Autor |
Zpráva |
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
ventYl píše: bitmap píše: Dyno píše: ...cca 135PS a to měly ještě suchou kliku a kurwa jinou vačku ... No do pi*i, kdybych vedel, ze se suchou klikou to jede jak kraaaava, toz bych to olejovy cerpadlo do motoru snad ani nedaval kludnit hormon. suchu kliku mali kvoli prelievaniu oleja v ostrych zatackach, kedy obycajne zubove cerpadlo stracalo saci tlak, lebo mu utekala hladina. Na vykone to nic neprida.
Ale přidá, hodně přidá...
_________________ J.
|
12.8.08, 18:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
cim? vcelku ma to zaujima (nie ze by som spochybnoval, len chcem poznat princip).
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
12.8.08, 19:39 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
ventYl píše: :shock: cim? vcelku ma to zaujima (nie ze by som spochybnoval, len chcem poznat princip).
Snížením ztrát vířením vzduchu s olejem v klikové skříni. Najdi si tady Teorii motorů, psal jsem tam o tom.
_________________ J.
|
12.8.08, 19:42 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Jiří Čech píše: ventYl píše: bitmap píše: Dyno píše: ...cca 135PS a to měly ještě suchou kliku a kurwa jinou vačku ... No do pi*i, kdybych vedel, ze se suchou klikou to jede jak kraaaava, toz bych to olejovy cerpadlo do motoru snad ani nedaval kludnit hormon. suchu kliku mali kvoli prelievaniu oleja v ostrych zatackach, kedy obycajne zubove cerpadlo stracalo saci tlak, lebo mu utekala hladina. Na vykone to nic neprida. Ale přidá, hodně přidá...
To věřím že to přidá,aji jsem se bavil na závodech do vrchu bavil s borcem co jel s 120S a říkal že už suchou kliku chystá a že by to mělo jít poznat.
Chci se zeptat, dalo by se to přidání přibližně konkretizovat??? Přibližně...
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
13.8.08, 13:41 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Dyno píše: Jiří Čech píše: ventYl píše: bitmap píše: Dyno píše: ...cca 135PS a to měly ještě suchou kliku a kurwa jinou vačku ... No do pi*i, kdybych vedel, ze se suchou klikou to jede jak kraaaava, toz bych to olejovy cerpadlo do motoru snad ani nedaval kludnit hormon. suchu kliku mali kvoli prelievaniu oleja v ostrych zatackach, kedy obycajne zubove cerpadlo stracalo saci tlak, lebo mu utekala hladina. Na vykone to nic neprida. Ale přidá, hodně přidá... To věřím že to přidá,aji jsem se bavil na závodech do vrchu bavil s borcem co jel s 120S a říkal že už suchou kliku chystá a že by to mělo jít poznat. Chci se zeptat, dalo by se to přidání přibližně konkretizovat??? Přibližně...
7-10%, ale ta úprava není pro amatéry...
_________________ J.
|
13.8.08, 13:50 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Jiří Čech píše: Dyno píše: Jiří Čech píše: ventYl píše: bitmap píše: Dyno píše: ...cca 135PS a to měly ještě suchou kliku a kurwa jinou vačku ... No do pi*i, kdybych vedel, ze se suchou klikou to jede jak kraaaava, toz bych to olejovy cerpadlo do motoru snad ani nedaval kludnit hormon. suchu kliku mali kvoli prelievaniu oleja v ostrych zatackach, kedy obycajne zubove cerpadlo stracalo saci tlak, lebo mu utekala hladina. Na vykone to nic neprida. Ale přidá, hodně přidá... To věřím že to přidá,aji jsem se bavil na závodech do vrchu bavil s borcem co jel s 120S a říkal že už suchou kliku chystá a že by to mělo jít poznat. Chci se zeptat, dalo by se to přidání přibližně konkretizovat??? Přibližně... 7-10%, ale ta úprava není pro amatéry...
Haha, já se na ni ani nechystám, jen mě zajímalo kolik.
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
13.8.08, 14:31 |
|
|
bitmap
Příspěvky: 658
|
ventYl píše: bitmap píše: Dyno píše: ...cca 135PS a to měly ještě suchou kliku a kurwa jinou vačku ... No do pi*i, kdybych vedel, ze se suchou klikou to jede jak kraaaava, toz bych to olejovy cerpadlo do motoru snad ani nedaval kludnit hormon. suchu kliku mali kvoli prelievaniu oleja v ostrych zatackach, kedy obycajne zubove cerpadlo stracalo saci tlak, lebo mu utekala hladina. Na vykone to nic neprida.
Az na to, ze mezi nami devcaty se takovemu typu mazani rika "sucha vana", nebo "mazani se suchou klikovou skrini".
Na druhou stranu "klika" se, pokud vim, prezdiva klikovemu hrideli, tudiz slovni spojeni "sucha klika" v me detsky jednoduche mysli evokovalo neco jako klikovy hridel mazany nejakou trvalou naplni mazaciho tuku bez pouziti zbytecneho a vykon ubirajiciho olejoveho cerpadla. Jen pak nevim jak by fungovala treba sucha vacka, suche ventily atd. ...
|
13.8.08, 15:48 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
bitmap: a co sucha prevodovka u vlecky
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
13.8.08, 15:54 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
bitmap píše: ventYl píše: bitmap píše: Dyno píše: ...cca 135PS a to měly ještě suchou kliku a kurwa jinou vačku ... No do pi*i, kdybych vedel, ze se suchou klikou to jede jak kraaaava, toz bych to olejovy cerpadlo do motoru snad ani nedaval kludnit hormon. suchu kliku mali kvoli prelievaniu oleja v ostrych zatackach, kedy obycajne zubove cerpadlo stracalo saci tlak, lebo mu utekala hladina. Na vykone to nic neprida. Az na to, ze mezi nami devcaty se takovemu typu mazani rika "sucha vana", nebo "mazani se suchou klikovou skrini". Na druhou stranu "klika" se, pokud vim, prezdiva klikovemu hrideli, tudiz slovni spojeni "sucha klika" v me detsky jednoduche mysli evokovalo neco jako klikovy hridel mazany nejakou trvalou naplni mazaciho tuku bez pouziti zbytecneho a vykon ubirajiciho olejoveho cerpadla. Jen pak nevim jak by fungovala treba sucha vacka, suche ventily atd. ...
neviem, preco sa za "suchu kliku" do mna navazas, ked si to pouzil sam a ja som ten term len znovupouzil.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
13.8.08, 19:18 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
ten motor moze mat tak 100-110 PS, podla popisanych uprav.....
130 RS mala 320/300 vacku, 37mm sacie ventily, paradnu hlavu , DCOEcka , suchu vanu.... potom boli radi ked to malo 125-130 HP, spickove dosahovali 135 PS, nie kazda RSa
krutiaci moment mozes mat na 1400ke max tych 140-145 Nm, viac je proti logike na atmosferickom motore.....
rad by som videl graf a naozaj toho motora, lebo odbrzdit sa da vselico a vselijako, pridat rozne korekcne faktory a podobne....
ake palivo tam ide ? zisti kto to upravoval
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
14.8.08, 11:42 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Gemini píše: ten motor moze mat tak 100-110 PS, podla popisanych uprav.....
130 RS mala 320/300 vacku, 37mm sacie ventily, paradnu hlavu , DCOEcka , suchu vanu.... potom boli radi ked to malo 125-130 HP, spickove dosahovali 135 PS, nie kazda RSa
krutiaci moment mozes mat na 1400ke max tych 140-145 Nm, viac je proti logike na atmosferickom motore.....
rad by som videl graf a naozaj toho motora, lebo odbrzdit sa da vselico a vselijako, pridat rozne korekcne faktory a podobne....
ake palivo tam ide ? zisti kto to upravoval
Kvaizar dokázal z toho motoru dostat 145 koní, ale jen on a jen jednou...
_________________ J.
|
14.8.08, 11:45 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Jiří Čech píše: Kvaizar dokázal z toho motoru dostat 145 koní, ale jen on a jen jednou...
Motor nepřežil?
|
14.8.08, 11:52 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
fatal píše: Jiří Čech píše: Kvaizar dokázal z toho motoru dostat 145 koní, ale jen on a jen jednou... Motor nepřežil?
Ne, končila homologace těchto vozů... Mel jsem v Česaně kamaráda, který popisoval, jak Kvaizara napájeli kafem v jedné místnosti a zdržovali ho a na dílně mu padesát techniků měřilo motor, co má jinak...
_________________ J.
|
14.8.08, 11:57 |
|
|
Golden Oak
Příspěvky: 23
|
To je pekne ze 130RS mela ventily 37mm.Mam tam 38mm.Jak sem psal,chlapek co se ti zabejva celej zivot.
|
14.8.08, 17:29 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Golden Oak píše: To je pekne ze 130RS mela ventily 37mm.Mam tam 38mm.Jak sem psal,chlapek co se ti zabejva celej zivot.
A co jako? Myslíš si, že ten milimetr udělá 10 koní?
_________________ J.
|
14.8.08, 17:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|