Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 10:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 1.3 BMM Za tepla nechytá 
Autor Zpráva

Příspěvky: 5
Příspěvek 1.3 BMM Za tepla nechytá
Ahoj chlapi, mám problém, když přijedu domů a za 10 min. se vrátím, motor nejde dobře nastartovat, musím dýl točit a pak se chytne tak na dva válce a pak se chytnou všechny čtyři, ale někdy s tím ani nehnu a musím to roztlačit. Určitě na to má vliv teptota motoru, protože za studena startuje fantasticky.. Jestli byste měl někdo nápad, budu rád za každou pomoc, děkuji
Depho


8.8.08, 08:59
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: 1.3 BMM Za tepla nechytá
Depho píše:
Ahoj chlapi, mám problém, když přijedu domů a za 10 min. se vrátím, motor nejde dobře nastartovat, musím dýl točit a pak se chytne tak na dva válce a pak se chytnou všechny čtyři, ale někdy s tím ani nehnu a musím to roztlačit. Určitě na to má vliv teptota motoru, protože za studena startuje fantasticky.. Jestli byste měl někdo nápad, budu rád za každou pomoc, děkuji
Depho

máš LPG ???...mě taky teplá startuje dlouho, přijedu na lpg, startuju za 10 min na benzín a startuje sakra dlouho, ale pak chytne a v poho....zkus svíčky, kabely a víčko....jo a nezapomeň udělat základní nastavení jednotky

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


8.8.08, 09:31
Profil ICQ

Příspěvky: 5
Příspěvek 
LPG nemám, já právě nevím jak na to může mít vliv el. zařízení jako rozdělovač, svíčky mám nový dle předepsání výrobce..


8.8.08, 11:12
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
asi máš BMM do roku 96 a to čidlo teploty v sání vzadu naprotí topení na dva piny ti hlásí -49.5, nejprve zkus vysunout konektor a znova zapojit, pokud to nepomůže ta vyměnit čidlo miloš


8.8.08, 15:05
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek 
myslíš u vstřikovače? Jinak dík za užitečnou informaci!


8.8.08, 16:38
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
pod vražené v sání dva piny, dej si ruku na topení posuneš ji dopředu 10 cm a držíš ho v ruce miloš


8.8.08, 16:45
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jo, nevím jestli to je Favorit nebo felicie, ale jak píše Miloš. Starší Feldy a Favority BMM měli čidlo teploty na sacím potrubí na zadní straně. Novější feldy myslím mají čidlo společné pro teploměr i pro ŘJ našroubované na plastovém tělese termostatu. Nejspíše to bude to čidlo teploty kapaliny. ŘJ si myslí že je motor pořád studený, proto obohacuje směs a motor se špatně startuje. Mě zase po nastartování na Favoritu BMM po chvíli spadly volnoběžné otáčky asi na 400-500 a motor se jakoby dusil. Vyměnil jsem čidlo teploty a je vše v pořádku.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


8.8.08, 20:40
Profil

Příspěvky: 119
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Citace:
máš LPG ???...mě taky teplá startuje dlouho, přijedu na lpg, startuju za 10 min na benzín a startuje sakra dlouho, ale pak chytne a v poho....zkus svíčky, kabely a víčko....jo a nezapomeň udělat základní nastavení jednotky


Mě se to taky hůř startuje teplý, když jezdím na LPG. Tak to je asi normální že jo, protože jinak noproblem... Může se todle čidlo dojebat tak, že to nepojede vůbec?

_________________
1. FELICIA 1.3BMM 50KW krátká, rv. 95, naj. 215 000 km, LPG pohon od 160 000 km, 45l toroid. nádrž - už spí
2. OPEl CORSA 44KW, rv.97, 1.4ltr, benzín, naj. 200 000 km - šel do světa
3. FABIA 1.9 SDi kombi, rv. 2003, naj. 210 000 km
4. Piaggio Liberty 125


8.8.08, 21:11
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
jvalasekcz píše:
Citace:
máš LPG ???...mě taky teplá startuje dlouho, přijedu na lpg, startuju za 10 min na benzín a startuje sakra dlouho, ale pak chytne a v poho....zkus svíčky, kabely a víčko....jo a nezapomeň udělat základní nastavení jednotky


Mě se to taky hůř startuje teplý, když jezdím na LPG. Tak to je asi normální že jo, protože jinak noproblem... Může se todle čidlo dojebat tak, že to nepojede vůbec?


dojebat to nejde když je vadné nebo ho odpojíš v řj naskočí údaj o teplotě motoru -49.5, prostě musíš dát nové nebo odpor patřičné hodnoty mloš


8.8.08, 21:45
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek 
Ale v případě, že je čidlo v kelu, stoupá spotřeba, ale já jezdím stále za 6,1 L/100, uvidime, až to zase bude blbnout, odpojím to jak řikal miloš..


9.8.08, 10:40
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek 
Tak pánové, zase se mi nedařilo nastartovat tak jsem to vypojil a zapojil a nic se nedělo, nějaké další návrhy? :(


12.8.08, 08:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
asi máš BMM do roku 96 a to čidlo teploty v sání vzadu naprotí topení na dva piny ti hlásí -49.5, nejprve zkus vysunout konektor a znova zapojit, pokud to nepomůže ta vyměnit čidlo miloš

já mám 96BMM a mám na termostatu 4pinový čidlo, na srazu sme to řešili s kwikom, je to originál, takže už to mám jako MPI...

edit1: čtu to ještě jednou, když jedu na LPG a motor je ohřátej, přijedu na benzinu, dám si kafe, startuju a startuje to dlouho a kouří černě, tzn. že to je bohatý, myslel sem si, že bude v háji nějakej ventil (nenapadá mě teda jakej, to mi někdo myslim řikal) a že to při startování pouští ještě LPG (startuje na benzín)...tak já zkusim vyměnit čidlo teploty a uvidíme...to mě ještě nenapadlo a to fotřikoj v rakousku nechtěla chytnout okta, doma vyměnil čidlo teploty a od tý doby jezdí bez problému..... :idea: :idea: :idea: :idea: jdu to zkusit :D

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


12.8.08, 09:39
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Depho píše:
Tak pánové, zase se mi nedařilo nastartovat tak jsem to vypojil a zapojil a nic se nedělo, nějaké další návrhy? :(

ocistil si konektor? najlepsie to trochu osmirglovat jemnym papierom a potom kontaktol
drviva vacsina elektrickych problemov (aspon na fave) su zoxidovane kontakty :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


12.8.08, 13:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz