Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 09:42



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 781.136- nepravidelny chod :o( 
Autor Zpráva
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 781.136- nepravidelny chod :o(
tak som to uz konecne zmontoval dokopy . do ELEANOR som dal motor z fa . ale po nastartovani na motor velmi nepravidelny chod . niekedy ide uplne normalne ale inokedy zase strasne skube niekedy az skoro zdochne . neviem cim to je . predstih som nastavil z cca 20° na 8° . ale bez zmeny .sanie neni origo na shade ani neni upravene . moze to byt tym ze karbec je mierne nakrivo ? na tom motore sa bezne jazdilo takze asi to predtym nerobilo ... a este : mam tam dat cisty benal alebo aditivovany ?

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


10.8.08, 14:14
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: 781.136- nepravidelny chod :o(
Jonny píše:
tak som to uz konecne zmontoval dokopy . do ELEANOR som dal motor z fa . ale po nastartovani na motor velmi nepravidelny chod . niekedy ide uplne normalne ale inokedy zase strasne skube niekedy az skoro zdochne . neviem cim to je . predstih som nastavil z cca 20° na 8° . ale bez zmeny .sanie neni origo na shade ani neni upravene . moze to byt tym ze karbec je mierne nakrivo ? na tom motore sa bezne jazdilo takze asi to predtym nerobilo ... a este : mam tam dat cisty benal alebo aditivovany ?


karburator tam mas jaky? je vycisteny? SEDRu by mohlo aj dost vadit, keby bol nakrivo... ak ide nepravidelne, tak to bude najskor v palivovej sustave, dost mozna v karburatore.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


10.8.08, 14:18
Profil Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek Re: 781.136- nepravidelny chod :o(
Jonny píše:
mam tam dat cisty benal alebo aditivovany ?


každý benzín na pumpě obsahuje nějaká adtiva, čistý koupíš možná v lékárně, jinak favoritu stačí nomální natural


10.8.08, 14:24
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek Re: 781.136- nepravidelny chod :o(
ventYl píše:
karburator tam mas jaky? je vycisteny? SEDRu by mohlo aj dost vadit, keby bol nakrivo... ak ide nepravidelne, tak to bude najskor v palivovej sustave, dost mozna v karburatore.
nie , je tam ten movy LEKR sa vola ( myslim ) no on bol dost spinavy nakolko predchadzajuci majitel asi nevedel vymenit vzduch. filter , viz moja garaz . na karburatore je namontena taka nadobka cez ktoru ide benal , ma 3 vyvody z ktorych je jeden zaslepeny srobom , a je na nej napisane ze PIERBURG :shock: to je co ?

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


10.8.08, 14:49
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek Re: 781.136- nepravidelny chod :o(
Vít píše:
Jonny píše:
mam tam dat cisty benal alebo aditivovany ?


každý benzín na pumpě obsahuje nějaká adtiva, čistý koupíš možná v lékárně, jinak favoritu stačí nomální natural
eee ja som myslel ci si mam pytat Hanabex ( ci ako sa to vola ) do benzinu na pumpe ked tankujem .

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


10.8.08, 14:50
Profil ICQ

Příspěvky: 205
Bydliště: Ostrava
Příspěvek Re: 781.136- nepravidelny chod :o(
Jonny píše:
ventYl píše:
ma 3 vyvody z ktorych je jeden zaslepeny srobom , a je na nej napisane ze PIERBURG :shock: to je co ?


odpovedel sis skoro sam, ta nadobka je odbublinkovavac, VSECHNy 3 vyvody musi byt zapojene, je to : VSTUP od ac pumpy, pak se to rozdvojuje na cisty benal do karbua VRACECKA do nadrze, kde jdou pripadne bublinky a pretlak. pokud mas tento vyvod zaslepen sroubkem, ac pumpa ti porad tlaci benal do karbu, nefunguje ti prepad zpet do nadrze a karbec se ti uchlastava, protoze lekr neni staveni na uzavirani privodu paliva plovakem jako sedr. proste u lekru to ten tlak neudrzi a karbec nema kam prepadavat prebytecny benal a tak ho vsecek cpe do plovakovky a tudiz se to cele prechlastava.... PREPAD na lekru musi byt zapojeny a ne zaslepeny nejakym sroubem :-)

