Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 10:02



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 motor 136 
Autor Zpráva
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
ventYl píše:
bitmap píše:
Dyno píše:
...cca 135PS a to měly ještě suchou kliku a kurwa jinou vačku ...

No do pi*i, kdybych vedel, ze se suchou klikou to jede jak kraaaava, toz bych to olejovy cerpadlo do motoru snad ani nedaval :lol: :lol:


kludnit hormon. suchu kliku mali kvoli prelievaniu oleja v ostrych zatackach, kedy obycajne zubove cerpadlo stracalo saci tlak, lebo mu utekala hladina. Na vykone to nic neprida.


Ale přidá, hodně přidá...

_________________
J.


12.8.08, 18:21
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
:shock: cim? vcelku ma to zaujima (nie ze by som spochybnoval, len chcem poznat princip).

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


12.8.08, 19:39
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
ventYl píše:
:shock: cim? vcelku ma to zaujima (nie ze by som spochybnoval, len chcem poznat princip).


Snížením ztrát vířením vzduchu s olejem v klikové skříni. Najdi si tady Teorii motorů, psal jsem tam o tom.

_________________
J.


12.8.08, 19:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
Jiří Čech píše:
ventYl píše:
bitmap píše:
Dyno píše:
...cca 135PS a to měly ještě suchou kliku a kurwa jinou vačku ...

No do pi*i, kdybych vedel, ze se suchou klikou to jede jak kraaaava, toz bych to olejovy cerpadlo do motoru snad ani nedaval :lol: :lol:


kludnit hormon. suchu kliku mali kvoli prelievaniu oleja v ostrych zatackach, kedy obycajne zubove cerpadlo stracalo saci tlak, lebo mu utekala hladina. Na vykone to nic neprida.


Ale přidá, hodně přidá...


To věřím že to přidá,aji jsem se bavil na závodech do vrchu bavil s borcem co jel s 120S a říkal že už suchou kliku chystá a že by to mělo jít poznat.
Chci se zeptat, dalo by se to přidání přibližně konkretizovat??? Přibližně...

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


13.8.08, 13:41
Profil
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
Dyno píše:
Jiří Čech píše:
ventYl píše:
bitmap píše:
Dyno píše:
...cca 135PS a to měly ještě suchou kliku a kurwa jinou vačku ...

No do pi*i, kdybych vedel, ze se suchou klikou to jede jak kraaaava, toz bych to olejovy cerpadlo do motoru snad ani nedaval :lol: :lol:


kludnit hormon. suchu kliku mali kvoli prelievaniu oleja v ostrych zatackach, kedy obycajne zubove cerpadlo stracalo saci tlak, lebo mu utekala hladina. Na vykone to nic neprida.


Ale přidá, hodně přidá...


To věřím že to přidá,aji jsem se bavil na závodech do vrchu bavil s borcem co jel s 120S a říkal že už suchou kliku chystá a že by to mělo jít poznat.
Chci se zeptat, dalo by se to přidání přibližně konkretizovat??? Přibližně...


7-10%, ale ta úprava není pro amatéry...:-)

_________________
J.


13.8.08, 13:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
Jiří Čech píše:
Dyno píše:
Jiří Čech píše:
ventYl píše:
bitmap píše:
Dyno píše:
...cca 135PS a to měly ještě suchou kliku a kurwa jinou vačku ...

No do pi*i, kdybych vedel, ze se suchou klikou to jede jak kraaaava, toz bych to olejovy cerpadlo do motoru snad ani nedaval :lol: :lol:


kludnit hormon. suchu kliku mali kvoli prelievaniu oleja v ostrych zatackach, kedy obycajne zubove cerpadlo stracalo saci tlak, lebo mu utekala hladina. Na vykone to nic neprida.


Ale přidá, hodně přidá...


To věřím že to přidá,aji jsem se bavil na závodech do vrchu bavil s borcem co jel s 120S a říkal že už suchou kliku chystá a že by to mělo jít poznat.
Chci se zeptat, dalo by se to přidání přibližně konkretizovat??? Přibližně...


7-10%, ale ta úprava není pro amatéry...:-)


:D :D Haha, já se na ni ani nechystám, jen mě zajímalo kolik.

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


13.8.08, 14:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 658
Příspěvek 
ventYl píše:
bitmap píše:
Dyno píše:
...cca 135PS a to měly ještě suchou kliku a kurwa jinou vačku ...

No do pi*i, kdybych vedel, ze se suchou klikou to jede jak kraaaava, toz bych to olejovy cerpadlo do motoru snad ani nedaval :lol: :lol:


kludnit hormon. suchu kliku mali kvoli prelievaniu oleja v ostrych zatackach, kedy obycajne zubove cerpadlo stracalo saci tlak, lebo mu utekala hladina. Na vykone to nic neprida.


Az na to, ze mezi nami devcaty se takovemu typu mazani rika "sucha vana", nebo "mazani se suchou klikovou skrini".
Na druhou stranu "klika" se, pokud vim, prezdiva klikovemu hrideli, tudiz slovni spojeni "sucha klika" v me detsky jednoduche mysli evokovalo neco jako klikovy hridel mazany nejakou trvalou naplni mazaciho tuku bez pouziti zbytecneho a vykon ubirajiciho olejoveho cerpadla. Jen pak nevim jak by fungovala treba sucha vacka, suche ventily atd. ... :D


13.8.08, 15:48
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
bitmap: a co sucha prevodovka u vlecky :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


13.8.08, 15:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
bitmap píše:
ventYl píše:
bitmap píše:
Dyno píše:
...cca 135PS a to měly ještě suchou kliku a kurwa jinou vačku ...

No do pi*i, kdybych vedel, ze se suchou klikou to jede jak kraaaava, toz bych to olejovy cerpadlo do motoru snad ani nedaval :lol: :lol:


kludnit hormon. suchu kliku mali kvoli prelievaniu oleja v ostrych zatackach, kedy obycajne zubove cerpadlo stracalo saci tlak, lebo mu utekala hladina. Na vykone to nic neprida.


Az na to, ze mezi nami devcaty se takovemu typu mazani rika "sucha vana", nebo "mazani se suchou klikovou skrini".
Na druhou stranu "klika" se, pokud vim, prezdiva klikovemu hrideli, tudiz slovni spojeni "sucha klika" v me detsky jednoduche mysli evokovalo neco jako klikovy hridel mazany nejakou trvalou naplni mazaciho tuku bez pouziti zbytecneho a vykon ubirajiciho olejoveho cerpadla. Jen pak nevim jak by fungovala treba sucha vacka, suche ventily atd. ... :D


neviem, preco sa za "suchu kliku" do mna navazas, ked si to pouzil sam a ja som ten term len znovupouzil.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


13.8.08, 19:18
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
ten motor moze mat tak 100-110 PS, podla popisanych uprav.....

130 RS mala 320/300 vacku, 37mm sacie ventily, paradnu hlavu , DCOEcka , suchu vanu.... potom boli radi ked to malo 125-130 HP, spickove dosahovali 135 PS, nie kazda RSa

krutiaci moment mozes mat na 1400ke max tych 140-145 Nm, viac je proti logike na atmosferickom motore.....

rad by som videl graf a naozaj toho motora, lebo odbrzdit sa da vselico a vselijako, pridat rozne korekcne faktory a podobne....

ake palivo tam ide ? zisti kto to upravoval

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


14.8.08, 11:42
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
Gemini píše:
ten motor moze mat tak 100-110 PS, podla popisanych uprav.....

130 RS mala 320/300 vacku, 37mm sacie ventily, paradnu hlavu , DCOEcka , suchu vanu.... potom boli radi ked to malo 125-130 HP, spickove dosahovali 135 PS, nie kazda RSa

krutiaci moment mozes mat na 1400ke max tych 140-145 Nm, viac je proti logike na atmosferickom motore.....

rad by som videl graf a naozaj toho motora, lebo odbrzdit sa da vselico a vselijako, pridat rozne korekcne faktory a podobne....

ake palivo tam ide ? zisti kto to upravoval


Kvaizar dokázal z toho motoru dostat 145 koní, ale jen on a jen jednou...:-)

_________________
J.


14.8.08, 11:45
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Jiří Čech píše:
Kvaizar dokázal z toho motoru dostat 145 koní, ale jen on a jen jednou...:-)


Motor nepřežil? :shock:


14.8.08, 11:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
fatal píše:
Jiří Čech píše:
Kvaizar dokázal z toho motoru dostat 145 koní, ale jen on a jen jednou...:-)


Motor nepřežil? :shock:


Ne, končila homologace těchto vozů... Mel jsem v Česaně kamaráda, který popisoval, jak Kvaizara napájeli kafem v jedné místnosti a zdržovali ho a na dílně mu padesát techniků měřilo motor, co má jinak...:-)

_________________
J.


14.8.08, 11:57
Profil

Příspěvky: 23
Příspěvek 
To je pekne ze 130RS mela ventily 37mm.Mam tam 38mm.Jak sem psal,chlapek co se ti zabejva celej zivot.


14.8.08, 17:29
Profil
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
Golden Oak píše:
To je pekne ze 130RS mela ventily 37mm.Mam tam 38mm.Jak sem psal,chlapek co se ti zabejva celej zivot.


A co jako? Myslíš si, že ten milimetr udělá 10 koní? ;-)

_________________
J.


14.8.08, 17:49
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz