Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 09:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
 Motor zhasína 
Autor Zpráva

Příspěvky: 253
Příspěvek Motor zhasína
Zdravím.Mám problém na Škode 120.Nedržia mi voňobežné otáčky,dusí mi ich.Keď pridám na 3000 otáčok a potom pustím plyn,skape mi to.Menil som aj celý karburátor.Čo mám robiť.Som z toho zúfalý.


8.7.08, 17:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek Re: Motor zhasína
salomen píše:
Zdravím.Mám problém na Škode 120.Nedržia mi voňobežné otáčky,dusí mi ich.Keď pridám na 3000 otáčok a potom pustím plyn,skape mi to.Menil som aj celý karburátor.Čo mám robiť.Som z toho zúfalý.
čo máš za ty karburatora? nemáš tam z boku směrem k víku ventilů takej váleček s konektorem? kdyžtak zapni kliček a vytahuj a zaasunuj ten konekrot musí cvakat :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


8.7.08, 17:52
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Pokud škodařova rada nepomůže, zkontroluj těsnost hadic podtlaku (k posilovači), zkontroluj předstih, zkontroluj palivovou pumpu, zkontroluj dostatek paliva v nádrži...


8.7.08, 18:30
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a nebo je ten váleček volný a přisává vzduch a místo směs na volnoběh tam pošle jen vzduch a motor chcípne když pustíš plyn pomalu tak jede, musí se ale jednat o ten tlustý váleček odpojovač volnoběhu ne paliva :D miloš


8.7.08, 18:41
Profil

Příspěvky: 12
Příspěvek 
Ahoj, dnes jsem řešil stejnou závadu. Zničeho nic mi přestala škoda 105 držet volnoběh. Našel jsem díravou podtlakovou hadici. Chcípací elektromagnet cvaká. Volnoběh jsem seřídil, ale žere vzduch z té hadice, takže mám volnoběžný šroub vzduchu skoro utažený. Hadici později vyměním, doufám, že to bylo jen to. Jinak jsem profouknul obě díry po seřizovacích šroubech volnoběhu. Pozor, před foukáním odmontovat membránku, praskla by. A nakonec jsem si vzpomněl, že dřív před generálkou motoru jsem nemohl jezdit s tlustou hadicí, která odvětrává klikovku a pouští to do sání. Motor neměl tlaky a dusil se z klikovky. Jestli to máš také, tak ti druhý karbec nepomůže. :!:


9.7.08, 20:20
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
hejkal2 píše:
Ahoj, dnes jsem řešil stejnou závadu. Zničeho nic mi přestala škoda 105 držet volnoběh. Našel jsem díravou podtlakovou hadici. Chcípací elektromagnet cvaká. Volnoběh jsem seřídil, ale žere vzduch z té hadice, takže mám volnoběžný šroub vzduchu skoro utažený. Hadici později vyměním, doufám, že to bylo jen to. Jinak jsem profouknul obě díry po seřizovacích šroubech volnoběhu. Pozor, před foukáním odmontovat membránku, praskla by. A nakonec jsem si vzpomněl, že dřív před generálkou motoru jsem nemohl jezdit s tlustou hadicí, která odvětrává klikovku a pouští to do sání. Motor neměl tlaky a dusil se z klikovky. Jestli to máš také, tak ti druhý karbec nepomůže. :!:


ten motor po smrti ti žere ty spaliny z kliky které nemají kyslík nejlépe zavést pod auto, o tom se tu vůbec nemluví třeba některý diesel bez odpojení té hadice po ránu když je kosa nechytne miloš


9.7.08, 20:48
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 6 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz