Autor |
Zpráva |
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Citace: feliciaklub: jaký má časování vačka z ME nevim, prej to maj jako know how
Tuner#2:
Jo tak už jsem to našel 265/258° se zdvihama 6,5/6,3. A je teda ještě něco ostřejšího,co se ti zdálo nebo si slyšel že je dobré...od ME.
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
25.7.08, 23:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Tuner#2 píše: ferrari píše: Tuner#2 píše: Blbé přechody, a nešel tomu pořádně naladit předstih. A mohol by si, prosím, bližšie popísať "blbé prechody"? 1. a 2. stupeň na karburátoru, byla tam díra v tahu, pak když jsi jel třeba na pohodu 2500rpm a za městem jsi chtěl přišlápnout plnej, tak to škublo a to jsem zkoušel trysky, vzdušníky a různý předstihy a nic. S vačkou z ME nic takového není.
No, men sa to chová tiež tak-nejak,lenže raz to už bolo dobré...mal som tam už raz ten EDSR,čo tam mám teraz a bolo to dobré, žiadne problémy s prechodmi-to bola raketa...lenže som ho musel dať dolu,bo nešiel riadne sýtič (na FAvo motor slabo otryskovaný) a keď som ho dal späť,bolo to zasa zle...
Pre info: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... 659#155659
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
26.7.08, 09:43 |
|
|
MichalW
Příspěvky: 173 Bydliště: Praha
|
Moh by mi prosimvás někdo vysvětlit jak, když uberu materiál na vačce, se může zvíšit její zdvih?To mi neni trochu jasný.
_________________ Škoda Favorit 1.3 GLxi 40Kw BMM Silver Line
|
28.7.08, 17:03 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
MichalW píše: Moh by mi prosimvás někdo vysvětlit jak, když uberu materiál na vačce, se může zvíšit její zdvih?To mi neni trochu jasný.
Nezvisi se, ale zvysi. Proto, ze uberes material taky na stranach a dole laicky receno, proste ta samotna jedna vacka bude mensi, ale zdvih vetsi jak serie
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
28.7.08, 17:07 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Matthes píše: MichalW píše: Moh by mi prosimvás někdo vysvětlit jak, když uberu materiál na vačce, se může zvíšit její zdvih?To mi neni trochu jasný. Nezvisi se, ale zvysi. Proto, ze uberes material taky na stranach a dole laicky receno, proste ta samotna jedna vacka bude mensi, ale zdvih vetsi jak serie
A to jsem do teď taky nechápal, díky za osvětlení.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
28.7.08, 17:11 |
|
|
MichalW
Příspěvky: 173 Bydliště: Praha
|
Jo tak takhle to je ona se neupaluje jenom ta špička ale celá dokola,tak to jo
_________________ Škoda Favorit 1.3 GLxi 40Kw BMM Silver Line
|
28.7.08, 17:13 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Jo.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
28.7.08, 17:14 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Se pak víc utáhne šroubek na nastavování vůlí
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
28.7.08, 17:50 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Stejně jde hlava níž, tak se to vyruší.
|
28.7.08, 20:38 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Dyno píše: Citace: feliciaklub: jaký má časování vačka z ME nevim, prej to maj jako know how
Tuner#2: Jo tak už jsem to našel 265/258° se zdvihama 6,5/6,3. A je teda ještě něco ostřejšího,co se ti zdálo nebo si slyšel že je dobré...od ME. Všechny vačky od ME jsou dobré, ale tahle je vhodná i na denní ježdění a motor se s ní chová úplně normálně včetně volnoběhu. Ostřejší vačky pak už dělá převážně z polotovaru a tam není cena 3tKč, ale od 7tKč výš a je samozřejmě také předpoklad, že to nezůstane jen u vačky.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
28.7.08, 21:28 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Carlos píše: Matthes píše: MichalW píše: Moh by mi prosimvás někdo vysvětlit jak, když uberu materiál na vačce, se může zvíšit její zdvih?To mi neni trochu jasný. Nezvisi se, ale zvysi. Proto, ze uberes material taky na stranach a dole laicky receno, proste ta samotna jedna vacka bude mensi, ale zdvih vetsi jak serie A to jsem do teď taky nechápal, díky za osvětlení.
stejně mi to není jasný...když se zmenší "průměr" jedný vačky, jak pak může "zmáčknout" ten ventil víc do spalováku, když se ta špačka zakulatí (ostřejší vačka)...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
29.7.08, 01:32 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
přiznám se, že tomu taky nerozumím
|
29.7.08, 02:08 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
jsem si půjčil nákres od TUNERa:
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
29.7.08, 05:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|