Autor |
Zpráva |
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Gemini píše: co tak Dusan Fiser ?? znate ? to je PAN motorar Jasně že známe, stavěl motor Nikymu a nejen jemu, ale co vím, tak vačky svoje nedělá, nebo se snad mýlím?
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
10.7.08, 11:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Například Krejbych dělá vačky a nikdo by u něj nikdy neřešil,zda-li je povrchově upravená,či nikoliv...To by si nikdy nelajsnul...Proto co tady a jinde na Virtu jsem četl je neuvěřitelný.To by nebyl motorář ale tupej brusič pro kšeft který koukám existují a lidé jim za špony v motoru platí A proč??? ....No k věci:Krejbych docela umí...Má to z žigulů natrénovaný...Tam někdo psal,že komponenty a vačky nejlíp umí Excel....A co třeba Albrecht,toho nikdo nezná?Komponenty?Fiedler bude taky vědět,Šmat je drahej jako prase ale myslím,že je s vačkama taky jinde....No a strop??Strop je Česana....Ta má výkresů vaček,že by s nim mohla tapetovat....Ale????Má to obrovskej jeden hák,vlastně dva...Hřídel z česany je už tabu Ale někdo jí stále má a jezdí s ní rallyekross.Takovej Zeman co kdysi jezdil se 130LR měl od nich speciál to samý kamarád kousek odtud a to samý bratránek od ML.Bol.Je to neporovnatelný....Jede to jinak.A vačka je důležitá,ale jen tak jak je důležitě upravenej motor...To co má Kopelent ze sPlzně si mu klidně zavolám a zeptám,ale měl LRu a tam ta vačka Česana byla...to vim jistě,kamarád mu jí totiž prodával je to ale už cca 8 let.To co jezdí teďka je tedy excel....Ale jo,doba je taková a excel má různý druhy jako třeba 275 tku a jiný zajímavosti,který mě nic neříkaj ale hlavně že se Čepkovi dobře prodává.Mám jednu hystorku okolo rallyekrosovýho motoru co kdysi upravoval Motl z Boleslavi....A to takovou,že jí tu nemohu ventilovat...Šla na repasi k Čepkovi... ...
|
10.7.08, 17:30 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
patrik-hp píše: Například Krejbych dělá vačky a nikdo by u něj nikdy neřešil,zda-li je povrchově upravená,či nikoliv...To by si nikdy nelajsnul...Proto co tady a jinde na Virtu jsem četl je neuvěřitelný.To by nebyl motorář ale tupej brusič pro kšeft který koukám existují a lidé jim za špony v motoru platí A proč??? ....No k věci:Krejbych docela umí...Má to z žigulů natrénovaný...Tam někdo psal,že komponenty a vačky nejlíp umí Excel....A co třeba Albrecht,toho nikdo nezná?Komponenty?Fiedler bude taky vědět,Šmat je drahej jako prase ale myslím,že je s vačkama taky jinde....No a strop??Strop je Česana....Ta má výkresů vaček,že by s nim mohla tapetovat....Ale????Má to obrovskej jeden hák,vlastně dva...Hřídel z česany je už tabu Ale někdo jí stále má a jezdí s ní rallyekross.Takovej Zeman co kdysi jezdil se 130LR měl od nich speciál to samý kamarád kousek odtud a to samý bratránek od ML.Bol.Je to neporovnatelný....Jede to jinak.A vačka je důležitá,ale jen tak jak je důležitě upravenej motor...To co má Kopelent ze sPlzně si mu klidně zavolám a zeptám,ale měl LRu a tam ta vačka Česana byla...to vim jistě,kamarád mu jí totiž prodával je to ale už cca 8 let.To co jezdí teďka je tedy excel....Ale jo,doba je taková a excel má různý druhy jako třeba 275 tku a jiný zajímavosti,který mě nic neříkaj ale hlavně že se Čepkovi dobře prodává.Mám jednu hystorku okolo rallyekrosovýho motoru co kdysi upravoval Motl z Boleslavi....A to takovou,že jí tu nemohu ventilovat...Šla na repasi k Čepkovi... ... Tak ale my se tady bavíme o vačkách do běžného provozu, ano třeba zmíněný Krejbych je kapacita a obdivuju co dokázal na okruhách v 80 - 90 letech, ale těžko se bude zabývat vačkou na normální ježdění za 3.000,-. Zda je strop Česana by se dalo polemizovat, neb Česana vždy dělala vačky pro 1289ccm a menší a co když mám 1,5? Tam šel vývoj někam jinam... Ve zbytku jsem se skoro přestal orientovat a ani nevím jestli teda Čepka chválíš a nebo haníš
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
10.7.08, 21:55 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Jak to tady čtu, nechápu... Když je možné udělat tak úžasné vačky pro běžný provoz, proč se do škodovek montovaly tak špatné vačky? To je fakt každý druhý motorář větší odborník než konstruktéři ze Škodovky?
|
10.7.08, 22:04 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
fatal píše: Jak to tady čtu, nechápu... Když je možné udělat tak úžasné vačky pro běžný provoz, proč se do škodovek montovaly tak špatné vačky? To je fakt každý druhý motorář větší odborník než konstruktéři ze Škodovky? Myslím si, že bez komentáře. Zkus se někdy svést s někým, kdo má jinou vačku a trochu větší KP s upraveným karbcem a možná pochopíš.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
10.7.08, 22:19 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
fatal píše: Jak to tady čtu, nechápu... Když je možné udělat tak úžasné vačky pro běžný provoz, proč se do škodovek montovaly tak špatné vačky? To je fakt každý druhý motorář větší odborník než konstruktéři ze Škodovky?
Na těch vačkách si ti motoráři jenom honí výkon. Konstruktérům z MB šlo o jiné priority. Jako například spotřeba, spolehlivost a životnost.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
10.7.08, 22:28 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
to je hezký, ale závodní vačka v běžným provozu, to by bylo dost trápení.
Konstruktér musí zkloubit mnoho faktorů pro velkou skupinu uživatelů, což úpravář už nemusí. Ale např. motor, co má Tuner#2 tak má téměř stejnou spotřebu jako můj seriový motor a jede o dost lépe. Tam si myslím, že celkové naladění se hodně povedlo (KP, vačka, karbec.........)
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
11.7.08, 06:03 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
MATTESS píše: to je hezký, ale závodní vačka v běžným provozu, to by bylo dost trápení. Konstruktér musí zkloubit mnoho faktorů pro velkou skupinu uživatelů, což úpravář už nemusí. Ale např. motor, co má Tuner#2 tak má téměř stejnou spotřebu jako můj seriový motor a jede o dost lépe. Tam si myslím, že celkové naladění se hodně povedlo (KP, vačka, karbec.........) JJ je to tak přecedo.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
11.7.08, 16:35 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Tuner#2 píše: Viky píše: Tuner#2 píše: Tak do 120cky bych dal tak max. vačku z eRka, pokud bych jí měl zadara, jinak jsou to vyhozené peníze. Pokud chceš opravdu dobrou vačku, tak Tě jí udělají/mají tady: http://www.motor-excel.cz/ ale připrav si minimálně 3tKč a víc. Za dva tisice mas novou na Fa/Fe 50kW... nahrada ty z Rka. Jinak muzu nabidnout zadarmo jednu zadrenou a jednu orezlou. Ta z Feliny se mě na karburátor moc neosvědčila a stejný názor na to má i Čepek. Vačka pro vstřikování má jiné časování a 2 a nebo dát 3tKč za fungující vačku s větším zdvihem a lepší charakteristikou, to bych se ani nerozhodoval.
A prečo sa neosvedčila? V čom je problém?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
25.7.08, 13:59 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Blbé přechody, a nešel tomu pořádně naladit předstih.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
25.7.08, 14:49 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Počkejte na vánoce, jestli to vyjde, zbavím se pár krabic, co mám teď v pokoji
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
25.7.08, 15:12 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Tuner#2 píše: Blbé přechody, a nešel tomu pořádně naladit předstih.
A mohol by si, prosím, bližšie popísať "blbé prechody"?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
25.7.08, 15:50 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
ferrari píše: Tuner#2 píše: Blbé přechody, a nešel tomu pořádně naladit předstih. A mohol by si, prosím, bližšie popísať "blbé prechody"? 1. a 2. stupeň na karburátoru, byla tam díra v tahu, pak když jsi jel třeba na pohodu 2500rpm a za městem jsi chtěl přišlápnout plnej, tak to škublo a to jsem zkoušel trysky, vzdušníky a různý předstihy a nic. S vačkou z ME nic takového není.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
25.7.08, 16:14 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Tuner#2: A ty máš teda co za vačku?? 265/260? A kolik cena?
A nevíš jaké má další větší stupně ME a co si lidi chválili?
On na stránkách cenu jednotlivých dílů nemá,ani jednotlivé díly rozepsané,tak jsem se chtěl zeptat jestli nevíš...
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
25.7.08, 20:50 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Dyno píše: Tuner#2: A ty máš teda co za vačku?? 265/260? A kolik cena? A nevíš jaké má další větší stupně ME a co si lidi chválili? On na stránkách cenu jednotlivých dílů nemá,ani jednotlivé díly rozepsané,tak jsem se chtěl zeptat jestli nevíš...
feliciaklub: jaký má časování vačka z ME
nevim, prej to maj jako know how
to si myslim stačí
jinak z ME znám jednu MPI fildu s údajnejma 68kW (nebo tak nějak) a jako, když ten motor udělali a měli sme ho doma po záběhu a nejeto nějaký km, tak to lítalo jako prase, spotřeba podle palubního počítače klesla o 0,8 litru....teď má motor něco přes 200 tis a je to furt znát, ale už to takový dělo není, ale furt se to dá ve 140 přišlápnout a je cejtit tah (ale to je i u tý mojí)...jinak tam byla dělaná vačka, čip, hlava, filtr....divim se, že nechali vejfuk....jinak, já kdybych si nechal dělat motor (spíš čip a vačku) tak bych asi taky zašel do ME, ale co si člověk neudělá sám, to za něj zkurví někdo jinej....
ME nehanim, ani nechválim, ale do každodeního provozu těch úpravců moc nezbejvá....
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
25.7.08, 21:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|