Autor |
Zpráva |
Kaliban123
Příspěvky: 761 Bydliště: Brno
|
Bud to nebyli ty dva milimetry Gemini a nebo tu bude za chvilku s pláčem že mu na tom něco nejede či žere olej (vodu)
_________________ Škoda 742 Forever Team ale jezdím žabožroutem
|
4.7.08, 14:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Zatial motor jazdi bez nejakych atypickych symptomov. skusal som merat tlaky v motore meracom tlaku na pneu s rozsahom do 3Bar. Je CCCP vyroby a v pneu ukazal spravny tlak 2,1Bar. Ale pri merani motora ukazal kompresny tlak 2,4Bar. To je 2,4MPa a to je predsa vela nie? Ale zda sa mi ze nemeral presne, lebo som meral aj neupravenu feliciu (aspon nie namy), kt ma najazdenych 170tis km a ukazalo tlak 2,1Bar. Skusim zohnat origo tlakomer, vraj sa to da kupit niekde v mototechne. V tychto horucavach (jazda okolo 32°) ma tendenciu trochu sa hriat ale nevarí. Moze to byt aj starym chladicom, robilo to aj predtym.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
6.7.08, 17:51 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
septim píše: Zatial motor jazdi bez nejakych atypickych symptomov. skusal som merat tlaky v motore meracom tlaku na pneu s rozsahom do 3Bar. Je CCCP vyroby a v pneu ukazal spravny tlak 2,1Bar. Ale pri merani motora ukazal kompresny tlak 2,4Bar. To je 2,4MPa a to je predsa vela nie? Ale zda sa mi ze nemeral presne, lebo som meral aj neupravenu feliciu (aspon nie namy), kt ma najazdenych 170tis km a ukazalo tlak 2,1Bar. Skusim zohnat origo tlakomer, vraj sa to da kupit niekde v mototechne. V tychto horucavach (jazda okolo 32°) ma tendenciu trochu sa hriat ale nevarí. Moze to byt aj starym chladicom, robilo to aj predtym.
Nějak netuším proč zkoušíš měřit tlaky motoru pneuměřičem do 3 bar když motor Felicie by měl mít dejme tomu v optimálním případě něco kolem 13 bar což je 1,3 MPa. 1 bar = 0,1 MPa
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
6.7.08, 18:01 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Ooops, musim zohnat ten iny merač.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
6.7.08, 18:05 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Jen poznámky k měření tlaků: Pokud je mezi tlakoměrem a spalovacím prostorem hadice, snižuje se změřený tlak vlivem objemu hadice (výsledky jsou proto jen orientační a vhodné pro porovnání válců mezi sebou). V případě držení tlakoměru v otvoru svíčky rukou se stává, že to člověk neudrží dostatečně těsně, trochu vzduchu si "uprdne" bokem a tlak vůbec neodpovídá reálným hodnotám.
|
6.7.08, 18:07 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
septim píše: :oops: Ooops, musim zohnat ten iny merač.
Doporučuju za 250 Kč Měřič komprese válců MK16 od Kovo Brno
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
6.7.08, 18:08 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Lenze kde to kupim na slovensku? Zatial som to nevidel ani v jednej predajni. Skusim zajtra obehnut vsetky autodiely.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
6.7.08, 18:11 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Nech si to poslat.
|
6.7.08, 18:11 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
13.7.08, 22:41 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Uz mam vybavene, ze ked dokoncim zabeh po 1500 (mam uz 1000km) , ked pojdem na vymenu oleja a nastavenie ventilovej vole, tak mi zmeraju aj tlaky vo valcoch v servise. Tak ked budem vediet napisem. Inak mam extremne nizku spotrebu, ale som ekorally jazdec, ale o tom v inom clanku snad niekedy
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
14.7.08, 06:53 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
helel a je tak moc snížená hlava bez čipu a vačky na BMM znát???...já mám hlavu dole o 0,4+leštěno a jako....lepší než seriový BMM ale na závody bych s tim nejel........
