Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 09:28



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Vacka??? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Gemini píše:
co tak Dusan Fiser ?? znate ? to je PAN motorar
Jasně že známe, stavěl motor Nikymu a nejen jemu, ale co vím, tak vačky svoje nedělá, nebo se snad mýlím?

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


10.7.08, 11:09
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Například Krejbych dělá vačky a nikdo by u něj nikdy neřešil,zda-li je povrchově upravená,či nikoliv...To by si nikdy nelajsnul...Proto co tady a jinde na Virtu jsem četl je neuvěřitelný.To by nebyl motorář ale tupej brusič pro kšeft :D který koukám existují a lidé jim za špony v motoru platí :? A proč??? ....No k věci:Krejbych docela umí...Má to z žigulů natrénovaný...Tam někdo psal,že komponenty a vačky nejlíp umí Excel....A co třeba Albrecht,toho nikdo nezná?Komponenty?Fiedler bude taky vědět,Šmat je drahej jako prase ale myslím,že je s vačkama taky jinde....No a strop??Strop je Česana....Ta má výkresů vaček,že by s nim mohla tapetovat....Ale????Má to obrovskej jeden hák,vlastně dva...Hřídel z česany je už tabu :wink: Ale někdo jí stále má a jezdí s ní rallyekross.Takovej Zeman co kdysi jezdil se 130LR měl od nich speciál to samý kamarád kousek odtud a to samý bratránek od ML.Bol.Je to neporovnatelný....Jede to jinak.A vačka je důležitá,ale jen tak jak je důležitě upravenej motor...To co má Kopelent ze sPlzně si mu klidně zavolám a zeptám,ale měl LRu a tam ta vačka Česana byla...to vim jistě,kamarád mu jí totiž prodával je to ale už cca 8 let.To co jezdí teďka je tedy excel....Ale jo,doba je taková a excel má různý druhy jako třeba 275 tku a jiný zajímavosti,který mě nic neříkaj ale hlavně že se Čepkovi dobře prodává.Mám jednu hystorku okolo rallyekrosovýho motoru co kdysi upravoval Motl z Boleslavi....A to takovou,že jí tu nemohu ventilovat...Šla na repasi k Čepkovi... :wink:...


10.7.08, 17:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Například Krejbych dělá vačky a nikdo by u něj nikdy neřešil,zda-li je povrchově upravená,či nikoliv...To by si nikdy nelajsnul...Proto co tady a jinde na Virtu jsem četl je neuvěřitelný.To by nebyl motorář ale tupej brusič pro kšeft :D který koukám existují a lidé jim za špony v motoru platí :? A proč??? ....No k věci:Krejbych docela umí...Má to z žigulů natrénovaný...Tam někdo psal,že komponenty a vačky nejlíp umí Excel....A co třeba Albrecht,toho nikdo nezná?Komponenty?Fiedler bude taky vědět,Šmat je drahej jako prase ale myslím,že je s vačkama taky jinde....No a strop??Strop je Česana....Ta má výkresů vaček,že by s nim mohla tapetovat....Ale????Má to obrovskej jeden hák,vlastně dva...Hřídel z česany je už tabu :wink: Ale někdo jí stále má a jezdí s ní rallyekross.Takovej Zeman co kdysi jezdil se 130LR měl od nich speciál to samý kamarád kousek odtud a to samý bratránek od ML.Bol.Je to neporovnatelný....Jede to jinak.A vačka je důležitá,ale jen tak jak je důležitě upravenej motor...To co má Kopelent ze sPlzně si mu klidně zavolám a zeptám,ale měl LRu a tam ta vačka Česana byla...to vim jistě,kamarád mu jí totiž prodával je to ale už cca 8 let.To co jezdí teďka je tedy excel....Ale jo,doba je taková a excel má různý druhy jako třeba 275 tku a jiný zajímavosti,který mě nic neříkaj ale hlavně že se Čepkovi dobře prodává.Mám jednu hystorku okolo rallyekrosovýho motoru co kdysi upravoval Motl z Boleslavi....A to takovou,že jí tu nemohu ventilovat...Šla na repasi k Čepkovi... :wink:...
Tak ale my se tady bavíme o vačkách do běžného provozu, ano třeba zmíněný Krejbych je kapacita a obdivuju co dokázal na okruhách v 80 - 90 letech, ale těžko se bude zabývat vačkou na normální ježdění za 3.000,-. Zda je strop Česana by se dalo polemizovat, neb Česana vždy dělala vačky pro 1289ccm a menší a co když mám 1,5? Tam šel vývoj někam jinam... Ve zbytku jsem se skoro přestal orientovat a ani nevím jestli teda Čepka chválíš a nebo haníš :wink:

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


10.7.08, 21:55
Profil Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Jak to tady čtu, nechápu... Když je možné udělat tak úžasné vačky pro běžný provoz, proč se do škodovek montovaly tak špatné vačky? To je fakt každý druhý motorář větší odborník než konstruktéři ze Škodovky?


10.7.08, 22:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
fatal píše:
Jak to tady čtu, nechápu... Když je možné udělat tak úžasné vačky pro běžný provoz, proč se do škodovek montovaly tak špatné vačky? To je fakt každý druhý motorář větší odborník než konstruktéři ze Škodovky?
Myslím si, že bez komentáře. Zkus se někdy svést s někým, kdo má jinou vačku a trochu větší KP s upraveným karbcem a možná pochopíš.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


10.7.08, 22:19
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
fatal píše:
Jak to tady čtu, nechápu... Když je možné udělat tak úžasné vačky pro běžný provoz, proč se do škodovek montovaly tak špatné vačky? To je fakt každý druhý motorář větší odborník než konstruktéři ze Škodovky?


Na těch vačkách si ti motoráři jenom honí výkon. Konstruktérům z MB šlo o jiné priority. Jako například spotřeba, spolehlivost a životnost.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


10.7.08, 22:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
to je hezký, ale závodní vačka v běžným provozu, to by bylo dost trápení.
Konstruktér musí zkloubit mnoho faktorů pro velkou skupinu uživatelů, což úpravář už nemusí. Ale např. motor, co má Tuner#2 tak má téměř stejnou spotřebu jako můj seriový motor a jede o dost lépe. Tam si myslím, že celkové naladění se hodně povedlo (KP, vačka, karbec.........)

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


11.7.08, 06:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
MATTESS píše:
to je hezký, ale závodní vačka v běžným provozu, to by bylo dost trápení.
Konstruktér musí zkloubit mnoho faktorů pro velkou skupinu uživatelů, což úpravář už nemusí. Ale např. motor, co má Tuner#2 tak má téměř stejnou spotřebu jako můj seriový motor a jede o dost lépe. Tam si myslím, že celkové naladění se hodně povedlo (KP, vačka, karbec.........)
JJ je to tak přecedo. :wink:

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


11.7.08, 16:35
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
Viky píše:
Tuner#2 píše:
Tak do 120cky bych dal tak max. vačku z eRka, pokud bych jí měl zadara, jinak jsou to vyhozené peníze. Pokud chceš opravdu dobrou vačku, tak Tě jí udělají/mají tady: http://www.motor-excel.cz/ ale připrav si minimálně 3tKč a víc.

Za dva tisice mas novou na Fa/Fe 50kW... nahrada ty z Rka.

Jinak muzu nabidnout zadarmo jednu zadrenou a jednu orezlou. :-D
Ta z Feliny se mě na karburátor moc neosvědčila a stejný názor na to má i Čepek. Vačka pro vstřikování má jiné časování a 2 a nebo dát 3tKč za fungující vačku s větším zdvihem a lepší charakteristikou, to bych se ani nerozhodoval. :wink:


A prečo sa neosvedčila? V čom je problém?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


25.7.08, 13:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Blbé přechody, a nešel tomu pořádně naladit předstih.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


25.7.08, 14:49
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Počkejte na vánoce, jestli to vyjde, zbavím se pár krabic, co mám teď v pokoji :P

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


25.7.08, 15:12
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
Blbé přechody, a nešel tomu pořádně naladit předstih.


A mohol by si, prosím, bližšie popísať "blbé prechody"?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


25.7.08, 15:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
ferrari píše:
Tuner#2 píše:
Blbé přechody, a nešel tomu pořádně naladit předstih.


A mohol by si, prosím, bližšie popísať "blbé prechody"?
1. a 2. stupeň na karburátoru, byla tam díra v tahu, pak když jsi jel třeba na pohodu 2500rpm a za městem jsi chtěl přišlápnout plnej, tak to škublo a to jsem zkoušel trysky, vzdušníky a různý předstihy a nic. S vačkou z ME nic takového není.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


25.7.08, 16:14
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
Tuner#2: A ty máš teda co za vačku?? 265/260? A kolik cena?
A nevíš jaké má další větší stupně ME a co si lidi chválili?
On na stránkách cenu jednotlivých dílů nemá,ani jednotlivé díly rozepsané,tak jsem se chtěl zeptat jestli nevíš... :roll:

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


25.7.08, 20:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Dyno píše:
Tuner#2: A ty máš teda co za vačku?? 265/260? A kolik cena?
A nevíš jaké má další větší stupně ME a co si lidi chválili?
On na stránkách cenu jednotlivých dílů nemá,ani jednotlivé díly rozepsané,tak jsem se chtěl zeptat jestli nevíš... :roll:

feliciaklub: jaký má časování vačka z ME
nevim, prej to maj jako know how

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

to si myslim stačí :roll: :roll: :roll:

jinak z ME znám jednu MPI fildu s údajnejma 68kW (nebo tak nějak) a jako, když ten motor udělali a měli sme ho doma po záběhu a nejeto nějaký km, tak to lítalo jako prase, spotřeba podle palubního počítače klesla o 0,8 litru....teď má motor něco přes 200 tis a je to furt znát, ale už to takový dělo není, ale furt se to dá ve 140 přišlápnout a je cejtit tah (ale to je i u tý mojí)...jinak tam byla dělaná vačka, čip, hlava, filtr....divim se, že nechali vejfuk....jinak, já kdybych si nechal dělat motor (spíš čip a vačku) tak bych asi taky zašel do ME, ale co si člověk neudělá sám, to za něj zkurví někdo jinej.... :wink:

ME nehanim, ani nechválim, ale do každodeního provozu těch úpravců moc nezbejvá....

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


25.7.08, 21:40
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz