Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 11:55



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 žere olej 
Autor Zpráva

Příspěvky: 92
Bydliště: Brno
Příspěvek žere olej
Zdar, včera sem zjistil nemilou věc, v motoru sem neměl skoro žádný olej, bylo tam po max, teď na něj nedosáhla ani měrka (blikala kontrolka)a to sem toho moc nenajezdil, odhadem tak max 2000Km, všechno to spálil. Zajimá mě tedy, kudy všade se může dostat olej do spalovacího prostoru, přijde mi, že to žere moc na to, aby to šlo jen přes kroužky. Při zapnutým motoru je hodně cítit smrad z oleje, takže to musí jít přes spalovací prostor, motor mám poměrně dobře utěsněnej, nikde mi to nekape, je to max trochu od oleje.


14.8.08, 11:55
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
kruhy po smrti, pripadne este cez voditka ventilov. kruhy zistis tak, ze zhodis dole hadicu odsavania klukovej skrine a zacpes prstom, ked to na volnobehu intenzivne tlakuje (zapcham prst, 2 - 3 sekundy a neudrzim ten tlak), tak mas kruhy bezpecne po smrti, olej ti to moze tlacit von cez olejovu mierku, ale takisto aj zrat.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


14.8.08, 12:02
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 92
Bydliště: Brno
Příspěvek 
ventYl píše:
kruhy po smrti, pripadne este cez voditka ventilov. kruhy zistis tak, ze zhodis dole hadicu odsavania klukovej skrine a zacpes prstom, ked to na volnobehu intenzivne tlakuje (zapcham prst, 2 - 3 sekundy a neudrzim ten tlak), tak mas kruhy bezpecne po smrti, olej ti to moze tlacit von cez olejovu mierku, ale takisto aj zrat.


A můžu vyměnit jen kroužky nebo bych musel dělat výbrus, generálku a takový kraviny?


14.8.08, 12:07
Profil

Příspěvky: 92
Bydliště: Brno
Příspěvek 
ventYl píše:
kruhy po smrti, pripadne este cez voditka ventilov. kruhy zistis tak, ze zhodis dole hadicu odsavania klukovej skrine a zacpes prstom, ked to na volnobehu intenzivne tlakuje (zapcham prst, 2 - 3 sekundy a neudrzim ten tlak), tak mas kruhy bezpecne po smrti, olej ti to moze tlacit von cez olejovu mierku, ale takisto aj zrat.


a jak by se to dalo utěsnit kolem těch vodítek ventilů? U žigula tam sou gufera, ale tady mám pocit nic takovýho není


14.8.08, 12:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
ak su iba vyjazdene kruhy, povrch vloziek je neojazdeny, nevylesteny do zrkadla, motor neklepe, netreba menit nic ine, ako kruhy (a samozrejme tesnenie pod hlavou a skontrolovat rovinnost hlavy a presah vloziek - pre istotu).

gufera na 120tkovej hlave nie su, ale ked je hlava zhodena dole, daju sa dorobit, stoji to par stovak a gufera su za babku.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


14.8.08, 12:57
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 92
Bydliště: Brno
Příspěvek 
ventYl píše:
ak su iba vyjazdene kruhy, povrch vloziek je neojazdeny, nevylesteny do zrkadla, motor neklepe, netreba menit nic ine, ako kruhy (a samozrejme tesnenie pod hlavou a skontrolovat rovinnost hlavy a presah vloziek - pre istotu).

gufera na 120tkovej hlave nie su, ale ked je hlava zhodena dole, daju sa dorobit, stoji to par stovak a gufera su za babku.


Ještě mi není jasný,jak sou vodítka ventilů těsněná, aby jimi neprolínal olej, když tam nic není.
Kde by mi mohli dodělat ty gufera k těm ventilům?


14.8.08, 15:43
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
hagal píše:
Ještě mi není jasný,jak sou vodítka ventilů těsněná, aby jimi neprolínal olej, když tam nic není.


Nijak, těsní to malou vůlí mezi dříkem ventilu a vodítkem či dírou v hlavě...


14.8.08, 15:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 92
Bydliště: Brno
Příspěvek 
fatal píše:
hagal píše:
Ještě mi není jasný,jak sou vodítka ventilů těsněná, aby jimi neprolínal olej, když tam nic není.


Nijak, těsní to malou vůlí mezi dříkem ventilu a vodítkem či dírou v hlavě...


Takže ta vůle může být i vyběhaná a může tama týct hodně oleje?


