Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 08:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 teplota nasávaného vzduchu 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
mne ešte zámok nezamrzol tak že by sa dvere nedali zavrieť, asi dva krát sa stalo že dvere boli zamrznuté a nešli otvoriť, primrznutá bola guma,ďalej som sa to otvoriť ani nesnažil, veci som naložil inými dverami a po 10min cesty dvere odskočili (samé odmrzli). alebo keď som ešte používal na otváranie auta kľúč tak bola riadna námraza, najprv som Turbozapaľovačom roztopil ľad na dverách čo prekrýval zámok, potom som trocha nahrial aj zámok a otvoriť to išlo...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


11.7.08, 17:20
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
michalkatka píše:
mne ešte zámok nezamrzol tak že by sa dvere nedali zavrieť, asi dva krát sa stalo že dvere boli zamrznuté a nešli otvoriť, primrznutá bola guma,ďalej som sa to otvoriť ani nesnažil, veci som naložil inými dverami a po 10min cesty dvere odskočili (samé odmrzli). alebo keď som ešte používal na otváranie auta kľúč tak bola riadna námraza, najprv som Turbozapaľovačom roztopil ľad na dverách čo prekrýval zámok, potom som trocha nahrial aj zámok a otvoriť to išlo...

Na to je dobrý vdycky před zimou aplikovat na gumy těsnění buď glycerín (používám já, sežene se třeba v lékárně) nebo silikonový olej, ten má ale nevýhodu, že pokud se dostane na kastli, postižené místo pak půjde obtížně přelakovat...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


12.7.08, 00:47
Profil
Metal (urg)
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3730
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
CROWACK píše:
michalkatka píše:
mne ešte zámok nezamrzol tak že by sa dvere nedali zavrieť, asi dva krát sa stalo že dvere boli zamrznuté a nešli otvoriť, primrznutá bola guma,ďalej som sa to otvoriť ani nesnažil, veci som naložil inými dverami a po 10min cesty dvere odskočili (samé odmrzli). alebo keď som ešte používal na otváranie auta kľúč tak bola riadna námraza, najprv som Turbozapaľovačom roztopil ľad na dverách čo prekrýval zámok, potom som trocha nahrial aj zámok a otvoriť to išlo...

Na to je dobrý vdycky před zimou aplikovat na gumy těsnění buď glycerín (používám já, sežene se třeba v lékárně) nebo silikonový olej, ten má ale nevýhodu, že pokud se dostane na kastli, postižené místo pak půjde obtížně přelakovat...


já na těsnící gumy používám Regum,nevim jestli se to ještě vůbec vyrábí,ale je to taky nějaká směs grycelínu s..?? Ale fungujeto spolehlivě.

_________________
Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo
Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama
ČZ 175/477 ´72 - veterán
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


12.7.08, 07:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
no neni tom tak dávno co sem tu klapku vypreparoval z toho plastu...už pro ten pocit :D ...jinak hadici sem v zimě ztratil a změnu sem poznal akorát tu že se to bránilo jízdě delší čas....tak 2 minuty :)

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


13.7.08, 22:23
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
regum je

http://www.nejlepsiceny.cz/ochranne-nat ... 200ml.html


14.7.08, 06:03
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Ten nasavac teplyho vzduchu je myslim zpis otazka karburatoru. EDSR min kouka na emise a nemel by topotrebovat. Spravne serizenej SEDR bude chvili protestovat, kdyz to tam chybi, ale zadna krize.

Kdo ma LPG, vubec by to tam nemel davat.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


14.7.08, 06:18
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
MATTESS píše:
125L, čili motor 120L + 5q (kyvka)


Nikdy neviem, čo je kyvka a čo vlečka (nikdy si neviem zapamätať, ktorá je ktorá), no ak má 120Lx nápravu ako Š130, ale stály prevod 4,22; tak to je ozaj najlepšia voľba...pokiaľ je ale náprava v dobrom stave... 8) :lol: :lol: :lol:
A ešte by som do Š120LX dal ľahko upravený Favo motor a môže to byť super vozba..

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


25.7.08, 13:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Viky píše:
Ten nasavac teplyho vzduchu je myslim zpis otazka karburatoru. EDSR min kouka na emise a nemel by topotrebovat. Spravne serizenej SEDR bude chvili protestovat, kdyz to tam chybi, ale zadna krize.

Kdo ma LPG, vubec by to tam nemel davat.

nemám to tam....ani fotřik na fávu :wink: (LPG vozy)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


25.7.08, 21:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Nejlepší je samozřejmně jezdit na co nekchladnější vzduch, protože obsahuje ve stejném objemu více kyslíku než teplý. Pro SEDR soudruzi vymysleli tuto blbost, protože potřebovali dostat dolů emise a to se jim dařilo jen při přesném poměru mísení vzduchu a benzínu, tak dali na sání tenhle termostat, který udržoval teplotu konstantní. Nasazuje se to jen na zimu, pokud nejsou problémy, tak ani na zimu ne, kdo má LPG, ten ať to zruší úplně. Nejlepší je termostat úplně vykuchat (stačí rozlousknout ten kryt a povolit 2x samořez) a tu díru zaslepit gumou, bývala na těch plechových. Jezdit bez celého je také blbost, protože se nasává teplý vzduch od motoru a ne studený odzadu.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


25.7.08, 21:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 436
Bydliště: Praha-západ
Příspěvek Re: teplota nasávaného vzduchu
michalkatka píše:
Obrázek

som nevedel že aj 742.xxx už má takú vymoženosť... :shock:

já mám dokonce pocit,že se tohle vyrábělo na slovensku :)

_________________
Felicia 1999 50kw
NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY


3.8.08, 15:16
Profil
Záškodník z Virtu
Uživatelský avatar

Příspěvky: 66
Bydliště: Praha 4
Příspěvek 
No já to sz toho nosu vykopal.. sálo to teplej vzduch od motoru i při 25C (klapka byla na díru s boku), takže ted mi to seje krásně studenej vzduch od spojlírku.. nevim přesně díky čemu to jede líp, ale jede to líp :)


3.8.08, 20:21
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: teplota nasávaného vzduchu
barton píše:
michalkatka píše:
Obrázek

som nevedel že aj 742.xxx už má takú vymoženosť... :shock:

já mám dokonce pocit,že se tohle vyrábělo na slovensku :)


Hej, minimalne ten plast vyrabal VÚSAPL Nitra...

Inak,tiez som jazdil bez hadice a bezo zmeny..no teraz to tam mám..pre pocit...dokonca som jazdil aj bez celého nátrubku a v otcovej 130tke (kyvka) to malo krásny zvuk pri plnom plyne..na mojej 125ke už to bolo skôr na obtiaž,tak som dal nátrubok, aj hadicu...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


3.8.08, 20:45
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek 
Můžu se,prosím, zeptat, kolik by u SEDRu měla být replota nasávaného vzduchu..? :-)


3.8.08, 21:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
sunny píše:
Můžu se,prosím, zeptat, kolik by u SEDRu měla být replota nasávaného vzduchu..? :-)


na Fave to má byť okolo 22° u 742 to myslím nebude iné...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


3.8.08, 22:45
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz