Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 09:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 781.136- nepravidelny chod :o( 
Autor Zpráva
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
LiMaK píše:
prepad vyres tak, ze z vrchu toho odlucovace bublin vytahni hadicu na ten navareny natrubek, co je z vnitrku motoroveho prostoru jakoby pod vickem.

ale poozor, v tuto chvili nemas vyresene odvetrani nadrze, nadrz se ti bude tlakovat/podtlakovavat.
Resil jsem to mnoha zpusoby,
napojeni toho vyvodu z karbu primo na hadicky odvzdusneni pres "T" cko je nahovno, proste mi to pokazde zacalo strikat i ven pod vicko a po blatniku....
a s otevrenym vickem nadrze sem nechtel jezdit :-)
ja to resil tak, ze jsem sundal vicko a platkem pilky na zelezo vybrousil u vrchniho kraje toho hlinikoveho hrdla (tam jak doseda guma od vicka)
maly zarez, tak cca 1-2mm do hloubky...

Za rok a pul s tim neni zadny problem, ze by nekde neco vytikalo (samozrejme sem jeste nepostavil auto na boudu, ale i s original odvzdusnovakem by ti v poloze kolama k nebi benal chcal ven....
akoze to ide von z hrdla ? hadam ten benal nepojde hore kopcom ? :shock:

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


10.8.08, 19:36
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 589
Bydliště: Slaný
Příspěvek 
a k cemu mu je voltmetr? :)

_________________
Mam svuj svet-punk's not dead!


10.8.08, 19:45
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Stinovlas píše:
a k cemu mu je voltmetr? :)
:shock: to som nako nepobral ... :shock:

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


10.8.08, 19:47
Profil ICQ

Příspěvky: 205
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
kdyz ho povedes pres tecko do puvodni odvzdusnovaci hadice, tak ikdyz to tecko napojis co nejniz, tlak v tej soustave ti ho vytlaci az pod vicko nadrze, kde konci origo odvzdusnovaci hadice.

jaktoze benal nepotece dokopce? na zacatku je prece palivove cerpadlo a pokud ti v lekru uzavre plovak, tak ti ten tlak jde naplno do te vracecky do nadrze....a pokud to propojis s teckam s origo hadickou, ver mi, ze ti to vytlaci i nad strechu auta (vyzkouseno)......

_________________
Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742 :-)


10.8.08, 19:48
Profil ICQ

Příspěvky: 205
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
pres to tecko se ti pulka benalu co jde zpet bude cpat do nadrze zpravne a pulka pujde i naopak pod vicko :-) vyzkouseno, si to zkus, stal sem s koncem odvzdusnovaci hadicky, benal mi cakal na strechu...puvodne sem sice uvazoval jako ty, ale po odzkouseni vim ze je to problem,

na volnobeh pres vracecku do nadrze naplnis 2l behem cca 1 minuty. cerpadlo tlaci porad a na volnobeh je mala spotreba v karbecu

_________________
Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742 :-)


10.8.08, 19:51
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
LiMaK píše:
kdyz ho povedes pres tecko do puvodni odvzdusnovaci hadice, tak ikdyz to tecko napojis co nejniz, tlak v tej soustave ti ho vytlaci az pod vicko nadrze, kde konci origo odvzdusnovaci hadice.

jaktoze benal nepotece dokopce? na zacatku je prece palivove cerpadlo a pokud ti v lekru uzavre plovak, tak ti ten tlak jde naplno do te vracecky do nadrze....a pokud to propojis s teckam s origo hadickou, ver mi, ze ti to vytlaci i nad strechu auta (vyzkouseno)......
tak tomuto nako nechapem :shock: preco by mal ist hore kopcom ked moze ist dole kopcom ? ved v nadrzi je podtlak prave kvoli AC pumpe tak by to prebytocne palivo malo teoreticky nasavat s5 do nadrze nie ? z tohto som trochu mimo ...

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


10.8.08, 19:52
Profil ICQ

Příspěvky: 205
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Stinovlas píše:
a k cemu mu je voltmetr? :)


zeby cumel jak mu auto dobiji? a kolik orientacne zere z altiku svetla apod?
asi tak nejak....

_________________
Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742 :-)


10.8.08, 19:53
Profil ICQ

Příspěvky: 589
Bydliště: Slaný
Příspěvek 
Jonny píše:
Stinovlas píše:
a k cemu mu je voltmetr? :)
:shock: to som nako nepobral ... :shock:


ptal jsem se, k cemu je voltmetr dobrej... jestli mi to dobiji poznam na kontrolce dobijeni :)

LiMaK píše:
Varianta c.2 , kterou ma kamos: digitalni teplomer, cidlo prilepil na vnitrek domku, kable protahl pres tesneni, zatesnil hermetikem, teplomer zrusil, dal misto nej voltmetr a
teplomer vodu a olej ma digitalni na palubce :-)

_________________
Mam svuj svet-punk's not dead!


10.8.08, 19:54
Profil

Příspěvky: 205
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Jonny píše:
LiMaK píše:
kdyz ho povedes pres tecko do puvodni odvzdusnovaci hadice, tak ikdyz to tecko napojis co nejniz, tlak v tej soustave ti ho vytlaci az pod vicko nadrze, kde konci origo odvzdusnovaci hadice.

jaktoze benal nepotece dokopce? na zacatku je prece palivove cerpadlo a pokud ti v lekru uzavre plovak, tak ti ten tlak jde naplno do te vracecky do nadrze....a pokud to propojis s teckam s origo hadickou, ver mi, ze ti to vytlaci i nad strechu auta (vyzkouseno)......
tak tomuto nako nechapem :shock: preco by mal ist hore kopcom ked moze ist dole kopcom ? ved v nadrzi je podtlak prave kvoli AC pumpe tak by to prebytocne palivo malo teoreticky nasavat s5 do nadrze nie ? z tohto som trochu mimo ...


no, tak to ses mimo, praveze ODVZDUSNENI nadrze je tam kvuli tomu, aby v nadrzi NEBYL ani podtlak ani pretlak....

Bez na zahradu, vem zahradni hadici, dej na ni tecko, rozdvoj ji na 2 hadice.
vstup(1x) zapoj na vodovodni kohoutek a rekni mi co vidis na tech 2 vystupech....
bude ti strikat voda z obou hadic.... a ted si vyzkousej, jak vysoko bys musel s tim jednim koncem, aby ti z nej netekla voda a vsecko se sralo pres tu druhou co je u zeme....

AC pumpa ti dava preci benal pod tlakem, aby se dostal do karbu, taksamo jako vodovodni kohoutek je taky pod tlakem...

_________________
Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742 :-)


10.8.08, 19:57
Profil ICQ

Příspěvky: 205
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Stinovlas píše:
Jonny píše:
Stinovlas píše:
a k cemu mu je voltmetr? :)
:shock: to som nako nepobral ... :shock:


ptal jsem se, k cemu je voltmetr dobrej... jestli mi to dobiji poznam na kontrolce dobijeni :)

LiMaK píše:
Varianta c.2 , kterou ma kamos: digitalni teplomer, cidlo prilepil na vnitrek domku, kable protahl pres tesneni, zatesnil hermetikem, teplomer zrusil, dal misto nej voltmetr a
teplomer vodu a olej ma digitalni na palubce :-)


a jak na te kontrolce poznas, jestli ti to nahodou neprebiji na 16V, nebo naopak jestli nejsi tesne na hranici, pred kterou spina kontrolka? a tudiz vlastne skoro nedobijis baterii a zivis jen spotrebice??
podle stupnice 9 - 20V poznas orientacne kolik ti co zere a pokud ti pri startovani spadne rucicka na 9V vis jeste s predstihem ze je neco blbe.....

_________________
Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742 :-)


10.8.08, 20:00
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
LiMaK píše:
no, tak to ses mimo, praveze ODVZDUSNENI nadrze je tam kvuli tomu, aby v nadrzi NEBYL ani podtlak ani pretlak....

Bez na zahradu, vem zahradni hadici, dej na ni tecko, rozdvoj ji na 2 hadice.
vstup(1x) zapoj na vodovodni kohoutek a rekni mi co vidis na tech 2 vystupech....
bude ti strikat voda z obou hadic.... a ted si vyzkousej, jak vysoko bys musel s tim jednim koncem, aby ti z nej netekla voda a vsecko se sralo pres tu druhou co je u zeme....

AC pumpa ti dava preci benal pod tlakem, aby se dostal do karbu, taksamo jako vodovodni kohoutek je taky pod tlakem...
aha , dakujem za lopatisticke vysvetlenie :wink: a ako si to spravil s tym hrdlom , prosim taktiez lopatistisky navod :D

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


10.8.08, 20:03
Profil ICQ

Příspěvky: 205
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
kam napojis tu prepadovou hadicku z karbu vis?.... ze strany motoru na ten natrubek co je puvodne na nem ta hadicka odvzdusneni......musis to ale porane pritanout takovou tou sroubovaci eska paskou na hadice, jinak by ti to mohlo vypadnout a chcat benal po motoru...

_________________
Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742 :-)


10.8.08, 20:06
Profil ICQ

Příspěvky: 205
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
kdyz mas napojeny prepad z karbu, mas polovinu vitezstvi. benal se ti vraci do nadrze, ale v nadrzi vznika podtlak, tim, ze z ni odsavas palivovou pumpou benzin, ktery spalujes. takze ti vlastne z nadrze odchazi benzin, a potrebujes misto toho mnozstvi co jsi propalil dostat dovnitr vzduch, jinak po 2km jizdy palivova pumpa prestava sat z nadze....jako by jsi vysaval pivo z lahvace a nedodaval misto nej vzduch....po 2 hltech skoncis a musis psyknout aby jsi mohl dat dalsi lok :-)

_________________
Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742 :-)


10.8.08, 20:11
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
LiMaK píše:
kam napojis tu prepadovou hadicku z karbu vis?.... ze strany motoru na ten natrubek co je puvodne na nem ta hadicka odvzdusneni......musis to ale porane pritanout takovou tou sroubovaci eska paskou na hadice, jinak by ti to mohlo vypadnout a chcat benal po motoru...
no ved o tu prepadovu hadicku sa mi jedna , nejde z karbu ale z takej nadobky co je pribastlena na nom . momentalne je to zaslepene srobom :evil: . ale neviem ktoru hadicu na odvzdusnenie myslis - na nadrzi su 2 jedna hruba a jedna tenka . a nedalo by sa to vyriesit tak ze by som navrtal do hrdla niekde pri tom gumovom kolene dierku , vyrezal zavit a tam priviedol tu hadicku od odbublinkovaca ?

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


10.8.08, 20:18
Profil ICQ

Příspěvky: 205
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
odvzdusneni:

bud budes v tomto stadiu jezdit BEZ toho plastoveho vicka nadrze, coz ti nedoporucuju, anebo

musis nejak upravit vicko, aby dovnitr mohl vzduch....
sundat jeho tesneni nedoporucuju, za a) je to zbytecne velka plocha pro odvzdusnini a za b) pri natankovani plne nadrze by se ti v zatackach moh benal dostavat ven.

ja to resil tak, ze sem neupravil vicko ale tu dosedaci hranu, te hlinikove trubky, na kterou se sroubuje vicko.

vyrez proste nahore maly zarez pilkou (flexu nedoporucuju, dela jiskry a mohl by si bouchnout) vem plátek pilky na zelezo a udelej jemny zarez.

vicko ti bude celou gumou dolehat na tu trubku a jen nahore v tom malem zarezuu bude skulinka pro vzduch aby se dostal dovnit.

_________________
Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742 :-)


10.8.08, 20:19
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz