Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 08:35



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 odlehceny setrvak 
Autor Zpráva

Příspěvky: 926
Bydliště: Malé Březno,Most
Příspěvek odlehceny setrvak
chtel bych dat na motor odlehceny setrvak (motor favorit), jde ho tam jen tak dat a jezdit ?? mam nazor od kachnise, tak jsem zvedav jestli tu padne i od nekoho jineho ... :)

_________________
Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


6.8.08, 21:33
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
s odlahcenim v rozumnej miere sa len tak da jazdit (kolko je to rozumna miera, musi povedat niekto iny), potom uz treba neunosne zvysovat volnobezne otacky a vyhody nie su nejako brutalne pouzitelne pri beznej mestskej jazde...

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


6.8.08, 21:35
Profil Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Uprava na houno, me se to nelibi.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


6.8.08, 21:57
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Ja mel a dobry.
Trochu jinej styl prace s motorem ale dobry.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


6.8.08, 22:38
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Viky píše:
Ja mel a dobry.
Trochu jinej styl prace s motorem ale dobry.


Mě to povídej, já mam a něco seřídit je boj.


7.8.08, 06:10
Profil

Příspěvky: 926
Bydliště: Malé Březno,Most
Příspěvek 
setrvak vazi asi 6 kg... jinak ja tu skudku uz nechci mit na bezne jezdeni ... od toho mam zatim forda .. jinak kachnis rikal ze to bude mit vliv na kliku, ze to jako celek nebude vyvazene .. ale zatim to nepadlo, tak doufam ze se treba mylil .. :D

_________________
Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


7.8.08, 18:26
Profil ICQ
Metal (urg)
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3730
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
jizíček píše:
setrvak vazi asi 6 kg... jinak ja tu skudku uz nechci mit na bezne jezdeni ... od toho mam zatim forda .. jinak kachnis rikal ze to bude mit vliv na kliku, ze to jako celek nebude vyvazene .. ale zatim to nepadlo, tak doufam ze se treba mylil .. :D


pokud to máš setrvák po odlehčení vyvážený, kliku zvlášť vyváženou, tak no problem.

Ale pokud je klika z jednoho auta,setrvák osoustružený z druhého,tak to budeš mít nevyvážené a to je jo problem.

_________________
Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo
Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama
ČZ 175/477 ´72 - veterán
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


7.8.08, 18:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 926
Bydliště: Malé Březno,Most
Příspěvek 
tak setrvak je z jineho auta,ale je vyvazenej a chtel bych ho dat na niormalne fungujici motor ..

_________________
Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


7.8.08, 18:38
Profil ICQ
Metal (urg)
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3730
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
jizíček píše:
tak setrvak je z jineho auta,ale je vyvazenej a chtel bych ho dat na niormalne fungujici motor ..


nojo, ale když ho dáš na fungující motor, kde předpokládám byla klika vyvažovaná se setrvákem, tj. ne samostatně, tak potom to není moc ideální stav. Zvvlášť pokud budeš chtít ten motor trochu víc honit... Gemini by k tomu napsal víc...

_________________
Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo
Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama
ČZ 175/477 ´72 - veterán
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


7.8.08, 19:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Přijde na to, jakou tomu chceš dávat zátěž, když děláš spojku a měníš přítlačák, taky neběžíš vyvažovat smontovanou kliku se spojkou, při výrobě se počítalo s tím, že při výměně některých dílů se vyvážení trochu rozhasí a pokud nechceš auto ladit tak, abys dostal z motoru každej watt navíc, tak se nic neděje, konstrukčně je ten motor buchar, co vydrží všechno. Záleží taky, co od té úpravy čekáš.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


7.8.08, 19:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Já teda nevim ale není náhodou ve výrobě vše vyváženo samostatně a potom eventuálně dováženo jak celek?

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


7.8.08, 19:19
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Právě že škodovka je v rámci úspor při výrobě unikát, kterej se vyvažoval až jako celek, proto se musí při demontáži všechno značit a pak to dát stejně.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


7.8.08, 19:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Drak píše:
Právě že škodovka je v rámci úspor při výrobě unikát, kterej se vyvažoval až jako celek, proto se musí při demontáži všechno značit a pak to dát stejně.


Já mám taky unikát, mám na rencku zadní tlumiče a péra z fáva tak to můžu jet na sraz :lol: páč mám částečně škodovku :lol: :lol: :lol:

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


7.8.08, 19:27
Profil

Příspěvky: 926
Bydliště: Malé Březno,Most
Příspěvek 
mno zatez ... nebude to na kazdodeni jezdeni ... ted to je facko 135E, ale mam uz pripravene pisty ze 136, vacku z felicie BMM a hlava pujde tak cca 1 mm dolu, takze to bude spise na sviznejsi jizdu...

_________________
Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


7.8.08, 19:38
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Spíš de o to, v jakých točkách ten motor chceš držet, pokud se budeš hlídat a točit tak do 4000-4500 ot. tak se nic výraznýho neděle, ale když budeš chtít točit častěji v těchto točkách a víc, tak si vyndej kliku, řemenici, přítlačák, zandi do dílen, kde opravujou turba a tam ti vyváží každej kus zvlášť docela přesně, pak to smontuj a nech převážit ještě jako celek společně se šroubama (pak si ale musíš ohlídat, aby všechno přišlo zpět tam kde to bylo). Jinak ti hrozí velmi zkrácená životnost ložisek na klice, eventuelně prasknutí bloku při větším nevyvážení.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


7.8.08, 19:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz