Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 08:38



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 spotreba oleje 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek spotreba oleje
Nejedna se o skodovku potreboval by vedet aspon vas nazor jde o moji mazdu 626 2.0 benzin byl problem se spotrebou oleje zacalo to dost nahle pred tim mnozstvi oleje v motoru ok do vymeny sem tam dolil asi jen pul litru ..asi na 8000km pak jezdim a nejdenou zjistim ze cvakaji ventli...a neni tam olej :shock: ... nejakou dobu sem s tim jezdil a dolivyl olej ..ale asi tak litr na 200km... :shock: ted sem se k tomu dostal..abych na to kouknul sundal sem hlavu ...moje prvni podezreni bylo na simeringy ventilu ...vsechny sem vytahnul...viditelne hodne ztvrdle a nedolehyly uz dobre k ventilum..tedy prvni problem...chtel bych vedet to zdali by ohle mohlo udelat takhle velkou spotrebu oleje jedna se o 16v tedy16 mist kudy se olej muze ztracet... a nastalo to rekl bych po vymene oleje tedy co si o tom kdy myslite...udelat i pistni krouzky..a nebo jen tohle jinak motor sel dobre pred tim zadne tlakovani do kliky ..vykon ok...starty..pro srovnani treba jestli nekdo delal tohle na favu...jak moc to pomohlo...na favu co mam v cr mam taky tehkle problem ten si bere tak asi litr a pul na 1000..tak jestli by to pomohlo...diky Jirka


19.7.08, 16:31
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Jesi si tu mazdu chces nechat tak udelej i kruhy, jesi si nechas rouvra tak na to hod bobek.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


19.7.08, 16:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
no to je teda reseni..no ja vzhledem k tomu ze ty simeringy byly tvrdy taky bych udelal jen to no..asi..prece jen je to DOHC a tam jde olej hned z vacek rovnou na hyrostely a na ventily pak navic jsou tam tak zapustene..proste jde tam na ty simeringy hodne oleje ..a v sani je porad podtlak tak si to vlastne taha samo olej....


19.7.08, 17:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Asi si dal dole hlavu, ale ak nie, stav kruzkov sa dal posudit cez kompresne tlaky pred a po vstreknuti oleja do valca. Inak by som to skor predal, ako prekruzkovaval :c(

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


19.7.08, 17:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
hlava je dole ted ale to vypada dobre ..videl bych to jen na ty krouzky na ventlilech..ty pistni krouzky uz by me financne nejak nevadily ale hlavne se mi do toho nechce


19.7.08, 18:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Jsou dvě možnosti, buď risk a udělat jen hlavu, nebo když už tak i kruhy. Taky omrkni vodítka ventilů protože pokud budou dosti vychozené tak si spotřebu oleje výměnou gufer snížíš možná o polovinu ale žrát to bude dál.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


19.7.08, 19:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Změřit:
průměr dříku sací: 5,970 - 5,985 (limit - 5,940)
průměr dříku výfuk: 5,965 - 5,980 (limit - 5,935)

průměr vodítka: V+S 6,01 - 6,03

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


19.7.08, 19:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
já bych tam zas enechal ty kruhy origo dokud nebudou žrat hodně nějak nemám dobrý zkušenosti s výmenou samostatních krožků po pár tisícách je to z5 :? možná je to jen můj postřech záleží taky na opotřebení válce :oops:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


19.7.08, 20:02
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
kua...ted premejslim jestli vubec mame na dilne mikrometr...my takovehle opravy moc nedelame..ale sezenu pomerim...jinak takhle na prvni pohled to na ventilech volne neni a nove guferko opravdu na ten drik krasne prileha..oproti staremu takze tam byl urcite jeden z problemu..de mi o to jestli neni lepsi nechat origo krouzky zabehnute...nez jine...kdovi jake kvality...sam nevim co to je zac


19.7.08, 20:16
Profil ICQ

Příspěvky: 123
Příspěvek 
Zdravim
Si tak nějak říkám, že jestli jsi na 200 km doléval litr oleje, tak ten motor musí být slušně zvenčí namazaný...docela se divim, že vlivem tepla a souhry okolností nedošlo k požáru :idea:


19.7.08, 20:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
prave ne zvenci nikde nic neteklo ..je me proste divny ze by takhle velkou spotrebu oleje udelali jen ty simeringy...to litr na 200..tak odhadem....proste tak jednou za 14 dni sem dolil litr..a pul asi...plus minus neco ...a nejdeu plus minus asi 100mil tydne..coz je 160km.


19.7.08, 20:45
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Pootočit s klikou aby písty popojely dolu a změřit průměr válců

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


19.7.08, 20:47
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz