|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
bonovox
Příspěvky: 4
|
Karburátor 105 na 120?
Zdravím,
mám malý dotaz, pro někoho možná směšný, dělám generálku motoru škoda 120, ale bohužel příliš pozdě jsem zjistil, že mám nový karburátor na škodu 105. Tak jsem se chtěl zeptat co by to udělalo, kdybych ten 105 karbec dal na 120.
Díky za odpověď
|
30.8.06, 10:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Karburátor 105 na 120?
bonovox píše: Zdravím, mám malý dotaz, pro někoho možná směšný, dělám generálku motoru škoda 120, ale bohužel příliš pozdě jsem zjistil, že mám nový karburátor na škodu 105. Tak jsem se chtěl zeptat co by to udělalo, kdybych ten 105 karbec dal na 120. Díky za odpověď
Automobil by ztratil na dynamičnosti
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
30.8.06, 10:48 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Karburátor 105 na 120?
bonovox píše: Zdravím, mám malý dotaz, pro někoho možná směšný, dělám generálku motoru škoda 120, ale bohužel příliš pozdě jsem zjistil, že mám nový karburátor na škodu 105. Tak jsem se chtěl zeptat co by to udělalo, kdybych ten 105 karbec dal na 120. Díky za odpověď
Jakz takz to pojede. Doporucil bych pretryskovat co pujde.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
30.8.06, 10:52 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Nizsi vykon a vyssia spotreba. Vyskusane!
Zmiernit by sa to mozno dalo pouzitim rozdelovaca zo S105.
Najlepsie slape S120 s karburatorom S130.
Prehadzovanim trysiek to este viac rozladis.
|
30.8.06, 11:17 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
A to máš SEDR, alebo EDSR (starý typ, alebo nový)? Ak máš totiž nový (SEDR), tak osadenie 1. komory je navlas rovnaké, líši sa osadenie 2. komory je "uškrtenejšie" (= ak jazdíš prevažne do 3500 ot., rozdiel by si´nemal cítiť, ak jazdíš prevažne vo vysokých ot. - nad 4000 ot. - tak ti to bude aj viač žrať aj to horšie pôjde). Btw, podľa mojich skúseností ten zo š130 ide o dosť lepšie, ale aj to viac žerie (cca o 0,6 l/100km)
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
30.8.06, 15:29 |
|
|
bonovox
Příspěvky: 4
|
ferrari píše: A to máš SEDR, alebo EDSR (starý typ, alebo nový)? Ak máš totiž nový (SEDR), tak osadenie 1. komory je navlas rovnaké, líši sa osadenie 2. komory je "uškrtenejšie" (= ak jazdíš prevažne do 3500 ot., rozdiel by si´nemal cítiť, ak jazdíš prevažne vo vysokých ot. - nad 4000 ot. - tak ti to bude aj viač žrať aj to horšie pôjde). Btw, podľa mojich skúseností ten zo š130 ide o dosť lepšie, ale aj to viac žerie (cca o 0,6 l/100km)
Ahoj dík za info,
už sem se na to mrknul, nad 3500 to určitě netahám, přendám jen vzdušník a šroub regulace membrány, no prostě to co je jiný a uvidím. Díky
|
1.9.06, 12:46 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
a co když dám na 105 karburátor 120 ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.9.06, 12:52 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
tak to pojede velmi pekne s nizkou spotrebou, to sem mel ja a doporucuji to 4 z peti kachnisu ( ten patej nevi co je karbec )
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
1.9.06, 14:15 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.9.06, 14:16 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
kachnis píše: tak to pojede velmi pekne s nizkou spotrebou, to sem mel ja a doporucuji to 4 z peti kachnisu ( ten patej nevi co je karbec )
Hi-hi...kachnis...terminus technikus....
ale to museli tí 4 kachnisovia jazdiť prevažne v pekne vysokých otáčkach (veľmi často nad 4000 ot) inak, sa rozdiel spotreby nemôže prejaviť...ten piaty možno vie čo je karbec a keď si pozrie tabuľku, tak zistí, že 1. komora je to isté...t.j. na prvú komoru to musí byť to isté...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
1.9.06, 16:38 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
4 kachnisove pouzivali 105ku jako vysokootackovy automobil na cesty plzen -most a rozdil mezi karbecem 105 a 120 byl znat samozrejme ten pocit sem si nejspise namlouval, pac sem se domnival ze je to tuning a nyni si to jiz nemyslim a proto mit v aute nyni motor 105 a karbec 120 urcite by se to vleklo jako kdyby tam bylo vsechno 105kovy a od sadry bych cekal vetsi moudro nez hafec smajliku
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
3.9.06, 19:15 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
kachnis píše: 4 kachnisove pouzivali 105ku jako vysokootackovy automobil na cesty plzen -most a rozdil mezi karbecem 105 a 120 byl znat samozrejme ten pocit sem si nejspise namlouval, pac sem se domnival ze je to tuning a nyni si to jiz nemyslim a proto mit v aute nyni motor 105 a karbec 120 urcite by se to vleklo jako kdyby tam bylo vsechno 105kovy a od sadry bych cekal vetsi moudro nez hafec smajliku
Sadra si asi riesi nejaky komplex, tak prispieva aj ked vselico nevie. No ale rad sa vidi na forach .
|
3.9.06, 19:56 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
jooo, taky mam radost kdyz vidim svuj prispevek cloveku to udela radost kdyz cte na foru nazor nekoho kdo se jmenuje jako on a ma s nim i stejne nazory
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
5.9.06, 19:39 |
|
|
Zaša
Příspěvky: 40
|
S tím snížením spotřeby a pružnější jízdou s karburátorem ze 120 na 105 motoru je to teda pravda nebo jen vtip či subjektivní pocit? Díky za pravdu
|
2.8.08, 18:29 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ako som napísal, pokiaľ ide o karbec SEDR120 (M kový typ) na motore 105, tak do 3500 ot/min to bude úplne rovnako, bo majú rovnako osadenú 1. komoru. Dokonca pokiaľ dáš SEDR120 namiesto EDSR105, bude to ešte horšie...lepšie by to mohlo byť iba nad 3500-4000 ot...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
3.8.08, 07:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|