Autor |
Zpráva |
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Golden Oak píše: to mas pravdu ze ne 1,3,ale ja ti taky netvrdim ze dam na favo vyfuk a mam tam o 100koni vic.Jen ti chci rict ze na to favo ti da treba 15koni+kroutak a zatah motoru od spodu.
Tý brďó.....To je tak relativní,že ...Ale pokud bys pracoval jen na výfuku,tak ani náhodou tam nenajdeš 15 koní navrch...v rozdílu se sériovým.....Ano dostaneš,ale v porovnání se zavařenym,kterej ti dusí motor A už jsme to-o relativitě....A jestli japonci hledaj ve vejfuku 60koní,tak maj blbej vejfuk...nic jinýho.... Jsou motory a jsou motory....
|
7.8.08, 00:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Re: motor 136
Golden Oak píše: Zavim panove mam otazku kolik koni bude mit motor 136 s upravami obsah 1300, komprese 11.6,T písty, leštěné lehké ojnice,hlava s upraveným spal. prostorem vse vylestene,větší kanály,vačka280/280,nitridované soukolí rozdělovače, nitridovaná zdvihátka, bezpodtlakový rozdělovač,Karburátory - 2 x dellorto 40 dlouhe sani,svody 4do1a na zakazku vyfuk pricny.
80kW?...těžko říct...
|
7.8.08, 00:11 |
|
|
Golden Oak
Příspěvky: 23
|
Nevim to sem jen tak rek +- 120 ma 1250kg??opravdu nevim.Tak vzhledem k tomu ze na Erku mam ted vahu 712kg vazil sem ho minulej tejden.+2 sedacky 1 ma 3kg ty tam jeste pridou A misto skel plexi krom predniho.A vnitrek opravdu spartansky takze se mnou 800kg/128Ps.Plees prevodovka to neda??Co poloosi?
|
7.8.08, 08:30 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Golden Oak píše: Nevim to sem jen tak rek +- 120 ma 1250kg??opravdu nevim.Tak vzhledem k tomu ze na Erku mam ted vahu 712kg vazil sem ho minulej tejden.+2 sedacky 1 ma 3kg ty tam jeste pridou A misto skel plexi krom predniho.A vnitrek opravdu spartansky takze se mnou 800kg/128Ps.Plees prevodovka to neda??Co poloosi?
Prevodovka to da, ale moze sa stat, ze ju utocis (videl som po 10t km utocenu 4q prevodovku na zgeneralkovanom 120LS motore, ktoremu sa nakladalo na prdel). Ak s tym budes jazdit normalne, tak sa tomu nemusi nic stat, ak tomu budes nakladat na prdel, tak sa do 10t km (mozno) rozleti. Posledne 5q prevodovky by na tom mohli byt lepsie, tusim maju nejake dalsie vystuze, ale ziadna slava to nebude. Poloosy by to tiez vydrzat nemuseli, vlecena naprava je vyhodou.
A 120tka ani omylom nema v pohotovosti cez 1250 kg, tolko tusim dokonca nedosahuje ani plne zatazenie. Pohotovostna hmotnost 120tky je cca 850 - 870 kg podla vybavy a rocnika. Dolne maximum hmotnosti je u 130L/A tusim na 720 kg pre okruhovu verziu.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
7.8.08, 09:57 |
|
|
Golden Oak
Příspěvky: 23
|
Tak to sem ani netusil ze 120 ma tak malou vahu.Cekal sem fakt neco okolo 1100kg.Ale 850kg me prekvapilo.Dik za odpoved.
|
8.8.08, 08:47 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
s 1100 kg by mozno dostala aj nejaku tu hviezdicku v NCAP teste... ale s tym motorom by sa ani nepohla z miesta.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
8.8.08, 11:26 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Re: motor 136
Golden Oak píše: Zavim panove mam otazku kolik koni bude mit motor 136 s upravami obsah 1300, komprese 11.6,T písty, leštěné lehké ojnice,hlava s upraveným spal. prostorem vse vylestene,větší kanály,vačka280/280,nitridované soukolí rozdělovače, nitridovaná zdvihátka, bezpodtlakový rozdělovač,Karburátory - 2 x dellorto 40 dlouhe sani,svody 4do1a na zakazku vyfuk pricny.
Asi 100 - 110 kobylek plus mínus... spíš mínus...
_________________ J.
|
8.8.08, 17:15 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Golden Oak píše: Nevim to sem jen tak rek +- 120 ma 1250kg??opravdu nevim.Tak vzhledem k tomu ze na Erku mam ted vahu 712kg vazil sem ho minulej tejden.+2 sedacky 1 ma 3kg ty tam jeste pridou A misto skel plexi krom predniho.A vnitrek opravdu spartansky takze se mnou 800kg/128Ps.Plees prevodovka to neda??Co poloosi?
Pohotovostní hmotnost Š 742 je 885 kg, celková (tedy s pasažéry) je o 400 kg vyšší. Rapid je asi o 25 kg těžší.
_________________ J.
|
8.8.08, 17:20 |
|
|
Golden Oak
Příspěvky: 23
|
Spis plus.Odhad mas dobrej je tam 128koni.
|
9.8.08, 09:06 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Golden Oak píše: Spis plus.Odhad mas dobrej je tam 128koni.
Hm, fabrické motory měly 135 kobyl a 300/300 vačkou a výběrem materiálu...
Kdo ten výkon měřil a kde?
_________________ J.
|
9.8.08, 09:08 |
|
|
Golden Oak
Příspěvky: 23
|
To nevim meril to kamarad pana ktery mi stavej motor ma dilnu u Znojma.Jmeno ti nepovim to fakt nevim.
|
9.8.08, 09:18 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Golden Oak píše: To nevim meril to kamarad pana ktery mi stavej motor ma dilnu u Znojma.Jmeno ti nepovim to fakt nevim.
v takom pripade by som skor dal na vysledok merania nejakej nezavislej dielne, teda nie otca brata kona pes toho, co to staval.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
9.8.08, 13:32 |
|
|
Golden Oak
Příspěvky: 23
|
Tak to panove souhlasi ta znameho brzda,ted sem tam byl s volvem ktere mam v technicaku psano 70kw pri 5500a nam vylezlo 66kw pri 5400.Za 20 let 4kw to de.Do 110R to legalne asi nepude co?To Facko.
|
9.8.08, 15:33 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Golden Oak píše: Tak to panove souhlasi ta znameho brzda,ted sem tam byl s volvem ktere mam v technicaku psano 70kw pri 5500a nam vylezlo 66kw pri 5400.Za 20 let 4kw to de.Do 110R to legalne asi nepude co?To Facko.
to Facko ti legalne nepojde do nicoho, nez Facko a so zmenenym karburatorom ta vykopu z STK aj s nim. jedine to vsetko vyhadzat von, nahadzat do bloku 742.136 a potom by si tym mohol osedlat posledne Rapidy, pripadne sedany 135/136.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
9.8.08, 18:22 |
|
|
Golden Oak
Příspěvky: 23
|
Tak diky,fakt si pomohl to sem pekne v pr.... Nejjednodusi bude ten motor vykopnout a dat tam motor ze 100 to uz projde a pak ho prendat.
|
9.8.08, 19:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|