14.8.08, 15:46
Profil

Příspěvky: 92
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Asi takhle, když sem to auto koupil, původní majitel jezdil asi hodně dlouho s protrženou blánou v benzínový pumpě, když sem ten olej vylejval, smrděl hodně po benzínu a byl hodně řídkej. Tímhle mohlo odejít asi všechno, co je v motoru mazáno, že???


14.8.08, 15:48
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
hagal píše:
Takže ta vůle může být i vyběhaná a může tama týct hodně oleje?


Ta vůle se provozem zvětšuje. Hodně oleje tam téct nemůže, protože vrch vodítka je tvarován do kužele (tj. olej stéká hlavně od dříku), ale co vůle dovolí, to se může dostat do sání.


14.8.08, 15:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
hagal píše:
Asi takhle, když sem to auto koupil, původní majitel jezdil asi hodně dlouho s protrženou blánou v benzínový pumpě, když sem ten olej vylejval, smrděl hodně po benzínu a byl hodně řídkej. Tímhle mohlo odejít asi všechno, co je v motoru mazáno, že???


Keby bola pretrhnuta blana v benzinovej pumpe, tak mas v motore 20 litrov benzinu a spotrebu tomu adekvatnu, ani nevies ako. Ak predosly majitel jazdil kratke mestske trasy a olej pravidelne nemenil, tak olej smrdel po benzine kvoli tomu, ze pri studenom chode motora nespaleny benzin zo sytica steka po nedokonalom olejovom filme do olejovej vane. Kedze sa motor poriadne neprehreje (to, ze rucicka teploty vystupa na 80 stupnov sa neda nazvat poriadne prehriatie motora), prepadnuty benzin sa nemoze odparit a tak narieduje olej. Benzinu sa do olejovej vane dostava tym viac, cim viac v prdeli su kruzky.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


14.8.08, 18:07
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 92
Bydliště: Brno
Příspěvek 
ventYl píše:
hagal píše:
Asi takhle, když sem to auto koupil, původní majitel jezdil asi hodně dlouho s protrženou blánou v benzínový pumpě, když sem ten olej vylejval, smrděl hodně po benzínu a byl hodně řídkej. Tímhle mohlo odejít asi všechno, co je v motoru mazáno, že???


Keby bola pretrhnuta blana v benzinovej pumpe, tak mas v motore 20 litrov benzinu a spotrebu tomu adekvatnu, ani nevies ako. Ak predosly majitel jazdil kratke mestske trasy a olej pravidelne nemenil, tak olej smrdel po benzine kvoli tomu, ze pri studenom chode motora nespaleny benzin zo sytica steka po nedokonalom olejovom filme do olejovej vane. Kedze sa motor poriadne neprehreje (to, ze rucicka teploty vystupa na 80 stupnov sa neda nazvat poriadne prehriatie motora), prepadnuty benzin sa nemoze odparit a tak narieduje olej. Benzinu sa do olejovej vane dostava tym viac, cim viac v prdeli su kruzky.


Nee,ten benzin tam musel jít přes tu pumpu, ten olej měl hustotu vody pomale, jak byl už naředěnej, já s tím nejezdil takhle, jak sem to koupiál, tak sem rozebral půlku motora a tohle sem hned opravil, krom toho před tou opravou krátce po koupi ten olej neubýval, řekl mi to sám původní majitel (protože se hladina dolívala tím benzínem), teď mi olej po benzínu vůbec nesmrdí a jen ubývá a to dost rychle jak se zdá. Teď sem aj zkoušel to s tím tlakováním, jak si mi poradil, na kroužky to nevypadá, v podstatě vůbec netlakuje, mohl sem to držet ucpaný jak dlouho sem chtěl a navíc motor de krásně, má pěkný volnoběh a dobře se vytáčí. Já bych to viděl, že se ten olej musí dostávat někudma jinudma, takže asi skrz ty ventily. Když by byli vyběhaný ty vodítka ventilů, dá se to zpravit i jiným způsobem než těma guferama?

Edit: jezdím taky hodně městský krátký trasy


14.8.08, 18:39
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
dej tam superturbo miloš


14.8.08, 18:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
aby to zozralo pol litra na 1000 km, ci kolko, to by museli byt tie voditka ventilov brutalny lager...

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


14.8.08, 18:58
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 92
Bydliště: Brno
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
dej tam superturbo miloš


proč mám pocit, že tvoje rady sou úplně k h...???


14.8.08, 18:59
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz