|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
Spotřeba LPG Fáčko 135
může někdo poradit co s tím? nechal jsem Fáčko 135 předělat na LPG a na poprvé jsem natankoval jen 6L plynu že vyskouším kolik na to najedu najel jsem na to 50Km a to jsem na to nijak nešlapal takže mě to připadá že to žere nějak moc 12L plynu na 100 Km neví někdo čím to může bejt? Díky
|
9.8.08, 16:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Může to být seřízením, těžkou nohou, přidřenou brzdou, nevhodnou trasou, špatným stavem motoru...
|
9.8.08, 16:18 |
|
|
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
fatal píše: Může to být seřízením, těžkou nohou, přidřenou brzdou, nevhodnou trasou, špatným stavem motoru...
Brzda je v pořádku a těškou nohou to taky nebude nehonil jsem to nejvíc jsem jel těch 80
|
9.8.08, 16:28 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Tak seřízení...kolik máš na zařízení šroubů?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
9.8.08, 16:32 |
|
|
Ladin
Příspěvky: 322 Bydliště: Slavičín
|
Já nevím,na Tvém místě bych natočil plnou a až po vyjetí nádrže bych hodnotil.
_________________ Škoda favorit GLXI Solitaire 94, 250 000 Km,BMM 50 Kw LPG Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw) škoda Felicia 1,3 MPi http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html
|
9.8.08, 16:40 |
|
|
Ladin
Příspěvky: 322 Bydliště: Slavičín
|
Nejsem odborník,ale nemůže z těch 6 litrů po teoretickém vyjetí na sucho zůstat ještě nějaký plyn v nádrži?Já jen jestli je možné úplné vyprázdnění nádrže.
_________________ Škoda favorit GLXI Solitaire 94, 250 000 Km,BMM 50 Kw LPG Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw) škoda Felicia 1,3 MPi http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html
|
9.8.08, 16:45 |
|
|
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
gokralik píše: Tak seřízení...kolik máš na zařízení šroubů?
ten škrtící šroub na hadici je otevřen na jedna a třičtvrtě otáčky
|
9.8.08, 16:49 |
|
|
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
Ladin píše: Nejsem odborník,ale nemůže z těch 6 litrů po teoretickém vyjetí na sucho zůstat ještě nějaký plyn v nádrži?Já jen jestli je možné úplné vyprázdnění nádrže.
měl jsem předtím starou Š 120 na LPG a ta na 100Km nebrala ani těch 6L plynu
|
9.8.08, 16:52 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Takže máš jeden šroub na hadici a jeden šroub volnoběhu. Začni utahovat ten šroub na hadici a volnoběh koriguj šroubem na reduktoru. Jdi to vždycky projet a když už to pojede jako šunka nebo vůbec nepojede, začni zase na šroubu přidávat až to pojede podle tvých představ. Toč tím šroubkem třeba po čtvrtkách.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
9.8.08, 17:24 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Beda píše: měl jsem předtím starou Š 120 na LPG a ta na 100Km nebrala ani těch 6L plynu
A pak ses probudil...
|
9.8.08, 17:26 |
|
|
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
gokralik píše: Takže máš jeden šroub na hadici a jeden šroub volnoběhu. Začni utahovat ten šroub na hadici a volnoběh koriguj šroubem na reduktoru. Jdi to vždycky projet a když už to pojede jako šunka nebo vůbec nepojede, začni zase na šroubu přidávat až to pojede podle tvých představ. Toč tím šroubkem třeba po čtvrtkách.
ano už jsem na to přišel v servisu mě řekl že ten škrtící šroub na hadici je otevřen na jeden a třičtvrtě otáčky ale ted jsem to kontroloval a on byl otevřen na plno takže jsem ho dotáhl a otevřel jen na jeden a půl otáčky a jezdí to normálně tak uvidím dík
|
9.8.08, 18:06 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Když jsem měl staré Fáčko r.v. 91 tak jsem měl na LPG spotřebu taky okolo 10l na 100km. Teď mám nově udělané LPG na novém Favoritu r.v. 94. Je to stříkačka, na benzín mám spotřebu asi okolo 7l a na LPG asi okolo 7,5l. Mám tam ale upravovaný motor od Excel Motor a těžkou nohu, tak to je trošku více. Kdybych jezdil slušně tak se s benzínem dostanu možná i na 6l a na LPG okolo 6,5l. Ale se starou škodárnou 120 a spotřeba necelých 6l na LPG? Tomu opravdu nevěřím, stejně jako tomu, když tady někdo píše, že má u Favorita s karburátorem spotřebu 5l apod. Záleží to samozřejmě na stylu jízdy, ale tohle je už moc okaté, ne?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
9.8.08, 19:22 |
|
|
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
varok píše: Když jsem měl staré Fáčko r.v. 91 tak jsem měl na LPG spotřebu taky okolo 10l na 100km. Teď mám nově udělané LPG na novém Favoritu r.v. 94. Je to stříkačka, na benzín mám spotřebu asi okolo 7l a na LPG asi okolo 7,5l. Mám tam ale upravovaný motor od Excel Motor a těžkou nohu, tak to je trošku více. Kdybych jezdil slušně tak se s benzínem dostanu možná i na 6l a na LPG okolo 6,5l. Ale se starou škodárnou 120 a spotřeba necelých 6l na LPG? Tomu opravdu nevěřím, stejně jako tomu, když tady někdo píše, že má u Favorita s karburátorem spotřebu 5l apod. Záleží to samozřejmě na stylu jízdy, ale tohle je už moc okaté, ne?
věř nebo nevěř ale na dlouhé cesty mě ta 120 opravdu brala necelejch 6L plynu ale také to bylo přiškrcené co to šlo 30 litrů plynu z Úpice do Chomutova a spět a ještě tam ostalo
|
9.8.08, 19:48 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
varok píše: Když jsem měl staré Fáčko r.v. 91 tak jsem měl na LPG spotřebu taky okolo 10l na 100km. Teď mám nově udělané LPG na novém Favoritu r.v. 94. Je to stříkačka, na benzín mám spotřebu asi okolo 7l a na LPG asi okolo 7,5l. Mám tam ale upravovaný motor od Excel Motor a těžkou nohu, tak to je trošku více. Kdybych jezdil slušně tak se s benzínem dostanu možná i na 6l a na LPG okolo 6,5l. Ale se starou škodárnou 120 a spotřeba necelých 6l na LPG? Tomu opravdu nevěřím, stejně jako tomu, když tady někdo píše, že má u Favorita s karburátorem spotřebu 5l apod. Záleží to samozřejmě na stylu jízdy, ale tohle je už moc okaté, ne?
To by mě zajímalo, jaký úpravy ti dělali. Ostřejší vačka, snížená hlava, přečipování,.... Po takovýhlech úpravách kdy se maximální kroutící moment přesune do vyšších otáček bych čekal spíše zvýšení spotřeby, protože ekonomická jízda spočívá v nízkých otáčkách a lehké noze. Možná to eliminoval nárůst kroutícího momentu vlivem snížení hlavy a většího předstihu, asi jo.
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
12.8.08, 22:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|