Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 08:21



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 felda 1,3MPi 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: felda 1,3MPi
axo píše:
kwiko píše:
axo píše:
Jestli to je teda lambadou tak když ji otpojíš tak to musí fungovat protože bez lambdy to jede skoro normálně

Tak jak vravis, len nakoniec mozes menit so sondou aj katalyzator :d
Lambada s katalizatorem nema nic společnýho teda u f 1.3 mpi


no kdyby tam ta lambáda nebyla tak by ten kat asi taky dlouho nevydržel, tak nějaká souvislost tam asi bude miloš


18.7.08, 10:08
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Sadra17 píše:
vyndej svíčky a sleduj jestli hážou jiskru a jestli je cítit benzín
Rozmyslam ci sa da skusat iskra aj na Mpi, ked modul k svickam nepritlacu tie imbusy.
Inak na sviecky potrebuje predlzeny imbusovy kluc 4(mozno5) (alebo nadstavec) a kvalitny maly svieckovy kluc s racnou, najlepsie aj s klbom.
Toto nieje v naradi povinnej vybavy felicie :)

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


18.7.08, 10:09
Profil

Příspěvky: 53
Bydliště: Mladá Boleslav
Příspěvek Re: felda 1,3MPi
slovacek.milos píše:
axo píše:
kwiko píše:
axo píše:
Jestli to je teda lambadou tak když ji otpojíš tak to musí fungovat protože bez lambdy to jede skoro normálně

Tak jak vravis, len nakoniec mozes menit so sondou aj katalyzator :d
Lambada s katalizatorem nema nic společnýho teda u f 1.3 mpi


no kdyby tam ta lambáda nebyla tak by ten kat asi taky dlouho nevydržel, tak nějaká souvislost tam asi bude miloš
To nevydržel protože tam pude nespálená směs proto to bez ni vic zere


18.7.08, 11:45
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a co se stane v řídící jednotce když lambádu odpojíš nepojede lépe? miloš


18.7.08, 12:30
Profil

Příspěvky: 53
Bydliště: Mladá Boleslav
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
a co se stane v řídící jednotce když lambádu odpojíš nepojede lépe? miloš
Jede hůř a vřídící jednotce to zepíše chybu že byla odpojena


18.7.08, 12:47
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a když ti pujde do výfuku hodně kyslíku tak je směs bohatá nebo chudá miloš


18.7.08, 13:15
Profil

Příspěvky: 53
Bydliště: Mladá Boleslav
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
a když ti pujde do výfuku hodně kyslíku tak je směs bohatá nebo chudá miloš
Tak je chudá ne


18.7.08, 14:42
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
at víš o co jde já, hledám vysvětlení na které mi nedali odpověd velcí odborníci, pokud máš MPi tak na vag v měřených hodnotách ti lambáda běhá kolem 1 třeba 0,97-1,03, nad 1 je směs chudá a pod jedna bohatá ,

pokud odpojíš jeden vstřik válcem proběhne vzduch a lambáda reaguje na kyslíkový šok, a kyslíková sonda zobrazí 000 :shock: pokud je směs chudá s přebytkem kyslíku proč se nezobrazí 1,32 nebo jiná hodnota nad jedn 8)

j :evil: ako vysvětlení jsem obdržel ofocenou knížku o činnosti lambády, :evil: nebo vyjádření že je to zoufalý neprofesionální úkon k ničemu nevedoucí :evil: že jsem pomatený, :roll: milý miloši musíš se ještě hodně učit, a podobně,

já tu reakci na kyslíkový šok dělám vždy vidím že lambáda fachá, pokud to neumí není neco v pořádku v lambádě nebo v řídící jednotce,

jediným vysvětlení kyslíkového šoku a hodnotě lambády 000 je to že prostě přestaně měřit a pak je to i všechno napopak můžeš mít díru ve výfuku kyslíková sonda bude hlásit hodně kyslíku, řídící jednotka prodlouží vstřikovaný čas a z výfuku se ti bude hulit jak z tatry černý kouř a chudá směs :D miloš


18.7.08, 17:06
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Ta 000 může být prostě jen údaj, který jednotka hlásí, když má na vstupu něco mimo "rozumnou mez". Možná to znamená, že neběží dle lambdy, ale z paměti. Ono při odpojeném jednom vstřiku asi lambda nic moc rozumného nenaměří, ne? Střídá se přesycená směs s chudou...

