Autor |
Zpráva |
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Šemik píše: Nezapoměn pod vanu silikon, jinak není šance aby to nesáklo či přímo neteklo ale netreba . ja mm bez neho a nekvapkaani nepresakuje . ani pri brutalnom zohriati . neviem co tam davali v servise ale je to OK .
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
31.7.08, 22:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Časem to začne pokud je tam jenom papír, uvidíš.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
1.8.08, 05:35 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
rozvody nie su az taky problem. ja som ich nikdy nerobil, nemal som dole zadne celo a zvladol som to za chvilocku. dlhsie mi snad trvalo vycistit zvnutra prsia od bordelu a namazat ich silikonom, nez vymenit rozvody.
hlavne, ze som u toho s kazdou blbostou siel z martinom :)))
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
1.8.08, 07:07 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Šemik píše: Časem to začne pokud je tam jenom papír, uvidíš. no on je tam asi ten gumokorok si ako sa to vola , papier by tam hadam nedali .
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
1.8.08, 22:15 |
|
|
Martin Sedláček
Příspěvky: 141 Bydliště: Praha
|
Ahoj, chtěl bych taky shodit vanu na 120, utěsnit silikonem na motory červeným, ale mám problém. Mám dotaženej odpouštěcí šroub na krev. Budu ho muset povolovat ráčnou. Nerad bych strhnul závit, a tak se ptám. Mám točit doleva, když povoluju odpoušťecí šroub na vaně nebo je tam opačnej závit. Mám hliníkovou vanu a vůz škoda 120. Díky za odpověď. Ptám se, nerad bych tahal vší silou na druhou stranu. Díky moc. Martin
|
2.8.08, 01:18 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Carlos píše: David29 z Virtu píše: Jinak bych upozornil, že ta banka na filtrační vložku je pěknej vomrd nandavat.. jednou mi to časem vykapalo, pač ty druhovýrobní těsnění jsou menší a podruhý rovnou všechno vyteklo. Takže - až sám zjistíš, že ten novej O-kroužek je menší než ta banka, tak zapalovačem tu gumičku nahřej a "vytahej" a pak přišroubuj slož k bloku motoru... kdyby to náhodou chcalo, tak sem to prasácky řešil těsnicim silikonem No tak koukám že nejsem sám kdo s tim měl problémy. Já měnil olej 3x , ale pak to vyšlo a fachčí, jinak ta gumička jde roztahat i jen tak bez nahřání. A jednou, to začalo trousit až cestou, no a celá ulice (cca necelej kilák) lajna vod voleje , no sousedi měli radost no, ale nikdo mě neprásk.
No vidíte, ja som menil olej na š110LS asi 10x a nikdy mi nič netieklo..ani som nikdy žiadne tesnenie nemenil...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
2.8.08, 09:31 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Martin Sedláček píše: Ahoj, chtěl bych taky shodit vanu na 120, utěsnit silikonem na motory červeným, ale mám problém. Mám dotaženej odpouštěcí šroub na krev. Budu ho muset povolovat ráčnou. Nerad bych strhnul závit, a tak se ptám. Mám točit doleva, když povoluju odpoušťecí šroub na vaně nebo je tam opačnej závit. Mám hliníkovou vanu a vůz škoda 120. Díky za odpověď. Ptám se, nerad bych tahal vší silou na druhou stranu. Díky moc. Martin
Točiť normálne, t.j doľava...najprv ale po hlave šróbu zľahka poklep kladivom (normálny oceľovým)...a použi Golu, to je najleopšie, aby si nestrhol hrany na 6hrane...aj to je zujímavé, že som silikón pod vaňu nedával a nič mi netečie...ale je to iste lepšie silikónom..hlavne, ak je vaňa plechová...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
2.8.08, 09:36 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Martin Sedláček píše: Mám dotaženej odpouštěcí šroub na krev. Budu ho muset povolovat ráčnou.
Pokud už závit není stržený od dotahování, tak ho nestrhneš. Měl jsem na jedné vaně tak zarvaný šroub, že jsme ho rvali ve dvou (golou samozřejmě) asi hodinu. Závit přežil. Závit je (jak už bylo napsáno) klasický.
|
2.8.08, 10:18 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Martin Sedláček píše: Ahoj, chtěl bych taky shodit vanu na 120, utěsnit silikonem na motory červeným, ale mám problém. Mám dotaženej odpouštěcí šroub na krev. Budu ho muset povolovat ráčnou. Nerad bych strhnul závit, a tak se ptám. Mám točit doleva, když povoluju odpoušťecí šroub na vaně nebo je tam opačnej závit. Mám hliníkovou vanu a vůz škoda 120. Díky za odpověď. Ptám se, nerad bych tahal vší silou na druhou stranu. Díky moc. Martin
a este. zozen si poriadnu golu 6-cipu. ten vypustak je pomerne makky material a tak sa ti moze stat, ze ti 12-cipa gola preskoci. bude na to treba poriadnu tyc a dvoch ludi. vypustak tam potom kup novy, stoji asi 20 SKK.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
2.8.08, 11:41 |
|
|
Martin Sedláček
Příspěvky: 141 Bydliště: Praha
|
ventYl píše: Martin Sedláček píše: Ahoj, chtěl bych taky shodit vanu na 120, utěsnit silikonem na motory červeným, ale mám problém. Mám dotaženej odpouštěcí šroub na krev. Budu ho muset povolovat ráčnou. Nerad bych strhnul závit, a tak se ptám. Mám točit doleva, když povoluju odpoušťecí šroub na vaně nebo je tam opačnej závit. Mám hliníkovou vanu a vůz škoda 120. Díky za odpověď. Ptám se, nerad bych tahal vší silou na druhou stranu. Díky moc. Martin a este. zozen si poriadnu golu 6-cipu. ten vypustak je pomerne makky material a tak sa ti moze stat, ze ti 12-cipa gola preskoci. bude na to treba poriadnu tyc a dvoch ludi. vypustak tam potom kup novy, stoji asi 20 SKK.
Jasný, díky moc za rady. Teď vím, že doleva, klasicky. Díky za všechny rady. Martin
|
2.8.08, 12:08 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
ventYl píše: Martin Sedláček píše: Ahoj, chtěl bych taky shodit vanu na 120, utěsnit silikonem na motory červeným, ale mám problém. Mám dotaženej odpouštěcí šroub na krev. Budu ho muset povolovat ráčnou. Nerad bych strhnul závit, a tak se ptám. Mám točit doleva, když povoluju odpoušťecí šroub na vaně nebo je tam opačnej závit. Mám hliníkovou vanu a vůz škoda 120. Díky za odpověď. Ptám se, nerad bych tahal vší silou na druhou stranu. Díky moc. Martin a este. zozen si poriadnu golu 6-cipu. ten vypustak je pomerne makky material a tak sa ti moze stat, ze ti 12-cipa gola preskoci. bude na to treba poriadnu tyc a dvoch ludi. vypustak tam potom kup novy, stoji asi 20 SKK.
No, dvoch ludi--treba po tom srobe poriadne poklepat (ale nie celou silou)...vždy to povolilo...neviem,ja ked si dotiahnem vypúšťák, tak s citom a nemám potom nejaké problémy s povoľovaním...nechápem, prečo to ľudia brutálne zaťahujú...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
2.8.08, 16:55 |
|
|
pajavlk
Příspěvky: 304 Bydliště: Sezimovo Ústí
|
Zdravím všechny, rád bych zde položil otázku, zda-li si myslíte, jestli se nějak výrazně vyplatí investovat do dražších olejů typu Shell, nebo Mogul. Já dávám do Felicie (1,3, r.v.1995) minerál 15W40 Paramo. Blíží se mi další výměna oleje, tak jsem si říkal, že bych jí koupil třeba nějakej lepší olej aby mě hezky povozila, ale nevim, jestli to spíš není reklamní tahák....
_________________ Škoda Felicia 136 B, LPG
r.v. 1995
|
12.8.08, 09:48 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Povozí tě akorát tak k bankomatu. Za ty roky co jezdí na něco obyčejnýho, se v motoru z toho obyčejnýho oleje udělaly usazeniny, tyhle drahý oleje maí sposutu přísad proti usazeninám a tak je uvolní a pak se někde jinde usadí a třeba něco ucpou a končíš se zadřeným strojem. Navíc 13 let starý motor neumí využít vlastnosti současných špičkových olejů. Jestli to na olej, který používáš doteď funguje, tak ho používej dále.
|
12.8.08, 09:55 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
pajavlk píše: Zdravím všechny, rád bych zde položil otázku, zda-li si myslíte, jestli se nějak výrazně vyplatí investovat do dražších olejů typu Shell, nebo Mogul.
Olej je olej, žádné zázraky nečekej, Felda na Shell (Helix tuším) jede, ale nezdá se mi, že by jela líp než na jiný. Například Mogul GX (doporučován do Feldy 1.3) je od stejného výrobce jako zde často chválené Superturbo (Paramo nepletu-li se). Cena moc důležitá není, hlavní je specifikace. Takže nekupovat levné sajrajty, ale nepřehánět to s drahými a dívat se na specifikaci. Zrovna nedávno jsem do Feldy koupil Mogul GX, čtyři litry za pětistovku (to jen pro příklad, nedělám reklamu )...
|
12.8.08, 10:19 |
|
|
pajavlk
Příspěvky: 304 Bydliště: Sezimovo Ústí
|
Díky za rady, dostane Paramo jako vždycky. Už jsem ho koupil, jenže jsem blbec šáhnul po pixle, která je určená pro naftové a přeplňované motory. Má to stejnou krabici jen jeden je trysk a druhý myslim super ... Jaký je rozdíl? Asi bude hustší ne?
_________________ Škoda Felicia 136 B, LPG
r.v. 1995
|
13.8.08, 09:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|