Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 10:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Rapid 136 LPG netahne od určitejch otáček 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
URU píše:
tak novinka... zatahl jsem za tu hadičku co jde od karbu k podtlakový regulaci, a šla stáhnout až moc lehce... mohlo to být způsobený právě tim? teda že by to netěsnilo a přisávalo trochu vzduchu...


jo to jsi zatáhl volnoběh raděj zjisti co to je škrtící ventil tam bude prob=lém miloš


13.4.08, 20:08
Profil
Pspvek Reklama

   
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Vít Široký píše:
miloš doporučuje pokud mě pamět neklame 0,5


neklame a pokud jsou starší a měříš to lístkovíma měrkama tak 0.45, origo nové silver jsou 0.55, ale odrh pro oživení paměti má vliv na cukání při akceleraci, no problém bych viděl s dodávkou paliva, škrtící ventil, dej asi 3000 otáček a drž pořád ve stejné poloze, škrtící ventil přitahuj až bude motor chcípat a povol o jednu otáčku, pak jezdi a povoluj po l0 minutách max 2.5 otáčky, takže ještě 1.5 můžeš postupně přidávat až z toho budeš mít raketu miloš


Takze pokud mi auto obcas cuka pri akceleraci tak by to mohlo byt velkym odtrhem???

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


13.4.08, 20:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
URU píše:
tak novinka... zatahl jsem za tu hadičku co jde od karbu k podtlakový regulaci, a šla stáhnout až moc lehce... mohlo to být způsobený právě tim? teda že by to netěsnilo a přisávalo trochu vzduchu...


jo to jsi zatáhl volnoběh raděj zjisti co to je škrtící ventil tam bude prob=lém miloš


já jsem to možná blbě napsal... podtlaková regulace předstihu...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


14.4.08, 11:26
Profil ICQ

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
jinak trubička k karbu, spousta zkoušení a doladování, na každej motor dost individální

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


15.4.08, 21:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Chlapi taky řeším problém s výkonem na lpg.Je to sice AUDI 80,ale karbec a obyčejný podtlakový systém LOVTEC.Motor je nějaký 'tupý' od nízkých otáček do 4000 tis..Už jsem nejméně 100 krát otevřel kapotu a pootáčel škrťákem,ale nic moc změna:-(..Prostě pomalu se to rozjíždí..Na benzín do půlky plynu o.k.,jak dám více-plný plyn,tak se to přidusí pak škubne a začne tahat..Prosím,v čem může být háček?

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


3.8.08, 20:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
NOVON píše:
Chlapi taky řeším problém s výkonem na lpg.Je to sice AUDI 80,ale karbec a obyčejný podtlakový systém LOVTEC.Motor je nějaký 'tupý' od nízkých otáček do 4000 tis..Už jsem nejméně 100 krát otevřel kapotu a pootáčel škrťákem,ale nic moc změna:-(..Prostě pomalu se to rozjíždí..Na benzín do půlky plynu o.k.,jak dám více-plný plyn,tak se to přidusí pak škubne a začne tahat..Prosím,v čem může být háček?


inak ide ti druhá komora, nieje klapka nejako priddretá, alebo ja neviem aký to je karbec...

aký je to motor, Lovtec je 100kW, viac z neho nevyžmýchaš....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


3.8.08, 20:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
michalkatka píše:
NOVON píše:
Chlapi taky řeším problém s výkonem na lpg.Je to sice AUDI 80,ale karbec a obyčejný podtlakový systém LOVTEC.Motor je nějaký 'tupý' od nízkých otáček do 4000 tis..Už jsem nejméně 100 krát otevřel kapotu a pootáčel škrťákem,ale nic moc změna:-(..Prostě pomalu se to rozjíždí..Na benzín do půlky plynu o.k.,jak dám více-plný plyn,tak se to přidusí pak škubne a začne tahat..Prosím,v čem může být háček?


inak ide ti druhá komora, nieje klapka nejako priddretá, alebo ja neviem aký to je karbec...

aký je to motor, Lovtec je 100kW, viac z neho nevyžmýchaš....

No je to motor 1.8 66kW a reduktor je 100kW,tak že by měl stacit.Karburátor KEIHIN 1 ,ale to ti asi moc nepoví..
Myslíš přidřená klapka?No plynový pedál jde od 3/4 trochu ztuha..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


3.8.08, 23:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
NOVON píše:
No je to motor 1.8 66kW a reduktor je 100kW,tak že by měl stacit.Karburátor KEIHIN 1 ,ale to ti asi moc nepoví..
Myslíš přidřená klapka?No plynový pedál jde od 3/4 trochu ztuha..


podobne ako sedr, esedr, desedr, :shock: , pesedr, pierburg, lekr, zrejme bude podtlakové ovládanie klapky 2komory, a možno to nebude chodiť dobre... ak sa ti dá cvakni ten karb a daj sem fotky.... možno na niečo prídeme...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.8.08, 12:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
fiii, neviem, ako 1.8 v audi 80, ale som si skoro isty, ze 2.3E v audi 100 otvara druhu klapku mechanicky. tam je ale k-jetronic vstrekovanie, nie karburator.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


4.8.08, 12:51
Profil Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
ventYl píše:
ze 2.3E v audi 100 otvara druhu klapku mechanicky. tam je ale k-jetronic vstrekovanie


A na co je tam druhá klapka, když je to stříkačka? :shock:


4.8.08, 12:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
fatal píše:
ventYl píše:
ze 2.3E v audi 100 otvara druhu klapku mechanicky. tam je ale k-jetronic vstrekovanie


A na co je tam druhá klapka, když je to stříkačka? :shock:


zistim ti :) kdesi su od toho aj nakresy

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


4.8.08, 13:49
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
michalkatka: Jo máš pravdu 2 komora je ovládaná podtlakem a možné je,že to bude přidřené,zatuhlé.Odvětrání kliky mám totiž vyvedeno hadicí pod auto..Proto je možné,že klapky nejsou mazány olej výpary z klikové skříně,ventilového víka..Možná jsou špatné podtlakové hadičky resp.gumové spojky plastových podtlakových hadiček,přece jenom už má audinka 18 let..Teď zkouším štelovat plyn dle MILOŠE...:-l

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


4.8.08, 14:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
NOVON píše:
michalkatka: Jo máš pravdu 2 komora je ovládaná podtlakem a možné je,že to bude přidřené,zatuhlé.Odvětrání kliky mám totiž vyvedeno hadicí pod auto..Proto je možné,že klapky nejsou mazány olej výpary z klikové skříně,ventilového víka..Možná jsou špatné podtlakové hadičky resp.gumové spojky plastových podtlakových hadiček,přece jenom už má audinka 18 let..Teď zkouším štelovat plyn dle MILOŠE...:-l


ale nezabudni že najprv ti musí auto behať na 100% na benzín, potom sa dá nastavovať LPG....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.8.08, 15:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Chlapi,tak se mi to podarilo vyladit:-)..Dneska jsem to zkoušel po dálnici a 4-ka se nechá tahat do 170 km/h na pětku pak 205 km/h samozřejmě tachometrových..Tak že jsem spokojený:-)..Celý fígl byl v tom,že jsem trošku zmenšil vstup do vzduchového filtru,tak že jsem ubral na vzduchu..;-)

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


6.8.08, 20:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
NOVON píše:
Chlapi,tak se mi to podarilo vyladit:-)..Dneska jsem to zkoušel po dálnici a 4-ka se nechá tahat do 170 km/h na pětku pak 205 km/h samozřejmě tachometrových..Tak že jsem spokojený:-)..Celý fígl byl v tom,že jsem trošku zmenšil vstup do vzduchového filtru,tak že jsem ubral na vzduchu..;-)


Ubrals na vzduchu, teď ti to bude víc žrát :lol:

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


6.8.08, 22:14
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz