Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 10:19



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Zahada pri nastavovani otacok favoritu 
Autor Zpráva
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek Zahada pri nastavovani otacok favoritu
Ahoj te mam favo 136 LS r.v 92 karbec pri nastavovani otacok bol motor moc zahriaty a otacky somchcel zvysit tak som pritiahol srob toku vzduchu a zdvihol otacky sadol do auta a isiel po 2 KM sa sa motor schladil a po vyradeni rychlôosti zacal zdochinat prilis nizke otacky. Moze to byt sposobene tym ze som nepovolil srob pritoku paliva?????


31.7.08, 19:20
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Já mám takový divný pocit, že Favority (ať už Pierburg nebo LEKR) nemá šroub vzduchu a paliva, ale šroub bohatosti směsi a šroub volnoběhu. Kdoví s čím jsi tam točil. Byl ten šroub zezadu od topení nebo z boku do pravého podběhu?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


31.7.08, 19:34
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
tocil som tym srobom zozadu tj srobom volnobehu


31.7.08, 19:36
Profil ICQ
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
potom ked sa to stalo ze to chcipalo tak som znizil otacky volnobehu a pridal bohgatost a bolo OK presiel som 35 KM a stale 750 otacok


31.7.08, 19:37
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak teď nevím cos to vlastně na tom autě udělal :| šroubem volnoběhu prostě přidáváš nebo ubíráš množství paliva které jde do karbu stále. Jestli jsi hýbal i s bohatostí tak pokud tomu nerozumíš, mohl jsi ji rozeštelovat a na emisích tě budou kárat. :lol:

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


31.7.08, 19:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
gokralik píše:
Tak teď nevím cos to vlastně na tom autě udělal :| šroubem volnoběhu prostě přidáváš nebo ubíráš množství paliva které jde do karbu stále. Jestli jsi hýbal i s bohatostí tak pokud tomu nerozumíš, mohl jsi ji rozeštelovat a na emisích tě budou kárat. :lol:


No čoveče já bych řekl že jestli se do toho bude štourat někdo na emisích nebo majitel sám je dneska uplně jedno, většinou to končí tím že to nějakým způsobem nefunguje.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


31.7.08, 19:45
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
no sak ja len ci moja teoria moze byt spravna ze ked som zdvihol otacky volnobehu pri priliz teplom motore a ten sa nasledne schladil ci to mohlo sposobyt to skapinanie auta


31.7.08, 19:48
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
nemělo by, před tím to bylo v pořádku? proč jsi s tím hejbal?

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


31.7.08, 19:50
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
no bolo len otacky sa boli cca 600 - 700


31.7.08, 19:51
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
congy píše:
no sak ja len ci moja teoria moze byt spravna ze ked som zdvihol otacky volnobehu pri priliz teplom motore a ten sa nasledne schladil ci to mohlo sposobyt to skapinanie auta


U studeného motoru by si měl otáčky odchytit sytič ne?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


31.7.08, 19:52
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
ale hej len to bolo uz pri zahriatom motore tych 600 - 700


31.7.08, 19:53
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
gokralik píše:
congy píše:
no sak ja len ci moja teoria moze byt spravna ze ked som zdvihol otacky volnobehu pri priliz teplom motore a ten sa nasledne schladil ci to mohlo sposobyt to skapinanie auta


U studeného motoru by si měl otáčky odchytit sytič ne?


ale tak snad nereaguje sytič na to když běží motor na místě rozpálenej a pak se jízdou ochladí ne?

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


31.7.08, 19:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
congy píše:
ale hej len to bolo uz pri zahriatom motore tych 600 - 700


a před tím jsi měl kolik?

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


31.7.08, 19:55
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
sak ale sytic reaguje aj pri prevadzkovej teplote 80 - 90 ? nevypina sa to niekde okolo 80 ?


31.7.08, 19:56
Profil ICQ
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
A este otazka ten srob bohatosti zmesi reguluje pomer vzduch / palivo?


31.7.08, 19:58
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz