Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 08:32



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Výfuk 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
fatal píše:
Použijeme tranformátorový olej. 8)


ten má iba dobrú elektrickú pevnosť... ale bod varu má trocha vyžšie, ale aj to by bolo zrejme málo...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.7.08, 21:34
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Jiri píše:
to by varilo v tom vyfuku no
bys přerušil jen okruh tlaky by mohli unikat do chlazení akortát by ty bubliny aisk dělali bordela

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


19.7.08, 21:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
no toby ti vyvrelo uplne....jako kdyz postavis konvici na caj...a nevypne...to mas to same


19.7.08, 21:37
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
A co takhle tu energii odebírat obdobně jako v tepelných elektrárnách? 8)

(To s tím olejem byl samozřejmě jen fórek...)


19.7.08, 21:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
fatal píše:
A co takhle tu energii odebírat obdobně jako v tepelných elektrárnách? 8)

(To s tím olejem byl samozřejmě jen fórek...)


pokiaľ by si mal dostatočný chladič, alebo teda kondenzačnú vežu :roll: :roll:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.7.08, 21:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
no jo...ale co by z toho auta za chvilku bylo...... :lol:


19.7.08, 21:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Jiri píše:
no jo...ale co by z toho auta za chvilku bylo...... :lol:


reaktor :?: :shock:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.7.08, 21:43
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
michalkatka píše:
pokiaľ by si mal dostatočný chladič, alebo teda kondenzačnú vežu :roll: :roll:


Normální druhý chladič. Pokud se nepletu, 3kW uchladí a víc by ani nebylo třeba. Tak by se použila tepelná energie, dalo by se tam navíc turbo bez kompresoru, hned by bylo pár koníků navíc. Akorá ta hmotnost navíc. :roll:


19.7.08, 21:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Tak jsem se sem podíval, a nestačím se divit co nevymyslíte. :shock: :D

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


19.7.08, 22:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
fatal píše:
A co takhle tu energii odebírat obdobně jako v tepelných elektrárnách? 8)

(To s tím olejem byl samozřejmě jen fórek...)
proč používat motor jko hlavní pohonou jednotku :lol: třeba takovej prní motor taky není k zahození a ten spalovací mu bud eohřívat vodu :lol:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


20.7.08, 22:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2084
Bydliště: Lovosicko
Příspěvek 
škodař píše:
fatal píše:
A co takhle tu energii odebírat obdobně jako v tepelných elektrárnách? 8)

(To s tím olejem byl samozřejmě jen fórek...)
proč používat motor jko hlavní pohonou jednotku :lol: třeba takovej prní motor taky není k zahození a ten spalovací mu bud eohřívat vodu :lol:

Bože muj, já chtěl jenom utišit interiér a né vyrábět ze Škodovky jadernou elektrárnu nebo bůhvíco :-D :roll:
Asi tam nechám ty plátky gumy a až se udrolej nebo shořej, tak tma dám nový. :lol: :lol:

_________________
http://fb.com/BJpolepy


20.7.08, 23:41
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
ŠKODA 120 DUKOVANY :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D


22.7.08, 19:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
Tak si z něčeho udělej silikonovou podložku,ta už třeba něco vydrží. Třeba z těch nátrubkú na spojování sacího potrubí.

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


22.7.08, 23:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
škodař píše:
přikláním sek ondrovy 8)


Ja som to takto mal a o ničom...dokonca na mojom aute nemám ten držiak vôbec a aj tak o ničom...mne to príde také, že niekomu to pomôže, inému pomôže vysypať priečku motory pieskom...men nepomáha nič..riešenie je podľa mňa iba vlečka (či jednoducho tá náprava, čo majú 130tky).

A aj mňa to už napalo, že tak by sa dalo vyriešiť rýchle kúrenie auta, no zasa, keď sa to už vyhreje na vysoku teplotu, čo s tým?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


25.7.08, 13:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
ferrari píše:
škodař píše:
přikláním sek ondrovy 8)


Ja som to takto mal a o ničom...dokonca na mojom aute nemám ten držiak vôbec a aj tak o ničom...mne to príde také, že niekomu to pomôže, inému pomôže vysypať priečku motory pieskom...men nepomáha nič..riešenie je podľa mňa iba vlečka (či jednoducho tá náprava, čo majú 130tky).

A aj mňa to už napalo, že tak by sa dalo vyriešiť rýchle kúrenie auta, no zasa, keď sa to už vyhreje na vysoku teplotu, čo s tým?



Rozdělit okruh vody na dva a ten jeden(ohřívaný výfukem,nebo potrubím) dát přes termostat,popřípadě přes něco co ho uzavře z jedné strany(např. elmag. ventil...) při určité teplotě např. 70st.
Otázka zní jestli by to stačilo z jedné strany???? Proudění vody už by tam nebylo,takže si myslím že jo,ale kdo ví,jak by se ty vody míchaly??
Při zavření by to teklo tím druhým,jako normální hlavní chladící vedení.
Ten druhý by mohl být taky uzavíratelný,ale v opačné době.
:?: :idea: :?:

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


25.7.08, 20:35
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz