Autor |
Zpráva |
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
tak jo no
|
14.7.08, 06:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
gokralik píše: varok píše: Tak výfukem to není, zkontroloval jsem výfuk i všechny krycí plechy a pod. Všechno je v pořádku. Sundal jsem i řemen a pustil jsem motor naprázdno. Je to slyšet pořád. Je to slyšet zhruba u víka ventilů nebo tam někde. Zkusím zajet do servisu aby mi seštelovali ventily a uvidím. Nemám totiž ty měrky a nevím co jinačího použít. Měrky a těsnění pod víko ventilů kup za pár korun a ventily seřídíš za 10 minut. Na servisy ser.
Na jaký hodnoty se ventily mají seřídit? Je opravdu potřeba po 10000km je seřizovat?
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
14.7.08, 09:22 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
p20k píše: Na jaký hodnoty se ventily mají seřídit? Je opravdu potřeba po 10000km je seřizovat?
priamo nastavovať ich zvyčajne netreba, ale kontrola nezaškodí...
oceľové tyčky 0,2mm, hliníkové 0,25mm.
hliníkové mali až BMM na sacích ventiloch...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.7.08, 09:33 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
michalkatka píše: p20k píše: Na jaký hodnoty se ventily mají seřídit? Je opravdu potřeba po 10000km je seřizovat? priamo nastavovať ich zvyčajne netreba, ale kontrola nezaškodí... oceľové tyčky 0,2mm, hliníkové 0,25mm. hliníkové mali až BMM na sacích ventiloch...
Takže já bych tam měl mít ocelové tyčky? A jak poznám jestli jsou ocelové a nebo ne? A ta vůle 0,2mm je na sacím i výfukovým ventilu? Promiň, že se tak blbě ptám ale ještě jsem je neseřizoval.
Díky
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
14.7.08, 09:43 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
p20k píše: Takže já bych tam měl mít ocelové tyčky? A jak poznám jestli jsou ocelové a nebo ne? A ta vůle 0,2mm je na sacím i výfukovým ventilu? Promiň, že se tak blbě ptám ale ještě jsem je neseřizoval. Díky
Tady http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007020501 se dočteš vše co potřebuješ vědět. Máš karburátor takže máš tyčky na sacích ventilech ocelové a seřizujíí se na 0,20 mm jak výfukové tak sací.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
14.7.08, 10:00 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Neex píše: p20k píše: Takže já bych tam měl mít ocelové tyčky? A jak poznám jestli jsou ocelové a nebo ne? A ta vůle 0,2mm je na sacím i výfukovým ventilu? Promiň, že se tak blbě ptám ale ještě jsem je neseřizoval. Díky Tady http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007020501 se dočteš vše co potřebuješ vědět. Máš karburátor takže máš tyčky na sacích ventilech ocelové a seřizujíí se na 0,20 mm jak výfukové tak sací.
Díky .
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
14.7.08, 10:52 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
p20k píše: Neex píše: Takže já bych tam měl mít ocelové tyčky? A jak poznám jestli jsou ocelové a nebo ne? A ta vůle 0,2mm je na sacím i výfukovým ventilu? Promiň, že se tak blbě ptám ale ještě jsem je neseřizoval. Díky Tady http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007020501 se dočteš vše co potřebuješ vědět. Máš karburátor takže máš tyčky na sacích ventilech ocelové a seřizujíí se na 0,20 mm jak výfukové tak sací.
Tak jsem to dnes seřídil a je po cukání a do otáček to jde úplně krásně supr . Jen bych se chtěl zeptat jestli se nemusí znovu seřizovat karbec (bohatost), protože ta ventilová vůle byla malá (zhruba 0,15). Jestli se nezmění ta váha vzduchu, protože volnoběžné otáčky jsou asi o 50ot vyšší.
Díky.
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
15.7.08, 13:08 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
p20k píše: Tak jsem to dnes seřídil a je po cukání a do otáček to jde úplně krásně supr . Jen bych se chtěl zeptat jestli se nemusí znovu seřizovat karbec (bohatost), protože ta ventilová vůle byla malá (zhruba 0,15). Jestli se nezmění ta váha vzduchu, protože volnoběžné otáčky jsou asi o 50ot vyšší. Díky.
Tak gratuluju k povedené operaci Jinak seřizovat bohatost volnoběžné směsi se nemusí ...tím že jsi ventily seřídil jsi udělal to že budou dosedat líp do svých sedel tím pádem nebude docházet ke ztrátě komprese což znamená že se zestabilní chod. Jestli máš otáčky v rozmezí 750-850 pak se tím nemusíš zabývat.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
15.7.08, 14:01 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Neex píše: Tak gratuluju k povedené operaci Jinak seřizovat bohatost volnoběžné směsi se nemusí ...tím že jsi ventily seřídil jsi udělal to že budou dosedat líp do svých sedel tím pádem nebude docházet ke ztrátě komprese což znamená že se zestabilní chod. Jestli máš otáčky v rozmezí 750-850 pak se tím nemusíš zabývat.
Děkuji za všechny rady operace se povedla výborně . Já vím, že pro vás tady je to prkotina, ale já jsem zrovna tohle ještě nikdy nedělal a proto jsem se radši zeptal.
A volnoběh mám cca 800ot a ani se to nehne. To jsem rád, že to není potřeba znovu seřizovat.
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
15.7.08, 16:35 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
p20k píše: Neex píše: Tak gratuluju k povedené operaci Jinak seřizovat bohatost volnoběžné směsi se nemusí ...tím že jsi ventily seřídil jsi udělal to že budou dosedat líp do svých sedel tím pádem nebude docházet ke ztrátě komprese což znamená že se zestabilní chod. Jestli máš otáčky v rozmezí 750-850 pak se tím nemusíš zabývat. Děkuji za všechny rady operace se povedla výborně . Já vím, že pro vás tady je to prkotina, ale já jsem zrovna tohle ještě nikdy nedělal a proto jsem se radši zeptal. A volnoběh mám cca 800ot a ani se to nehne. To jsem rád, že to není potřeba znovu seřizovat.
Každý tady začínal na prkotinách (krom zde přítomných automechaniků)
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
15.7.08, 16:43 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
gokralik píše: Každý tady začínal na prkotinách (krom zde přítomných automechaniků)
ale už bude nabudúce vedieť ako hrkocú zle nastavené ventily
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.7.08, 17:17 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
michalkatka píše: gokralik píše: Každý tady začínal na prkotinách (krom zde přítomných automechaniků) ale už bude nabudúce vedieť ako hrkocú zle nastavené ventily
Tak to je pravda, že každý nějak začít musel . Tohle fórum je opravdu výborný, protože tady se dovím opravdu všechno a když už mám taky něco vyzkoušené, tak proč bych to neměl poradit ostatním .
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
15.7.08, 19:10 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
p20k píše: michalkatka píše: gokralik píše: Každý tady začínal na prkotinách (krom zde přítomných automechaniků) ale už bude nabudúce vedieť ako hrkocú zle nastavené ventily Tak to je pravda, že každý nějak začít musel . Tohle fórum je opravdu výborný, protože tady se dovím opravdu všechno a když už mám taky něco vyzkoušené, tak proč bych to neměl poradit ostatním .
občas sice vymyšlíme hrozné kraviny - škodař myslím chtěl brousit vačku flexou - ale jinak jo, možných nápadů se obejvuje často víc než dost
|
15.7.08, 19:29 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
p20k píše: michalkatka píše: gokralik píše: Každý tady začínal na prkotinách (krom zde přítomných automechaniků) ale už bude nabudúce vedieť ako hrkocú zle nastavené ventily Tak to je pravda, že každý nějak začít musel . Tohle fórum je opravdu výborný, protože tady se dovím opravdu všechno a když už mám taky něco vyzkoušené, tak proč bych to neměl poradit ostatním .
občas sice vymyšlíme spíše ze srandy hrozné kraviny -např- škodař myslím chtěl brousit vačku flexou - ale jinak jo, možných nápadů se obejvuje často víc než dost
|
15.7.08, 19:29 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Tak jsem si koupil spárové měrky. Mohl by mi prosím někdo popsat jak u fáčka nějak jednoduše nastavit ventily, moc prosím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
16.7.08, 16:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|