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
15.7.08, 20:27 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
No to ti zatial neviem povedat, pretoze ja poctivo zabehavam motor jak stary dedo. Ten motor nevytacam, nezatazujem. Mam uz 1000km na tom, este 500 a idem na vymenu oleja a doladenie ventilov. Myslim, ze momentalne to nema vacsi vykon, predsa kruzky sa musia zabehat. Lespie mi ale chyta start a je citit, ze skor zhasne motor kvoli kompresii. Buduci tyzden by som to mal dat do servisu a budu aj vysledky ake su tlaky. Tento piatok snad pojde chip od cimbu. Pred upravou siel motor priskrteny max 145-155 podla poveternostnych podmienok a cesty. Vceea som dorobil privod studeneho vzduchu na filter tak uvidim aka zmena. Ale max speed ma nezaujima, jazdim na spotrebu. Skusal som ist aj na bezin a zatial neklope, no nie v silnej zatazi a cely motor bol odkarbonovany. Zatial tolko.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
16.7.08, 08:37 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
septim píše: No to ti zatial neviem povedat, pretoze ja poctivo zabehavam motor jak stary dedo. Ten motor nevytacam, nezatazujem. Mam uz 1000km na tom, este 500 a idem na vymenu oleja a doladenie ventilov. Myslim, ze momentalne to nema vacsi vykon, predsa kruzky sa musia zabehat. Lespie mi ale chyta start a je citit, ze skor zhasne motor kvoli kompresii. Buduci tyzden by som to mal dat do servisu a budu aj vysledky ake su tlaky. Tento piatok snad pojde chip od cimbu. Pred upravou siel motor priskrteny max 145-155 podla poveternostnych podmienok a cesty. Vceea som dorobil privod studeneho vzduchu na filter tak uvidim aka zmena. Ale max speed ma nezaujima, jazdim na spotrebu. Skusal som ist aj na bezin a zatial neklope, no nie v silnej zatazi a cely motor bol odkarbonovany. Zatial tolko.
a budeš čipovat plynovou feldu??...co ti na to mr. cibmu řek???
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
16.7.08, 23:10 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Ved to msju uvedene aj na svojich strankach aky vplyv ma chip na lpg motore. Pozri si to tam. A maju aj program pre lpg motory vraj. Vraj zvyseny volnobeh kt je vhodny pre lpg motory, neviem preco mne je to dobre tak ako to je. a Znizuju sa razy v sacom potruby tak nedochadza k spätnym zašlehom - strielanie do sania sa redukuje. Zajtra by som to mal mat, tak uvidim.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
17.7.08, 11:11 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Takze novinky ohladom mojho auta:
Ukoncil som zabeh motora - kruzkov. Po 1500km vymena oleja, nastavenie ventilov... Po chiptuningu necitim, ziadnymarkantny rozdiel. Obmedzovac posunuty vyssie, vacsia ochota k vytácaniu. Hlavne na plny plyn to ide lepsie. Spotreba co zatial meriam asi neklesla. Inak je "rozpravkovo nizka", ako by to bolo TDI. Ale to som mal aj pred chipom.
No a teraz k tomu zaujimavemu. Dal som zmerat kompresiu a na motore nezahriatom na prevadzkovu teplotu su vyrovnane tlaky 12,5 Bar.
Okrem toho, mam mensi problem s vodou a nechcem otvarat dalsi topic, tak to hodim sem. Motor sa stale nezohreje na prevadzkovu teplotu, ale len na 70-73°. Menil som cidlo teploty, bolo tam modre pre 1,6 a dal som zlte pre 1.3 a ukazuje rovnako. Tak ukazovalo na 2 roznych palubovkach a na 2 roznych diagnostikach (super vag a ATAL). Myslim ze by to mohol byt asi len termostat. Inak ked vyjde rucicka ku strednej ciarke, tesne pod tak zopne ventilator na chladici. Potom nechapem, te zopina pri 98°. Kde moze byt chyba? RJ je uz vymenena a to iste.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
23.7.08, 11:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|