|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Autor |
Zpráva |
salomen
Příspěvky: 253
|
Motor zhasína
Zdravím.Mám problém na Škode 120.Nedržia mi voňobežné otáčky,dusí mi ich.Keď pridám na 3000 otáčok a potom pustím plyn,skape mi to.Menil som aj celý karburátor.Čo mám robiť.Som z toho zúfalý.
|
8.7.08, 17:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Re: Motor zhasína
salomen píše: Zdravím.Mám problém na Škode 120.Nedržia mi voňobežné otáčky,dusí mi ich.Keď pridám na 3000 otáčok a potom pustím plyn,skape mi to.Menil som aj celý karburátor.Čo mám robiť.Som z toho zúfalý. čo máš za ty karburatora? nemáš tam z boku směrem k víku ventilů takej váleček s konektorem? kdyžtak zapni kliček a vytahuj a zaasunuj ten konekrot musí cvakat
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
8.7.08, 17:52 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Pokud škodařova rada nepomůže, zkontroluj těsnost hadic podtlaku (k posilovači), zkontroluj předstih, zkontroluj palivovou pumpu, zkontroluj dostatek paliva v nádrži...
|
8.7.08, 18:30 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
a nebo je ten váleček volný a přisává vzduch a místo směs na volnoběh tam pošle jen vzduch a motor chcípne když pustíš plyn pomalu tak jede, musí se ale jednat o ten tlustý váleček odpojovač volnoběhu ne paliva miloš
|
8.7.08, 18:41 |
|
|
hejkal2
Příspěvky: 12
|
Ahoj, dnes jsem řešil stejnou závadu. Zničeho nic mi přestala škoda 105 držet volnoběh. Našel jsem díravou podtlakovou hadici. Chcípací elektromagnet cvaká. Volnoběh jsem seřídil, ale žere vzduch z té hadice, takže mám volnoběžný šroub vzduchu skoro utažený. Hadici později vyměním, doufám, že to bylo jen to. Jinak jsem profouknul obě díry po seřizovacích šroubech volnoběhu. Pozor, před foukáním odmontovat membránku, praskla by. A nakonec jsem si vzpomněl, že dřív před generálkou motoru jsem nemohl jezdit s tlustou hadicí, která odvětrává klikovku a pouští to do sání. Motor neměl tlaky a dusil se z klikovky. Jestli to máš také, tak ti druhý karbec nepomůže.
|
9.7.08, 20:20 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
hejkal2 píše: Ahoj, dnes jsem řešil stejnou závadu. Zničeho nic mi přestala škoda 105 držet volnoběh. Našel jsem díravou podtlakovou hadici. Chcípací elektromagnet cvaká. Volnoběh jsem seřídil, ale žere vzduch z té hadice, takže mám volnoběžný šroub vzduchu skoro utažený. Hadici později vyměním, doufám, že to bylo jen to. Jinak jsem profouknul obě díry po seřizovacích šroubech volnoběhu. Pozor, před foukáním odmontovat membránku, praskla by. A nakonec jsem si vzpomněl, že dřív před generálkou motoru jsem nemohl jezdit s tlustou hadicí, která odvětrává klikovku a pouští to do sání. Motor neměl tlaky a dusil se z klikovky. Jestli to máš také, tak ti druhý karbec nepomůže.
ten motor po smrti ti žere ty spaliny z kliky které nemají kyslík nejlépe zavést pod auto, o tom se tu vůbec nemluví třeba některý diesel bez odpojení té hadice po ránu když je kosa nechytne miloš
|
9.7.08, 20:48 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|