_________________
Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742 :-)


10.8.08, 15:39
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek Re: 781.136- nepravidelny chod :o(
LiMaK píše:
Jonny píše:
ma 3 vyvody z ktorych je jeden zaslepeny srobom , a je na nej napisane ze PIERBURG :shock: to je co ?


odpovedel sis skoro sam, ta nadobka je odbublinkovavac, VSECHNy 3 vyvody musi byt zapojene, je to : VSTUP od ac pumpy, pak se to rozdvojuje na cisty benal do karbua VRACECKA do nadrze, kde jdou pripadne bublinky a pretlak. pokud mas tento vyvod zaslepen sroubkem, ac pumpa ti porad tlaci benal do karbu, nefunguje ti prepad zpet do nadrze a karbec se ti uchlastava, protoze lekr neni staveni na uzavirani privodu paliva plovakem jako sedr. proste u lekru to ten tlak neudrzi a karbec nema kam prepadavat prebytecny benal a tak ho vsecek cpe do plovakovky a tudiz se to cele prechlastava.... PREPAD na lekru musi byt zapojeny a ne zaslepeny nejakym sroubem :-)
:shock: tak ako je mozne ze na tom jazdili ? a kam mam dat hadicku s toho vrchneho vyvodu ? aj sa mi zdalo ze to dako vela zere - na 500 metroch to zozralo asi 2dl benalu :shock: no su 4 moznosti : bud dam ten vyvod do toho pipika co trci z nadrze na opacnom konci nalievacieho otvoru , alebo do hrdla hore kde sa pripajaju tie vzduchove hadice alebo tam kde ide odvetravanie nadrze ( taka tensia rurka co je privarena na nalievacej rure ) alebo vyvrtat dierku od nalievacej rury a napratat to tam .tak co vy na to ?
EDIT : prepacte za tie neodborne nazvy ale neviem ako sa to vola :oops:

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


10.8.08, 15:57
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: 781.136- nepravidelny chod :o(
Jonny píše:
LiMaK píše:
Jonny píše:
ma 3 vyvody z ktorych je jeden zaslepeny srobom , a je na nej napisane ze PIERBURG :shock: to je co ?


odpovedel sis skoro sam, ta nadobka je odbublinkovavac, VSECHNy 3 vyvody musi byt zapojene, je to : VSTUP od ac pumpy, pak se to rozdvojuje na cisty benal do karbua VRACECKA do nadrze, kde jdou pripadne bublinky a pretlak. pokud mas tento vyvod zaslepen sroubkem, ac pumpa ti porad tlaci benal do karbu, nefunguje ti prepad zpet do nadrze a karbec se ti uchlastava, protoze lekr neni staveni na uzavirani privodu paliva plovakem jako sedr. proste u lekru to ten tlak neudrzi a karbec nema kam prepadavat prebytecny benal a tak ho vsecek cpe do plovakovky a tudiz se to cele prechlastava.... PREPAD na lekru musi byt zapojeny a ne zaslepeny nejakym sroubem :-)
:shock: tak ako je mozne ze na tom jazdili ? a kam mam dat hadicku s toho vrchneho vyvodu ? aj sa mi zdalo ze to dako vela zere - na 500 metroch to zozralo asi 2dl benalu :shock: no su 4 moznosti : bud dam ten vyvod do toho pipika co trci z nadrze na opacnom konci nalievacieho otvoru , alebo do hrdla hore kde sa pripajaju tie vzduchove hadice alebo tam kde ide odvetravanie nadrze ( taka tensia rurka co je privarena na nalievacej rure ) alebo vyvrtat dierku od nalievacej rury a napratat to tam .tak co vy na to ?
EDIT : prepacte za tie neodborne nazvy ale neviem ako sa to vola :oops:


ono by to aj celkom sedelo, lebo ked nemas zapojeny prepad, tak ti vsetok benzin, co natlaci AC pumpa, karburator musi nejako zozrat, alebo niekam vygrcat. nedas tam radsej nejake rapidacke potrubie a k tomu SEDR? minimalne casom... LEKRu, pokial viem, az tak brutalne to, ze je ulozeny sikmo, nevadi, ale nie je to tiez to prave orechove. moznost by bola taka, ze na vstup co najblizsie k nadrzi das Tcko a tam privedies hadicku. keby si dal tu hadicku hore k odvzdusnovaniu nadrze, mam pocit, ze tam by ti ten benzin vytekal vonku, predsalen tam je atmosfericky tlak... a nadrz je uzavreta vickom...

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


10.8.08, 16:08
Profil Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek Re: 781.136- nepravidelny chod :o(
ventYl píše:
ono by to aj celkom sedelo, lebo ked nemas zapojeny prepad, tak ti vsetok benzin, co natlaci AC pumpa, karburator musi nejako zozrat, alebo niekam vygrcat. nedas tam radsej nejake rapidacke potrubie a k tomu SEDR? minimalne casom... LEKRu, pokial viem, az tak brutalne to, ze je ulozeny sikmo, nevadi, ale nie je to tiez to prave orechove. moznost by bola taka, ze na vstup co najblizsie k nadrzi das Tcko a tam privedies hadicku. keby si dal tu hadicku hore k odvzdusnovaniu nadrze, mam pocit, ze tam by ti ten benzin vytekal vonku, predsalen tam je atmosfericky tlak... a nadrz je uzavreta vickom...
no casom pojde origo 742(3).136 tento agregat tam mal byt len pocas zrazu , preto som ho montoval tak narychlo . uvidim v akom bude stave a podla toho vsetko dopasujem ( sanie vyfuck ) zo 742.136 . takze to budem riesit tym Tckom ktore dam tam ako sa spaja hadica odvetravania nadrze a rura odvetravania . ako to maju riesene 742.136 ?
EDIT : sviecky boli ako uhliky - to bude asi kvoli tomu uchlastavaniu ...

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


10.8.08, 16:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: 781.136- nepravidelny chod :o(
Jonny píše:
ventYl píše:
ono by to aj celkom sedelo, lebo ked nemas zapojeny prepad, tak ti vsetok benzin, co natlaci AC pumpa, karburator musi nejako zozrat, alebo niekam vygrcat. nedas tam radsej nejake rapidacke potrubie a k tomu SEDR? minimalne casom... LEKRu, pokial viem, az tak brutalne to, ze je ulozeny sikmo, nevadi, ale nie je to tiez to prave orechove. moznost by bola taka, ze na vstup co najblizsie k nadrzi das Tcko a tam privedies hadicku. keby si dal tu hadicku hore k odvzdusnovaniu nadrze, mam pocit, ze tam by ti ten benzin vytekal vonku, predsalen tam je atmosfericky tlak... a nadrz je uzavreta vickom...
no casom pojde origo 742(3).136 tento agregat tam mal byt len pocas zrazu , preto som ho montoval tak narychlo . uvidim v akom bude stave a podla toho vsetko dopasujem ( sanie vyfuck ) zo 742.136 . takze to budem riesit tym Tckom ktore dam tam ako sa spaja hadica odvetravania nadrze a rura odvetravania . ako to maju riesene 742.136 ?
EDIT : sviecky boli ako uhliky - to bude asi kvoli tomu uchlastavaniu ...


cierne zasrate sviecky znacia uchlastavanie (okrem inych veci). 742.136 to ma riesene tak, ze nema prepad, pretoze ho nepotrebuje. SEDR si uzatvara plavakovu komoru na totalku, takze donho vedie len jedna hadica. Vyfuk 742.136 by malo ist na 781.136 motor dopasovat absolutne bez problemov, ak ho mas, mas karburator, tak by som sa montazou LEKRa asi neobtazoval... jedine riziko je, ze ked tam mas stare stefty, mozu sa ti zlomit, jak mne a potom pri vyvrtavani budes srat pyramidky.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


10.8.08, 16:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek Re: 781.136- nepravidelny chod :o(
ventYl píše:
cierne zasrate sviecky znacia uchlastavanie (okrem inych veci). 742.136 to ma riesene tak, ze nema prepad, pretoze ho nepotrebuje. SEDR si uzatvara plavakovu komoru na totalku, takze donho vedie len jedna hadica. Vyfuk 742.136 by malo ist na 781.136 motor dopasovat absolutne bez problemov, ak ho mas, mas karburator, tak by som sa montazou LEKRa asi neobtazoval... jedine riziko je, ze ked tam mas stare stefty, mozu sa ti zlomit, jak mne a potom pri vyvrtavani budes srat pyramidky.
jaj , ja som myslel ze aj origo 742.136 ma LEKR :roll: a kvoli tomu sa musi zohnat origo filterbox na 742.136 :roll: no nic moja chyba ... inac jeden steft je uz KO je to ten na samom kraji hlavy na vyfucku . a neviem ci bude k tomu aj karbec ...

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


10.8.08, 16:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: 781.136- nepravidelny chod :o(
Jonny píše:
ventYl píše:
cierne zasrate sviecky znacia uchlastavanie (okrem inych veci). 742.136 to ma riesene tak, ze nema prepad, pretoze ho nepotrebuje. SEDR si uzatvara plavakovu komoru na totalku, takze donho vedie len jedna hadica. Vyfuk 742.136 by malo ist na 781.136 motor dopasovat absolutne bez problemov, ak ho mas, mas karburator, tak by som sa montazou LEKRa asi neobtazoval... jedine riziko je, ze ked tam mas stare stefty, mozu sa ti zlomit, jak mne a potom pri vyvrtavani budes srat pyramidky.
jaj , ja som myslel ze aj origo 742.136 ma LEKR :roll: a kvoli tomu sa musi zohnat origo filterbox na 742.136 :roll: no nic moja chyba ... inac jeden steft je uz KO je to ten na samom kraji hlavy na vyfucku . a neviem ci bude k tomu aj karbec ...


tak ten steft z hlavy vyber ako prvu vec. nie ze spravis tu istu kravinu, jak ja, ze som mal hlavu uz na motore a tak som sa jal vymienat stefty. Aby v pripade, ze ten steft tam zostane na veky vekuce, si vedel hlavu vyhodit a dat tam inu.

filtrbox sa musi zhanat kvoli tomu, ze 136tka motor ma ine parozie. kvoli 4 kanalom je dlhsie a potom by bol povodny filtrbox prilis kratky a sosak by zavadzal motoru. a kedze karbec je SEDR, tak na to pasuje akykolvek SEDR, 130tkovy a 136tkovy su az na par trysiek v podstate rovnake, v nudzi sa da pouzit aj 120tkovy.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


10.8.08, 16:59
Profil Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek Re: 781.136- nepravidelny chod :o(
ventYl píše:
tak ten steft z hlavy vyber ako prvu vec. nie ze spravis tu istu kravinu, jak ja, ze som mal hlavu uz na motore a tak som sa jal vymienat stefty. Aby v pripade, ze ten steft tam zostane na veky vekuce, si vedel hlavu vyhodit a dat tam inu.

filtrbox sa musi zhanat kvoli tomu, ze 136tka motor ma ine parozie. kvoli 4 kanalom je dlhsie a potom by bol povodny filtrbox prilis kratky a sosak by zavadzal motoru. a kedze karbec je SEDR, tak na to pasuje akykolvek SEDR, 130tkovy a 136tkovy su az na par trysiek v podstate rovnake, v nudzi sa da pouzit aj 120tkovy.
aha , no dobre , ak sa rozhodnem nehat si ho tak ten steft vymenim a so SEDRom to nezere viac ako s LEKRom ? lebo ten LEKR vyzera skoro ako keby bol elektronicky -vsade same kable :shock: inac ako s tym vod. potrubim ? kam ho mam dat ? keby som za termostat nabastlil Tcko a tam priviedol hadicu co pojde do sania ? lebo tam je to takto : v predu vedie do sania hadica od niekial a v zadu vychadza a napaja sa pred vod. punpu :shock: inac je to karbec s vyhrievanym syticom , ktory asi stejne nefunguje ...

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


10.8.08, 17:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: 781.136- nepravidelny chod :o(
Jonny píše:
aha , no dobre , ak sa rozhodnem nehat si ho tak ten steft vymenim a so SEDRom to nezere viac ako s LEKRom ? lebo ten LEKR vyzera skoro ako keby bol elektronicky -vsade same kable :shock: inac ako s tym vod. potrubim ? kam ho mam dat ? keby som za termostat nabastlil Tcko a tam priviedol hadicu co pojde do sania ? lebo tam je to takto : v predu vedie do sania hadica od niekial a v zadu vychadza a napaja sa pred vod. punpu :shock: inac je to karbec s vyhrievanym syticom , ktory asi stejne nefunguje ...


so SEDRom to nezere viac, ako s LEKRom, ak sa ten SEDR dobre nastavi, nema prehnutu prirubu a je cisty. LEKR je takej nejakej divnej konstrukcie, lebo je to nemecky karburator, nie povodny Jikov. S vodnym potrubim takto:

http://ventyl.web4all.sk/download/DSCF1994.jpg

nevsimaj si ten vajling na karburatore, nie je to original. Z potrubia ide smerom k zadnemu celu hadica ohnuta do tvaru U a pripaja sa na vyvod na vodnej pumpe. Ak nemas takuto specialnu vodnu pumpu, musis si na hadicu pred vodnou pumpou spravit Tcko. Na opacnom konci ide hadica poohybana do dajakeho divneho hadoviteho tvaru a konci v podobnej odbocke v banke termostatu, co je DOLEZITE, odbocka je PRED termostatom. Ked si vsimnes nejake fotky, tak ten okruh, co smeruje ku kureniu, je pri motorovej stene tesne pri motore takou tenkou hadickou premosteny. To uz 136tka prave kvoli tomu vyhrievanemu potrubiu nepotrebuje. Takze teoreticky by slo nejako ten privod nabastlit cez tuto odbocku a povodne premostenie zrusit.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


10.8.08, 17:34
Profil Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek Re: 781.136- nepravidelny chod :o(
ventYl píše:
so SEDRom to nezere viac, ako s LEKRom, ak sa ten SEDR dobre nastavi, nema prehnutu prirubu a je cisty. LEKR je takej nejakej divnej konstrukcie, lebo je to nemecky karburator, nie povodny Jikov. S vodnym potrubim takto:

http://ventyl.web4all.sk/download/DSCF1994.jpg

nevsimaj si ten vajling na karburatore, nie je to original. Z potrubia ide smerom k zadnemu celu hadica ohnuta do tvaru U a pripaja sa na vyvod na vodnej pumpe. Ak nemas takuto specialnu vodnu pumpu, musis si na hadicu pred vodnou pumpou spravit Tcko. Na opacnom konci ide hadica poohybana do dajakeho divneho hadoviteho tvaru a konci v podobnej odbocke v banke termostatu, co je DOLEZITE, odbocka je PRED termostatom. Ked si vsimnes nejake fotky, tak ten okruh, co smeruje ku kureniu, je pri motorovej stene tesne pri motore takou tenkou hadickou premosteny. To uz 136tka prave kvoli tomu vyhrievanemu potrubiu nepotrebuje. Takze teoreticky by slo nejako ten privod nabastlit cez tuto odbocku a povodne premostenie zrusit.
aha , no pojdem sa spytat ze ci je k tomu aj karbec inac ja to mam takto : vyzera ze je vsetko origo tak ako to vymontovali z fava http://img232.imageshack.us/my.php?imag ... 452cc3.jpg a rozpajat to by asi nebol dobry napad ... inac pred vod . pumpou je taka rozbocka do nej vedie jedna hadica z karbu a druha so sania .inac keby som tesne za vyvod z budky termostatu na kurenie dal to Tcko a odtial priviedol vodu do sania malo by to spravit podobnu funkciu ako ta origo 742.136 budka( ktoru nemam ) alebo sa mylim ?

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


10.8.08, 17:53
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz