Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 10:20



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 781.136- nepravidelny chod :o( 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: 781.136- nepravidelny chod :o(
Jonny píše:
ventYl píše:
so SEDRom to nezere viac, ako s LEKRom, ak sa ten SEDR dobre nastavi, nema prehnutu prirubu a je cisty. LEKR je takej nejakej divnej konstrukcie, lebo je to nemecky karburator, nie povodny Jikov. S vodnym potrubim takto:

http://ventyl.web4all.sk/download/DSCF1994.jpg

nevsimaj si ten vajling na karburatore, nie je to original. Z potrubia ide smerom k zadnemu celu hadica ohnuta do tvaru U a pripaja sa na vyvod na vodnej pumpe. Ak nemas takuto specialnu vodnu pumpu, musis si na hadicu pred vodnou pumpou spravit Tcko. Na opacnom konci ide hadica poohybana do dajakeho divneho hadoviteho tvaru a konci v podobnej odbocke v banke termostatu, co je DOLEZITE, odbocka je PRED termostatom. Ked si vsimnes nejake fotky, tak ten okruh, co smeruje ku kureniu, je pri motorovej stene tesne pri motore takou tenkou hadickou premosteny. To uz 136tka prave kvoli tomu vyhrievanemu potrubiu nepotrebuje. Takze teoreticky by slo nejako ten privod nabastlit cez tuto odbocku a povodne premostenie zrusit.


aha , no pojdem sa spytat ze ci je k tomu aj karbec inac ja to mam takto : vyzera ze je vsetko origo tak ako to vymontovali z fava http://img232.imageshack.us/my.php?imag ... 452cc3.jpg a rozpajat to by asi nebol dobry napad ... inac pred vod . pumpou je taka rozbocka do nej vedie jedna hadica z karbu a druha so sania .inac keby som tesne za vyvod z budky termostatu na kurenie dal to Tcko a odtial priviedol vodu do sania malo by to spravit podobnu funkciu ako ta origo 742.136 budka( ktoru nemam ) alebo sa mylim ?


hej, presne tak som to myslel s tym vyvodom okolo budky termostatu. inac, ak sa smiem spytat, ked ti teraz ide jedna hadica spred vodneho cerpadla smerom do sacieho potrubia (ak som spravne pochopil), tak kam ide ten druhy koniec? tu hadicu z karba uz potom nebudes potrebovat, pretoze SEDR nema vyhrievany termostat.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


10.8.08, 17:57
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek Re: 781.136- nepravidelny chod :o(
ventYl píše:
hej, presne tak som to myslel s tym vyvodom okolo budky termostatu. inac, ak sa smiem spytat, ked ti teraz ide jedna hadica spred vodneho cerpadla smerom do sacieho potrubia (ak som spravne pochopil), tak kam ide ten druhy koniec? tu hadicu z karba uz potom nebudes potrebovat, pretoze SEDR nema vyhrievany termostat.
no je to takto : pred cerpadlom su 2 hadice 1. ide Z karbca , 2. ide ZO sania ZO ZADU ( smerom K priecke mot . priestoru ) potom je tam 3 hadica ta ide Z budky termostatu ( asi ) DO sania z prednej strany ( smerom k zad. celu ) a DO karbca takto dako to je .
EDIT : zlata 120ca tam bolo len 5 hadic a nie 9 ako tu :shock:

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


10.8.08, 18:09
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Stejně něco budeš muset udělat s tím domkem termostatu, 781 domek do 742 nejde.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


10.8.08, 18:13
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Šemik píše:
Stejně něco budeš muset udělat s tím domkem termostatu, 781 domek do 742 nejde.
ved prave , ale zatial nemam .... nabastlim Tcko a uvidim ...

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


10.8.08, 18:18
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ale jak to tam chceš dát? Aby se to tam vešlo s fávo budkou musí se vyříznout kus mezistěny za zadními sedačkami tuším, a i kdyby ne tak výměna termostatu bez vyndání motoru bude asi hodně zajímavá práce

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


10.8.08, 18:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Šemik píše:
Ale jak to tam chceš dát? Aby se to tam vešlo s fávo budkou musí se vyříznout kus mezistěny za zadními sedačkami tuším, a i kdyby ne tak výměna termostatu bez vyndání motoru bude asi hodně zajímavá práce


ved moze pouzit klasicky 742 termostat, ci ten sa tam neda namontovat? (toto absolutne netusim).

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


10.8.08, 18:23
Profil Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
ventYl píše:
Šemik píše:
Ale jak to tam chceš dát? Aby se to tam vešlo s fávo budkou musí se vyříznout kus mezistěny za zadními sedačkami tuším, a i kdyby ne tak výměna termostatu bez vyndání motoru bude asi hodně zajímavá práce


ved moze pouzit klasicky 742 termostat, ci ten sa tam neda namontovat? (toto absolutne netusim).
ake da ved teraz tam mam 742 budku preto sa mi to na nu neda pripojit , zatial som do nej vyvrtal dieru ak nabastlil cidlo teploty .

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


10.8.08, 18:27
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Právě to je o tom čidlu teploty, klasická 742 ho má v hlavě, jen 135/6 jej má v budce termostatu

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


10.8.08, 18:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Šemik píše:
Právě to je o tom čidlu teploty, klasická 742 ho má v hlavě, jen 135/6 jej má v budce termostatu

ahaaa, tak na to som vobec nemyslel... ale to zas nie je neprekonatelne...

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


10.8.08, 18:30
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jde např. svařit 742 a 781 budka aby vznikla 742 se závitem na čidlo. (Tak to mám já)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


10.8.08, 18:32
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Šemik píše:
Právě to je o tom čidlu teploty, klasická 742 ho má v hlavě, jen 135/6 jej má v budce termostatu
nj, ja som vyvrtal dierku , vyrezal zavit , natrel dakym ciernym grcom znacky PAULIN a namontil . ALE TA SVINA TECIE :evil: :evil: :evil: skuism to vymontit a pretesnit .

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


10.8.08, 18:35
Profil ICQ

Příspěvky: 205
Bydliště: Ostrava
Příspěvek lekr
teda jako nevim co resite okolo lekru a sedru.
lekr ma automaticky sytic, ktery se da krasne dostelovat na 742ku
(podminkou je ZAPOJENA hadice vody nejen do sani, ale i do toho sytice!!!! jinak to
urcite nepojede!!!!! :-)
lekr nema ABSOLUTNE zadne potreby škytat se studenym motorem,
sytic ma 1200 - 1500 otacek, urcite je lepe odladeny na 781 motor
lepe ve spojeni s 781 zapalovanim startuje, JEDE, zrychluje
vyhrivany prostor skrtici klapky (elektricky) spolu s vyhrevem/chlazenim sani taky neco provadi k dobru běhu motoru...

musim rict, ze tech par veci okolo, ktere se musi doresit, jsou malickosti...
za ten rok a pul co ho mam absolutni spokojenost, a to jsem generalkoval desitky sedr a edsr karburatoru, ruznych provedeni.
sednu ,otocim klickem,napoprve startnu (pokud chcu aktivovat sytic pred startem, seslapnu 1x pedal) a jedu.... a takhle je to celou dobu co ho mam, skoro zadne vrtani, skytani, zdechani, prechlastani motoru a janevim co jeste vse okolo SEDRU...

SAMOZREJME beru v potaz to, ze ten lekr nebo pierburg neni totalne rozstelovany nebo totalne KO....
a to, ze PRY je LEKR nahovno maji na svedomi lide, kteri mu nejak nedokazou porozumet, jelikoz v par malickostech je to uplne neco jineho nez sedr...

_________________
Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742 :-)


10.8.08, 19:19
Profil ICQ

Příspěvky: 205
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
prepad vyres tak, ze z vrchu toho odlucovace bublin vytahni hadicu na ten navareny natrubek, co je z vnitrku motoroveho prostoru jakoby pod vickem.

ale poozor, v tuto chvili nemas vyresene odvetrani nadrze, nadrz se ti bude tlakovat/podtlakovavat.
Resil jsem to mnoha zpusoby,
napojeni toho vyvodu z karbu primo na hadicky odvzdusneni pres "T" cko je nahovno, proste mi to pokazde zacalo strikat i ven pod vicko a po blatniku....
a s otevrenym vickem nadrze sem nechtel jezdit :-)
ja to resil tak, ze jsem sundal vicko a platkem pilky na zelezo vybrousil u vrchniho kraje toho hlinikoveho hrdla (tam jak doseda guma od vicka)
maly zarez, tak cca 1-2mm do hloubky...

Za rok a pul s tim neni zadny problem, ze by nekde neco vytikalo (samozrejme sem jeste nepostavil auto na boudu, ale i s original odvzdusnovakem by ti v poloze kolama k nebi benal chcal ven....

_________________
Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742 :-)


10.8.08, 19:27
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ja jsem si primo do hrdla nanytoval matku M10, zatim je ucpana sroubem... nez bude LEKR :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


10.8.08, 19:30
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 205
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Jonny píše:
Šemik píše:
Právě to je o tom čidlu teploty, klasická 742 ho má v hlavě, jen 135/6 jej má v budce termostatu
nj, ja som vyvrtal dierku , vyrezal zavit , natrel dakym ciernym grcom znacky PAULIN a namontil . ALE TA SVINA TECIE :evil: :evil: :evil: skuism to vymontit a pretesnit .


742 domek termostatu,
z 781 vyrezat "poklicku" se zavitem na cidlo

takovou samou diru vyrezat do 742 domku--> radsi mensi a dobrousit malym pilnickem
s tim sem se m rdal cele cca 3 hodiny

nechat zavarit u nekoho kdo svaruje hlinikove slitiny.
Ja sem sehnal uplne ciziho strejca, ktery mi to zavaril za 120korun ceskych....


jen vyvrtat do 742 diru a nasroubovat cidlo je prasecina, mozna to vydrzi, ale nehodlam riskovat ze to pod tlakem vystreli....781 ma zavit hluboky cca 1.5 cm a 742 stena domku termostatu je tak 3mm!

Varianta c.2 , kterou ma kamos: digitalni teplomer, cidlo prilepil na vnitrek domku, kable protahl pres tesneni, zatesnil hermetikem, teplomer zrusil, dal misto nej voltmetr a
teplomer vodu a olej ma digitalni na palubce :-)

_________________
Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742 :-)


10.8.08, 19:35
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz