Repase karburátoru a úprava pro provoz na LPG
Autor |
Zpráva |
JeeRKa-JRK
Příspěvky: 143 Bydliště: GPS : 49°55'52.60"N; 17°53'17.74"E
|
florisimo píše: . Kde se dá taková věc koupit? Je to vlastně příslušenství k hadicím. Kde se prodávají hadice?
hahaahá .. dobrý vtip ... instalaterství, zahradnictví, kutilství, kutilmarkety ... je toho fjest ..
_________________ modrý RAPID 135, LPG, 1989 - v garáži
Má máma má tmavě hnědou š120L.1981
červená Š 120L,1988,import z Belgie - Moje první auto. Odpočívej v pokoji kámo
|
29.7.08, 07:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
florisimo píše: Tak ja to zruším. Díval jsem se že budu potřebovat na propojení hadic hadicovou spojku nebo jak to nazvat. Od termostatu vede hadice vnitřní průměr 15 a to se musí rozdvojit na hadici k radiátoru topení taky průměr 15 a na automatický sytič průměr 12. Takže potřebuju nějaký takový "Tčko" kterým ty hadice pospojuju a voda poteče mimo sání. Kde se dá taková věc koupit? Je to vlastně příslušenství k hadicím. Kde se prodávají hadice?
Aha, počkej, ty máš Favo a myslíš vyhřívání potrubí. Tak to jsem nezkoušel a ani nevím, jestli by to mělo přínos, předpokládám ovšem, že ano.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
29.7.08, 08:51 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
Martin píše: florisimo píše: Tak ja to zruším. Díval jsem se že budu potřebovat na propojení hadic hadicovou spojku nebo jak to nazvat. Od termostatu vede hadice vnitřní průměr 15 a to se musí rozdvojit na hadici k radiátoru topení taky průměr 15 a na automatický sytič průměr 12. Takže potřebuju nějaký takový "Tčko" kterým ty hadice pospojuju a voda poteče mimo sání. Kde se dá taková věc koupit? Je to vlastně příslušenství k hadicím. Kde se prodávají hadice? Aha, počkej, ty máš Favo a myslíš vyhřívání potrubí. Tak to jsem nezkoušel a ani nevím, jestli by to mělo přínos, předpokládám ovšem, že ano.
Dneska jsem koupil to plastový Tčko 3/4cólový k hadici k pračce. Stálo neuvěřitelných 60Kč
Namontoval jsem ho a po jízdě 30km kopcovitým terénem s vozejkem jsem zastavil, otevřel kapotu a to sací potrubí bylo stejně teplý jako blok motoru. Asi je to na prd, protože se to sací potrubí ohřívá od hlavy a od sálajícího tepla z výfukovýho potrubí.
Nový auta mají plastový sací potrubí a tam k přenosu tepla nedochází, ale zase jim hrozí že při zášlehu plynu jim praskne.
Co mi radíte teď?
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
29.7.08, 17:36 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
nejlepší by bylo asi udělat další okruh s čerpadlem a s chladičem a z vyhřívanýho potrubí udělat chlazené potrubí co?
A nebo dusík?
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
29.7.08, 17:48 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
florisimo píše: nejlepší by bylo asi udělat další okruh s čerpadlem a s chladičem a z vyhřívanýho potrubí udělat chlazené potrubí co? A nebo dusík?
ono to sanie sa hovorí že je vyhrievané, ale v podstate je udržiavané na teplote motora, máš pravdu že keď je už výfuck rozhicovaný, tak voda to sanie vlastne chladí... takže aj preto som si to neodpojil....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
29.7.08, 19:16 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Chlapi měl bych taky dotaz..Ve svoji AUDI 80 mám taky LPG.Motor má taky ještě klasický karburátor s ručním sytičem a podtlakovou regulaci předstihu..Potřeboval bych vysvětlit v jaké fázi se začne upravovat předstih,až při otevření 2 komory?Nebo jak to vlastně celé funguje a je potřeba mít při provozu na plyn vůbec tu regulaci předstihu?Necítím nějak extra rozdíl po otevření 2 komory...Dík
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
3.8.08, 17:40 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
NOVON píše: Chlapi měl bych taky dotaz..Ve svoji AUDI 80 mám taky LPG.Motor má taky ještě klasický karburátor s ručním sytičem a podtlakovou regulaci předstihu..Potřeboval bych vysvětlit v jaké fázi se začne upravovat předstih,až při otevření 2 komory?Nebo jak to vlastně celé funguje a je potřeba mít při provozu na plyn vůbec tu regulaci předstihu?Necítím nějak extra rozdíl po otevření 2 komory...Dík
Podtlaková regulace předstihu je jen přídavná regulace, na konečný výkon motoru nemá vliv, jen zvyšuje předstih při částečném zatížení(málo sešláplý pedál) aby chudá směs stihla prohořet, při plně sešláplým pedálu se neuplatňuje. Žigulíci ji vůbec neměli. Jestli ji odstraníš, jediný co se stane, budeš mít o něco větší spotřebu a možná se ti začnou podpalovat výfukový ventili z důvodu dohořívání paliva, ale to je jedno. Nech to jak to je, maximálně bych o něco zvedl základní předstih.
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
3.8.08, 19:30 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Aha,tak že,když máš více sešláplý pedál je větší podtlak v sání,v hadičce co vede do rozdělovače a tím se uzavře ta regulace..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
3.8.08, 23:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|