toho serva, steluju normalne po staru tim manualnim sroubem. Ale puvodne tam to servo asi bylo kdyz jsou tam dva volne kabliky co vedou do RJ LPG.

Kdyz jsi to daval do toho jineho auta, kolik bylo kabliku v konektoru cos na to napojil?


25.6.08, 13:12
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Tam boli len dva, ale to bolo brc elegant 52 a ten ventil vyzeral ako clona na fotaku, otvaralo sa to ako zvacsujuci sa kruh. Bratovi som to vyhodil ako klasicky vysuvajuci sa piest na lovate, lebo slo na figu. Bez toho lepsie. No nema tak nizku spotrebu ako ja neviem preco.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


25.6.08, 16:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 602
Bydliště: Praha-Zizkov
Příspěvek 
septim> super konecne poradne info, ja tam mam prave jen dva kabliky


26.6.08, 08:37
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Tie kabliky mi zapojili v servise, ale nech som ich zapojil akokolvek, fungovalo to rovnaku, ale odporucam ti napojit to mimo auta a skusit co to robi, a premerat tie kable a az potom instalovat do auta. Zdar!

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


27.6.08, 09:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 602
Bydliště: Praha-Zizkov
Příspěvek 
tak uz vim jaka je to jednotka LAMBDA GAS "EM" a mam k tomu i schema http://forum.ladaklub.com/download.php?id=8153 ( pujcil jsem si to od kolegu z LADA klubu) Ted uz jen to posledni, jakej je tam pouzitej servomotorek rizeni smesi?? Pak uz jen namontuji, zastrcim dovnitr ty dva draty co mi koukaj v motoru a hura na SKT, jen potrebuji vedet co to je za motorek )O:


6.7.08, 21:03
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 602
Bydliště: Praha-Zizkov
Příspěvek 
tak uz vim co je to zac, vypada jako velkej palivovej filtr, z kazde strany hadice a uprostred velkej valecek, konektor na dva draty. Novej stoci 2100 kc, takze pokud mate nekdo nakej navic, koupim (O:


7.7.08, 12:20
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Ser na to. Ja som presne to kupoval nove a nebol v tom ziadny rozdiel. Len som zbytocne vyhodil vyse 2000 za to. Na STK poznaju figu, tam sa tomu nerozumeju. Aj v LPG servise mi hovorili, ze to nie je nevyhnutne kupovat.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


8.7.08, 07:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 602
Bydliště: Praha-Zizkov
Příspěvek 
septim> ja tam ten krokac taky nechci, jsem bez nej uplne spokojenej, ale neudelam bez toho revizi a emise )O:


8.7.08, 11:51
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz