škoda 125 L (LPG) problém cukání
Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Matthes píše: michalkatka píše: konštrukčne áno, najviac robia vybehané vodítka ventilov, a niečo cez kruhy, keď si zrátaš 0,5l oleja na 1000km, t. j. na 10000tis je to 5l, má význam ten olej meniť, nestačilo by vymeniť iba filter? toto sme už preberali... a 5l pri cene 100skk/liter je 500skk Jo, a na dne vany si budes pestovat dehtove jezirko, diky nechci
myslím že za jazdy sa ten olej premieša dostatočne a olej sa ťahá od spodu... ja som tým chcel povedať že či nie je na úvahu zamedziť úniku toho oleja, aspoň tie guferá na ventily...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.7.08, 22:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
no to víš, že uvažuju, uvažuju nad vším možným, hlavně kvůli tomu houpání, to mě štve nejvíc, nedá se s tím pomalu normálně jezdit, jak to houpá v těch otáčkách...
|
14.7.08, 09:39 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Marra píše: no to víš, že uvažuju, uvažuju nad vším možným, hlavně kvůli tomu houpání, to mě štve nejvíc, nedá se s tím pomalu normálně jezdit, jak to houpá v těch otáčkách...
húpanie tlmiče máš ešte pôvodné
alebo ako to myslíš
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.7.08, 09:50 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
jo,tlumiče jsou původní, ale ten pojem houpání, jsem myslel trochu jinak.. jako že od motoru jako kdyby byl v těch otáčkách silně nevyvážený, prostě periodicky zabere víc a míň, zhruba tak 4 x za sekundu se to opakuje, zhruba v těch 2200... může to být zapříčiněné třeba přítlačákem? ale to by dělalo v každých otáčkách... btw tlumiče jsou původní, auto má najeto od výroby 40 000...ale je fatk, že se začíná víc pohupovat na hrbech. Ale každopádně s cukáním to nemá co dělat, "cukalo" to, ještě když to mělo 30000 a bylo to tvrdé jak motokára:D
|
16.7.08, 08:46 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Marra píše: jo,tlumiče jsou původní, ale ten pojem houpání, jsem myslel trochu jinak.. jako že od motoru jako kdyby byl v těch otáčkách silně nevyvážený, prostě periodicky zabere víc a míň, zhruba tak 4 x za sekundu se to opakuje, zhruba v těch 2200... může to být zapříčiněné třeba přítlačákem? ale to by dělalo v každých otáčkách... btw tlumiče jsou původní, auto má najeto od výroby 40 000...ale je fatk, že se začíná víc pohupovat na hrbech. Ale každopádně s cukáním to nemá co dělat, "cukalo" to, ještě když to mělo 30000 a bylo to tvrdé jak motokára:D
40000km, ale za akú dobu a na akých cestách , možno bude niečo so zavesením motora, silenty ....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
16.7.08, 21:50 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
to budu muset ještě taky vyměnit, ale každopádně dneska jsem si opět vyměnil těsnění pod hlavou, protože auto startovalo na dva tři válce a svíčky když jsem vytáh orezlé, auto jelo na vodu, sundám všechno, těsnění nevypadalo tak hrozně, hlava rovná, vložky taky.....auto nekouří...čím to? dal jsem nové těsnění, uvidíme, každopádně "houpání beze změny.
|
28.7.08, 17:52 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
A přesahy vložek?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.7.08, 18:00 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
vložky bez chyby, žádný přesah
|
29.7.08, 18:02 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No to je právě špatně, přesah být musí
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
29.7.08, 18:06 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
ano jako přesah měly, byly do těsnění zakouslé, ale nebyly rozdílné vložka od vložky...jsem to špatně pochopil...
|
30.7.08, 11:20 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Marra píše: ano jako přesah měly, byly do těsnění zakouslé, ale nebyly rozdílné vložka od vložky...jsem to špatně pochopil...
ale vložky musia z bloku trčať von, 0,07 až 0,13mm a medzi vložkami max. 0,04mm
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
30.7.08, 13:09 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
u 742 je myslím předepsáno 0.12 - 0.16 mm
Pokud je budeš znova usazovat tak na "volno", jen rukou zpět zatlačené je dobré mít přes 0.20, ani hodnota k 0.30 není na škodu, hodně si to sedne Ideálně dva kroužky 0.14mm na každou vložku.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
30.7.08, 17:11 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
jo jako přesah samo jsou, já myslel přesahy jako vložka k vložkce:) ten motor má 40 000, je jak nový, když shodím hlavu tak vše je perfektní...což je divné, když to tak hopká. Ale jinak ten motor jade dost slušně na 120 tku, felda 1,9 d si nečuchla:D rozdělovač jsem koupil fungl nový, beze změny v pásmu 2000 - 2500, jen přechody mezi ubráním a přidáním plynu jsou mnohem lepší. Jel jsem i se strýcovou 105 lpg, je to teda oproti mojí lemra zdechlá, ale dělá to to samé co moje
|
26.8.08, 09:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|