Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 09:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 Chrastivý zvuk Favorit 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
1) Nechat auto vychladnout na 20°C někde, kde je možnost ho popostrkovat, aspoň tak 3 metry.
2) Sundat víko ventilů, dát pryč pod víčkem oleje ten plech, sundat víčko rozdělovače
3) Zařadit 4ku, kouknout kam ukazuje rozdělovač
4) Na válci, kterému je palec rozdělovače jakoby zády nastavit vahadla "do střihu"
5) Na válci, kam palec pálí nastavit vůli, 0.20 mm pro výfukové, 0.20 mm pro sací. Jsou-li na sání použity Al zdvihací tyčky, seřizuje se 0.25mm, seřizuje se tak, že měrka "musí táhnout", ale zase žádný násilí, nesmí jít ani úplně volně
6) Strčit do auta a otočit motor na další válec
7) GOTO 4

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


Naposledy upravil Nepér dne 16.7.08, 22:39, celkově upraveno 2



16.7.08, 17:12
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Jen poznámka, místo postrkování auta na čtyřku lze otáčem motorem ráčnou po shození krycího plechu řemenice (plný pravý rejd a tři šrouby, cca pět minut práce).


16.7.08, 17:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
mě přijde jako nejjednoduší zařadit pětku, heverem zvednout pravý kolo a otáčet si s ním, přitom se dá pohodlně koukat na rozdělovač, nemusím nic šoubovat a nenadřu se !


16.7.08, 17:19
Profil ICQ
Metal (urg)
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3730
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
Vít píše:
mě přijde jako nejjednoduší zařadit pětku, heverem zvednout pravý kolo a otáčet si s ním, přitom se dá pohodlně koukat na rozdělovač, nemusím nic šoubovat a nenadřu se !


ha konečně někdo kdo to seřizuje na fáčku stejně jak já :lol: Už se nemusím stydět :lol:

_________________
Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo
Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama
ČZ 175/477 ´72 - veterán
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


16.7.08, 17:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
ondra120 píše:
Už se nemusím stydět :lol:


Ale jo, styďte se oba. :wink:


16.7.08, 17:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Kamarád má garáž na dva auta, takže za 4 a tlačit/tahat po garáži. Pokud jsi slabší fyzické stavby, doporučuji vyndat svíčky, ať nemusíš překonávat komprese. Jo a až to budeš kompletovat, tak se nesnaž to víko dorvat na krev, jinak sjedeš závity těch šroubů tak jako já. :?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


16.7.08, 17:30
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
když to tak tady čtu, tak si nějak uvedomuju, že bych měl ty svoje zkontrolovat, od minula mají asi 5 tisíc, to už nemusí být nejlepší


16.7.08, 17:33
Profil ICQ
Metal (urg)
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3730
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
fatal píše:
ondra120 píše:
Už se nemusím stydět :lol:


Ale jo, styďte se oba. :wink:


:oops: :oops:

_________________
Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo
Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama
ČZ 175/477 ´72 - veterán
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


16.7.08, 17:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Mockrát díky. Sací mám hliníkové a výfukové ocelové. Mám BMM r.v. 94, tak to nějak zmáknu.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


16.7.08, 18:00
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
hlavně s citem na ty závity !!!


16.7.08, 18:03
Profil ICQ

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
ondra120 píše:
fatal píše:
ondra120 píše:
Už se nemusím stydět :lol:


Ale jo, styďte se oba. :wink:


:oops: :oops:


Já jsem si taky zařadil 4ku a zvednul pravé kolo a pohoda a ani svíčky jsem nevyndával :) .

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


17.7.08, 08:46
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
p20k píše:
Já jsem si taky zařadil 4ku a zvednul pravé kolo a pohoda a ani svíčky jsem nevyndával :) .


Já to dělám stejně... jen řadím 5ku :)

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


17.7.08, 11:44
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Dnes jsem zkusil ty ventily seštelovat, tatík mi pomohl. Autům trochu rozumí, ale sere na ně, hlavně na to své. Údržba skoro nulová. Asi před 20000 km jsem to šteloval s jedním chlápkem z minulé firmy, kde už nepracuji. Asi jsme to špatně nastavili. Výfukové měli 0,25 mm a sací měli dva 0,25 a dva 0,3 mm. Tak to asi mlátilo. Teď už to jede o poznání tišeji. Když ale poslouchám v hodně velké blízkosti, tak stejně jde ale ještě slyšet jemné chrastění, ale jen velmi potichu. Tak přece jenom se už asi ozývají rozvody, ale zatím to není asi moc aktuální. Na volnoběh to už z kabiny nebo se zavřenou kapotou není slyšet, jen s otevřenou a musím poslouchat s uchem skoro až na motoru. Takže to bylo asi hlavně těmi ventily. Mockrát děkuji všem za rady.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


17.7.08, 16:39
Profil

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
Tak dnes jsem přijel z dovolené najel jsem přes ní asi 800km a když jsem měl vytočenej motor asi na 2700ot a jel z kopce (takže se motorem brzdilo) tak byl slyšet docela zřetelně jak bouchá rozvodový řetěz do bloku a když při brždění motorem ještě lehce přišlápnu brzdu, tak to mlátí jako řetěz na pionýru. Když přidám trochu plyn tak to přestane a když brzdím s vytočeným motorem asi na 2300ot tak je to slyšet méně. Asi tam budou rozvody ještě původní a motor má kolem 119000km.
Volnoběh zase tolik nekolísá asi o 60ot. Myslíte, že je to už na výměnu rozvodů a nebo ještě vydrží?
Díky za odpověď.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


31.7.08, 09:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Kdyby bouchal řetěz do víka, už by to asi dávno nejelo :shock: To vypadá spíš na nějaký zavěšení motoru, nebo poloosy, nebo cosi v převodovce... nevim no :oops:

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


31.7.08, 10:23
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz