Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 10:35



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 88 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 škoda 125 L (LPG) problém cukání 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No to ale není dobře, altwrnátor by se neměl uvádět do chodu když je B+ připojeno a buzení ne, navíc tím že jsi neodpojit B+ jsi moc nezjistil - odpoj i ten a projeď to.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


15.5.08, 15:09
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
no tak po odpojení všech kabelow to stále cuká, subjektivně sice méně ale cuká. Zajímavé, že je docela rozdíl ve volnoběhu, bez kabelů je volnoběh tak 1100, se zapojeným altíkem +-900


30.5.08, 16:40
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
To je normální, i když zapneš světla, tak otáčky znatelně poklesnou.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


30.5.08, 20:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
počítám ale, žte faul někde bude v elektrice, když auto stojí na volnoběh se zapnutými světly, já mu zvýším otáčky (tak 2000) tak světla začnou pulzovat, čím vcětší otáčky, tím větší frekvence, od nějakých 3000 už to nedělá, nebo jo, ale tak rychle, že to oko nebere...


1.6.08, 10:27
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
Marra píše:
počítám ale, žte faul někde bude v elektrice, když auto stojí na volnoběh se zapnutými světly, já mu zvýším otáčky (tak 2000) tak světla začnou pulzovat, čím vcětší otáčky, tím větší frekvence, od nějakých 3000 už to nedělá, nebo jo, ale tak rychle, že to oko nebere...


To chce multimetr a podívat se na napětí na baterce při zvýšených otáčkách. Nemáš třeba problémy že se ti vybíjí baterka a musíš ju každou chvíli dobíjet? Pokud ne, typnul bych že máš přerušenou jen jednu diodu nebo sjetý uhlíky a v určitým místě vypadává buzení a způsobuje to ten pokles, ale dobíjení je přesto dostatečné.
Stejně si ale nedokážu představit, že by špatnej altík mohl způsobit cukání motoru, snad jedině že by baterku uváděl do zkratu a napětí na zapalovací cívce by bylo nedostatečné pro přeskok jiskry. Jako možný je všechno, ale tohle by jsi poznal na zničené baterce a dost možná i spáleným drátu mezi baterii a altíkem.

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


2.6.08, 15:19
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
na ten počet příspěvků to máš asi úděl od pána boha to cukání miloš


2.6.08, 17:31
Profil

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
kua, altíky jsem měnil.... nejhorší je, že třeba vyměníš altík, pár km je to uplně super ani ťuk a pak se to zas rozcuká. Motor ale jinak jede perfektně táhne skvěle i do kopce na pětku. Ale kolem 2300 to houpe, a když nechám brzdit motorem, tak jak padají otáčky, kolem těch 2300 to zacuká... chjo


2.7.08, 21:41
Profil ICQ

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
tak jsem udělal pokus, hadice co jde z víka do filtrboxu, tak tu jsem vytáhl a strčil do prázdné pet lahve a ejhle, vždyŤ z toho jde pára! jak je to možné? těsnění je nové, že by byla křivá hlava? a může to způsobovat to cukání?


13.7.08, 12:46
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
to je normální pokud jí nejde moc

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


13.7.08, 12:50
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Marra píše:
tak jsem udělal pokus, hadice co jde z víka do filtrboxu, tak tu jsem vytáhl a strčil do prázdné pet lahve a ejhle, vždyŤ z toho jde pára! jak je to možné? těsnění je nové, že by byla křivá hlava? a může to způsobovat to cukání?


pára s toho pôjde vždy, je to spálený olej čo ide cez venily do spalováku, niečo odíde do výfuku, ale niečo sa dostane cez opotrebené krúžky do kľukovej skrine a potom to fúka do airboxu... koľko oleja ti to papá?

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.7.08, 12:50
Profil

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
no půl litru na 1000 km určitě...možná i o něco víc


13.7.08, 13:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Marra píše:
no půl litru na 1000 km určitě...možná i o něco víc


to je už pomerne veľa, ešte v tolerancii výrobcu, uvažoval si už nad generálkou, alebo výmenou motora? vieš koľko by si ušetril na oleji?

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.7.08, 15:41
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Půl litru na 1000km je krásná spotřeba :) O generálce uvažuj až se spotřeba přiblíží 1l/1000km, 0.5l/1000km je skvělá hodnota :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


13.7.08, 17:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Šemik píše:
Půl litru na 1000km je krásná spotřeba :) O generálce uvažuj až se spotřeba přiblíží 1l/1000km, 0.5l/1000km je skvělá hodnota :)


konštrukčne áno, najviac robia vybehané vodítka ventilov, a niečo cez kruhy, keď si zrátaš 0,5l oleja na 1000km, t. j. na 10000tis je to 5l, má význam ten olej meniť, nestačilo by vymeniť iba filter? toto sme už preberali... a 5l pri cene 100skk/liter je 500skk :idea: :!:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.7.08, 22:05
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
michalkatka píše:
konštrukčne áno, najviac robia vybehané vodítka ventilov, a niečo cez kruhy, keď si zrátaš 0,5l oleja na 1000km, t. j. na 10000tis je to 5l, má význam ten olej meniť, nestačilo by vymeniť iba filter? toto sme už preberali... a 5l pri cene 100skk/liter je 500skk :idea: :!:


Jo, a na dne vany si budes pestovat dehtove jezirko, diky nechci :lol: :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


13.7.08, 22:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 88 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz