Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 09:35



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
 Chrastivý zvuk Favorit 
Autor Zpráva

Příspěvky: 322
Bydliště: Slavičín
Příspěvek 
p20k píše:
Tak dnes jsem přijel z dovolené najel jsem přes ní asi 800km a když jsem měl vytočenej motor asi na 2700ot a jel z kopce (takže se motorem brzdilo) tak byl slyšet docela zřetelně jak bouchá rozvodový řetěz do bloku a když při brždění motorem ještě lehce přišlápnu brzdu, tak to mlátí jako řetěz na pionýru. Když přidám trochu plyn tak to přestane a když brzdím s vytočeným motorem asi na 2300ot tak je to slyšet méně. Asi tam budou rozvody ještě původní a motor má kolem 119000km.
Volnoběh zase tolik nekolísá asi o 60ot. Myslíte, že je to už na výměnu rozvodů a nebo ještě vydrží?
Díky za odpověď.


Hlavně se mi to zdá brzo,já mám najeto 160 tis a o rozvodech ani nevím,taky bych hledal asi jinde.

_________________
Škoda favorit GLXI Solitaire 94,
250 000 Km,BMM 50 Kw LPG
Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw)
škoda Felicia 1,3 MPi
http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html
http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html


31.7.08, 10:39
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
Nepér píše:
Kdyby bouchal řetěz do víka, už by to asi dávno nejelo :shock: To vypadá spíš na nějaký zavěšení motoru, nebo poloosy, nebo cosi v převodovce... nevim no :oops:


Ještě to jede :) , ale zní to opravdu jako řetěz a je to jen když je motor trochu vytočený a brzdí se motorem z kopce, když přidám tak to přestane. Kdyby to bylo v převodovce, tak po přidání plynu by to asi nepřestalo a nebo přestalo? Kolik by ty rozvody měly vydržet aspoň zhruba točím to max 3500ot.
Díky

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


31.7.08, 10:43
Profil

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
p20k píše:
Nepér píše:
Kdyby bouchal řetěz do víka, už by to asi dávno nejelo :shock: To vypadá spíš na nějaký zavěšení motoru, nebo poloosy, nebo cosi v převodovce... nevim no :oops:


Ještě to jede :) , ale zní to opravdu jako řetěz a je to jen když je motor trochu vytočený a brzdí se motorem z kopce, když přidám tak to přestane. Kdyby to bylo v převodovce, tak po přidání plynu by to asi nepřestalo a nebo přestalo? Kolik by ty rozvody měly vydržet aspoň zhruba točím to max 3500ot.
Díky


A nebo napadá někoho co by mohlo dělat podobný zvuk u pravé strany? I když asi ruku do ohně bych nedal za ten motor, že je původní je dost možný, že minulý majitel ho možná měnil, ale jistý si tím nejsem.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


1.8.08, 08:21
Profil

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
Jak by se dalo na 100% zjistit jestli to jsou rozvody a nebo ne aniž by se muselo něco rozdělávat?
Díky

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


3.8.08, 15:14
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
p20k píše:
Jak by se dalo na 100% zjistit jestli to jsou rozvody a nebo ne aniž by se muselo něco rozdělávat?
Díky
sprav si stetskop: nejaky kus dreva prikladaj postupne k roznym castiam motora, pocivaj uchom a zistis ;)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


3.8.08, 16:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz