Felicia 98 50kw MPI nejde nastartovat - imobilizer
Autor |
Zpráva |
vopaje
Příspěvky: 819 Bydliště: jih vysočiny
|
Klasika-nejrychlejší,min.práce a velký vývar.Supiku,bude pro tebe asi nejlepší,jak jsi psal,najít si elektrik. ať vše projede.čus
_________________ A máš kostru? - ,,asi jo"
|
2.10.06, 20:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
to je fakt pro elektrikáže pokud se ztratí z klíčku imobilizer, tak to chytne zdechne a pořád dokola a to není tvůj případ pokud máš v pořádku relátka po zapnutí klíčku do první polohy, celou pojistkovou desku, piny, v pořádku čerpadlo v nádrži a restartneš řídíí jednotku a pak to chytne, tak je to možné, řídící jednotka se dá půjčit na vrakecu, když dáš druhou chytne a zdechne musí se přístrojem VAG přispusobit imobilizér to sám neuděláš, já bych šel ještě pro klid duše po čerpadlu obnaž jeho relátko a podrž ho prstem jestli čerpadlo pořád jede a zda má tlak to poznáš že mírně ubere, jak jede naprázdno možná ti uletělo, ten tvůj náraz mi tam nesedí to musíš vyloučit u MPi ve tvém roce se čerpadlo umí zlomit nebo prasknout, pokut ti čerpadlo leží a máš tam před rezervou tak ti to nepojede a ten ventilátor jak ti hapruje ty relátka tam nepodcenuj já jsem měl zkoušečku 2 W a ta mně mnohokrát zklamala, napětí proměřuju 100 W žárovkou H3 mnoho štěstí miloš
|
3.10.06, 15:35 |
|
|
Supik
Příspěvky: 7
|
slovacek.milos píše: to je fakt pro elektrikáže pokud se ztratí z klíčku imobilizer, tak to chytne zdechne a pořád dokola a to není tvůj případ pokud máš v pořádku relátka po zapnutí klíčku do první polohy, celou pojistkovou desku, piny, v pořádku čerpadlo v nádrži a restartneš řídíí jednotku a pak to chytne, tak je to možné, řídící jednotka se dá půjčit na vrakecu, když dáš druhou chytne a zdechne musí se přístrojem VAG přispusobit imobilizér to sám neuděláš, já bych šel ještě pro klid duše po čerpadlu obnaž jeho relátko a podrž ho prstem jestli čerpadlo pořád jede a zda má tlak to poznáš že mírně ubere, jak jede naprázdno možná ti uletělo, ten tvůj náraz mi tam nesedí to musíš vyloučit u MPi ve tvém roce se čerpadlo umí zlomit nebo prasknout, pokut ti čerpadlo leží a máš tam před rezervou tak ti to nepojede a ten ventilátor jak ti hapruje ty relátka tam nepodcenuj já jsem měl zkoušečku 2 W a ta mně mnohokrát zklamala, napětí proměřuju 100 W žárovkou H3 mnoho štěstí miloš
To me zaulalo..jak se restartuje ridici jednotka? Odpojenim baterie? To relatko cerpadla ozkousim.. Cerpadlo upadly nebude..jezdim stale na rezervu (kdyz se rozsviti hladovy oko tak natanku ja 300 ) dneska jsem domu dojel s tak cca 3 litry benzinu a zadny problem. Uz 3 dny jezdim bez vynechani zapalovani treba se to opravilo samo..no to asi ne no.
Jinak jsem si ted ve spojitosti s touto diskuzi: http://cafe.auto.cz/viewtopic.php?t=4507 uvedomil ze pred dvema lety mi odesel regulator na alternatoru takze v soustave urcite bylo vetsi napeti nez je zdravo. ze by se to projevilo az ted?
|
3.10.06, 18:03 |
|
|
vopaje
Příspěvky: 819 Bydliště: jih vysočiny
|
Co se týče resetu,je hodně dohadů jak na to.Už vidím,jak tady rozpoutám diskuzi.Důkladný reset provedeš takto-super-vag s káblem pro verzi na MPI,
sof-tem resetneš a jak reset proběhne,vytáhneš pojistku č.1, vypneš klíček, zandáš pojistku a zapneš klíček.Pokud bude něco jinného než 1.00 ve skupině měřen.hodnot, reset se neprovedl.
Pokud potřebuješ resetovat bez vagu,postupuj stejně-zap.klíček, vyndat pojistku,vyp.klíček,zasuň pojistku.
Jak ti radí Miloš,je to pravé.Začít vylučovat postupně odzkoušené věci.
A jak píšeš o vyš. napětí,tak to je hodně málopravděpodobné.To by odešlo hned při té závadě.
Podle mého se drž té díry,co jsi do ní zavítal,a to mělo za následek -částečné utržení drátu,povolení konektoru,prodření izolace a podobně. čus
_________________ A máš kostru? - ,,asi jo"
|
3.10.06, 18:58 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
odpojováním baterie lze restartovat řídící jednotku pozor na code radio a centrál, proto je lepší odpojit jen skart na ŘJ čas 15 minut až hodinu, ty máš LPG tak udělej tento postup připoj ŘJ, přepni na benzín zapni klíček 30 vteřin, vypni klíček, zapni klíček 30 veteřin vypni klíček, zapni klíček 30 vteřin a start, když to popleteš tak celé znovu, pak to dej na mezipolohu a udělej to samé, pokud máš MPi je doré vyhodit objímku, která zajištuje sací hadici u filtru, kdyby ti to bouchlo, tak si nezničíš filtr a jeho obal, nevím jestli je to nejlepší způsob, ale je odzkoušený dlouholetou praxí, jestli málo tankuješ, tak tanku raději za 200 ale každý měsíc starý benzín se chová v nádrži jako rozpouštědlo a dělá v nádrži pěknou paseku, ten nejlepší režim je jedna nádrž benzínu a jedna plynu tak čau miloš
|
3.10.06, 19:17 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
supíku zrovna mi tu přitáhli MPi, celkem točila baterka, šlo čerpadlo i při startu. ale neházelo to jiskru a nestříkalo palivo, na baterce jsem naměřil 9.5V, kapacita 75 procent u všech článků, akuma stáří dva roky, dali jsme novou, chytlo našup a jel domů čau miloš
|
4.10.06, 18:13 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|