Zkoušels třeba co jednotka vypíše když lambdu odpojíš, dáš jí do obvodu odpor nebo nějak podobně "zprasíš" signál z lambdy? O lambdě vím kulové, ale co se týče programu jednotky, tam stačí jedna malá podmínka a máš z "1.5" pěkné nuly "000". :wink:


18.7.08, 17:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
fatal píše:
Ta 000 může být prostě jen údaj, který jednotka hlásí, když má na vstupu něco mimo "rozumnou mez". Možná to znamená, že neběží dle lambdy, ale z paměti. Ono při odpojeném jednom vstřiku asi lambda nic moc rozumného nenaměří, ne? Střídá se přesycená směs s chudou...

Zkoušels třeba co jednotka vypíše když lambdu odpojíš, dáš jí do obvodu odpor nebo nějak podobně "zprasíš" signál z lambdy? O lambdě vím kulové, ale co se týče programu jednotky, tam stačí jedna malá podmínka a máš z "1.5" pěkné nuly "000". :wink:


pokud kyslíkovou sondu odpojíš tak si řídící jednotka zařadí 1.00 trvale a v paměti závad se objeví lambda obvod přerušen skrat na kostru,
řící třeba že po odpojení lambády to pojede hůře není tak jednoznačné naopak to může šlapat jak raketa,
já si jen myslím že pokud je nadbytek kyslíku kyslíková sonda přestane měřit a to je ten projev 000, zapneš a hned naskočí, třeba nedávno jsem psal lambáda 0.68 velmi bohatá směs řj ubrala paliva a mohls točit i dvě minuty starter se nějak neohříval a motor nehcytl, tak jsem se ptal borce co dělá jen diagnostiku a elektriku tak jsem debil, při startu je na lambádě smyčka a start neovlivnuje,
že se sonda ohřívá a příhlásí za nějakou dobu a takové to knížkové pindání taky nevidím, po startu tam vidím lambádu hned a má přímou souvislost se startem, ale hovoříme o MPi miloš


18.7.08, 18:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
at víš o co jde já, hledám vysvětlení na které mi nedali odpověd velcí odborníci, pokud máš MPi tak na vag v měřených hodnotách ti lambáda běhá kolem 1 třeba 0,97-1,03, nad 1 je směs chudá a pod jedna bohatá ,

pokud odpojíš jeden vstřik válcem proběhne vzduch a lambáda reaguje na kyslíkový šok, a kyslíková sonda zobrazí 000 :shock: pokud je směs chudá s přebytkem kyslíku proč se nezobrazí 1,32 nebo jiná hodnota nad jedn 8)

j :evil: ako vysvětlení jsem obdržel ofocenou knížku o činnosti lambády, :evil: nebo vyjádření že je to zoufalý neprofesionální úkon k ničemu nevedoucí :evil: že jsem pomatený, :roll: milý miloši musíš se ještě hodně učit, a podobně,

já tu reakci na kyslíkový šok dělám vždy vidím že lambáda fachá, pokud to neumí není neco v pořádku v lambádě nebo v řídící jednotce,

jediným vysvětlení kyslíkového šoku a hodnotě lambády 000 je to že prostě přestaně měřit a pak je to i všechno napopak můžeš mít díru ve výfuku kyslíková sonda bude hlásit hodně kyslíku, řídící jednotka prodlouží vstřikovaný čas a z výfuku se ti bude hulit jak z tatry černý kouř a chudá směs :D miloš


velice jednoduche, vo felde je uzkopasmova lambda - narrow band , ktora ma skokovu charakteristiku a nevie urcit presny stav, iba bohata-chudobna........
sirokopasmove lambdy - Wideband - dokazu urcit presne cislo pomeru lambda..... ale tam je cena niekde inde....

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


20.7.08, 22:54
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz