Autor |
Zpráva |
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
1) Nechat auto vychladnout na 20°C někde, kde je možnost ho popostrkovat, aspoň tak 3 metry.
2) Sundat víko ventilů, dát pryč pod víčkem oleje ten plech, sundat víčko rozdělovače
3) Zařadit 4ku, kouknout kam ukazuje rozdělovač
4) Na válci, kterému je palec rozdělovače jakoby zády nastavit vahadla "do střihu"
5) Na válci, kam palec pálí nastavit vůli, 0.20 mm pro výfukové, 0.20 mm pro sací. Jsou-li na sání použity Al zdvihací tyčky, seřizuje se 0.25mm, seřizuje se tak, že měrka "musí táhnout", ale zase žádný násilí, nesmí jít ani úplně volně
6) Strčit do auta a otočit motor na další válec
7) GOTO 4
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
Naposledy upravil Nepér dne 16.7.08, 22:39, celkově upraveno 2
|
16.7.08, 17:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Jen poznámka, místo postrkování auta na čtyřku lze otáčem motorem ráčnou po shození krycího plechu řemenice (plný pravý rejd a tři šrouby, cca pět minut práce).
|
16.7.08, 17:16 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
mě přijde jako nejjednoduší zařadit pětku, heverem zvednout pravý kolo a otáčet si s ním, přitom se dá pohodlně koukat na rozdělovač, nemusím nic šoubovat a nenadřu se !
|
16.7.08, 17:19 |
|
|
ondra120
Metal (urg)
Příspěvky: 3730 Bydliště: Vsetín
|
Vít píše: mě přijde jako nejjednoduší zařadit pětku, heverem zvednout pravý kolo a otáčet si s ním, přitom se dá pohodlně koukat na rozdělovač, nemusím nic šoubovat a nenadřu se !
ha konečně někdo kdo to seřizuje na fáčku stejně jak já Už se nemusím stydět
_________________ Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama ČZ 175/477 ´72 - veterán
Škoda 742 Forever Team
|
16.7.08, 17:26 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
ondra120 píše: Už se nemusím stydět
Ale jo, styďte se oba.
|
16.7.08, 17:29 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Kamarád má garáž na dva auta, takže za 4 a tlačit/tahat po garáži. Pokud jsi slabší fyzické stavby, doporučuji vyndat svíčky, ať nemusíš překonávat komprese. Jo a až to budeš kompletovat, tak se nesnaž to víko dorvat na krev, jinak sjedeš závity těch šroubů tak jako já.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
16.7.08, 17:30 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
když to tak tady čtu, tak si nějak uvedomuju, že bych měl ty svoje zkontrolovat, od minula mají asi 5 tisíc, to už nemusí být nejlepší
|
16.7.08, 17:33 |
|
|
ondra120
Metal (urg)
Příspěvky: 3730 Bydliště: Vsetín
|
fatal píše: ondra120 píše: Už se nemusím stydět Ale jo, styďte se oba.
_________________ Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama ČZ 175/477 ´72 - veterán
Škoda 742 Forever Team
|
16.7.08, 17:33 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Mockrát díky. Sací mám hliníkové a výfukové ocelové. Mám BMM r.v. 94, tak to nějak zmáknu.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
16.7.08, 18:00 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
hlavně s citem na ty závity !!!
|
16.7.08, 18:03 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
ondra120 píše: fatal píše: ondra120 píše: Už se nemusím stydět Ale jo, styďte se oba.
Já jsem si taky zařadil 4ku a zvednul pravé kolo a pohoda a ani svíčky jsem nevyndával .
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
17.7.08, 08:46 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
p20k píše: Já jsem si taky zařadil 4ku a zvednul pravé kolo a pohoda a ani svíčky jsem nevyndával .
Já to dělám stejně... jen řadím 5ku
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
17.7.08, 11:44 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Dnes jsem zkusil ty ventily seštelovat, tatík mi pomohl. Autům trochu rozumí, ale sere na ně, hlavně na to své. Údržba skoro nulová. Asi před 20000 km jsem to šteloval s jedním chlápkem z minulé firmy, kde už nepracuji. Asi jsme to špatně nastavili. Výfukové měli 0,25 mm a sací měli dva 0,25 a dva 0,3 mm. Tak to asi mlátilo. Teď už to jede o poznání tišeji. Když ale poslouchám v hodně velké blízkosti, tak stejně jde ale ještě slyšet jemné chrastění, ale jen velmi potichu. Tak přece jenom se už asi ozývají rozvody, ale zatím to není asi moc aktuální. Na volnoběh to už z kabiny nebo se zavřenou kapotou není slyšet, jen s otevřenou a musím poslouchat s uchem skoro až na motoru. Takže to bylo asi hlavně těmi ventily. Mockrát děkuji všem za rady.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
17.7.08, 16:39 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Tak dnes jsem přijel z dovolené najel jsem přes ní asi 800km a když jsem měl vytočenej motor asi na 2700ot a jel z kopce (takže se motorem brzdilo) tak byl slyšet docela zřetelně jak bouchá rozvodový řetěz do bloku a když při brždění motorem ještě lehce přišlápnu brzdu, tak to mlátí jako řetěz na pionýru. Když přidám trochu plyn tak to přestane a když brzdím s vytočeným motorem asi na 2300ot tak je to slyšet méně. Asi tam budou rozvody ještě původní a motor má kolem 119000km.
Volnoběh zase tolik nekolísá asi o 60ot. Myslíte, že je to už na výměnu rozvodů a nebo ještě vydrží?
Díky za odpověď.
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
31.7.08, 09:33 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Kdyby bouchal řetěz do víka, už by to asi dávno nejelo To vypadá spíš na nějaký zavěšení motoru, nebo poloosy, nebo cosi v převodovce... nevim no
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
31.7.08, 10:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|