Autor |
Zpráva |
paca
Příspěvky: 128
|
Daj motor do poriadku nech je tam všetko čo treba / podla možnosti nie polske alebo bohvie kde vyrobené/
nalej do motora najmenej mogul daj tam nové sviečky, filtre a natankuj najmenej 95-ku.
bude jazdit ako drak !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A do motora žiadnu p......u nelej, to tam nepatrí.
|
21.9.06, 22:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
jirka z Bahen
Příspěvky: 2 Bydliště: Boršov
|
Re: Lubrifilm metal
Vyzkoušel jsem Lubrifilm do motoru (Škoda Oktávia 1960) i do převodovky (Jawa 250), řekl bych, že to ani nepomohlo ani neublížilo. Jediný co fungovalo, byl Lubrifilm na 2-taktní motory, ten se vstříkne nad píst stříkačkou. Použil jsem ho u motorovky , která má to nejlepší za sebou. Komprese se zlepšila šla dobře startovat... Akorát se to musí po čase znova aplikovat.
|
1.10.06, 20:08 |
|
|
barton
Příspěvky: 436 Bydliště: Praha-západ
|
Sadra17 píše: a co Bishops original ?
O těhle přípravcích je tu někde článek od Čecha,píše tam,že to funguje.
_________________ Felicia 1999 50kw NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY
|
14.10.06, 12:05 |
|
|
rasa
Příspěvky: 68 Bydliště: Dřetovice 62
|
Mě favorit žral olejík přes gufírka ventilů (nejspíš stvrdly) nalil jsem STP Oil treatment nebo tak nějak
fávoš přestal papinkat olejík ale vydrželo mu to nějakých slabých 10000 km Přišla výměna oleje
a milý Fa už zase papinká olejík ... ůspora je diskutabilní lepší je GO motoru a je klid ...
_________________ Škoda Favorit 135 BMM 40kW LPG
Škoda Octavia I 1.6i 75kW LPG
S Pozdravem
Rasa
|
16.10.06, 14:51 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
ne, něco jsem tam nalil, klesla spotřeba na dálu na 8 l lpg, na zázraky nevěřím, takže už bych to nekoupil
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
16.10.06, 19:56 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
ja si myslim , ze staci trochu lepsi olej a pravidelna udrzba a motor taky vydrzi dost.. a nepotrebuje k tomu zadny drahy do oleje
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
16.10.06, 22:26 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
kachnis píše: ja si myslim , ze staci trochu lepsi olej a pravidelna udrzba a motor taky vydrzi dost.. a nepotrebuje k tomu zadny drahy do oleje
Tak stím s tebou souhlasím.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
16.10.06, 22:34 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
co mel tata 120ku, tak ji odzacatku daval na prdel, lil do ni jen olej,benzin a pravidelne servisoval a jeste v 95000mel tlaky vsechny stejny jako kdyz byl novej a jezdil az do 145000 km bez rozebrani a kdyz sem ho pak rozebiral, jeste byl cistouckej a zdravej
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
16.10.06, 23:37 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
200000km bez GO vydrží normálně každej motor (i naftovej fiat), pokud je provozován na výrobcem předepsanej olej.
Služební 105s, kterou rodiče zakoupili do rodiny, najezdila bez go bezmála 400kkm (při 300kkm zakoupena, dalších téměř 100 odjezdila v rodině), ovšem s tím, že posledních 20kkm žrala ukrutně olej (litr na 150km ), ta spotřeba oleje se zvedla dost náhle, protože ještě při 370kkm se vešla do litru na 1000, výkon byl celkem v normálu, jen ten olej, vzhledem k tomu že výkon byl OK, jsem přesvědčen, že to ten olej žralo hlavou, motor byl pak vyměněnej za 120ls...
takovýhle sračky do motoru nepatří, pokud mu budete chtít přilepšit, tak mu měňte olej dřív, ale i to nemá cenu, protože výrobce to spočítal dobře a s velkou rezervou. Nehledě na to že i M6AD je dnes oproti tehdejšímu někde jinde.
Já jsem nyní zkusil dát do svojí 105l se 115kkm olej Mogul GX-pro 15w40, měl by mít nižší bod tuhnutí, u nás na šumavě je zima a při zimním startu v -25°C bylo cítit jak motor v první chvíli "pumpuje vazelínu" (M6ad -23°C, GX -30°C), uvidíme, viskozita by jinak měla bejt stejná, takže z toho že by to začlo brát olej nebo o úniky se nebojím, uvidíme časem.
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
17.10.06, 00:55 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
ja nevim ale kdyz sem se v prodejne kde distribujujou (nebo jaxe to pise ) PARAMO tak mi pan co se tvaril ze olejum rozumi ukazal tabulku podle niz je M6 AD olej letni tak t vy tabulce nebyly udavany vlastnosti pod 10 st. C takze v tech -20ti nevim nevim, ale do ty doby sem ho tam taky lil, ale paxem prelez na M7 ADX
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
17.10.06, 11:13 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
Kachnis: ten údaj o ztrátě tekutosti jsem vyhrabal někde na webu parama,M6ad je opravdu tzv. jednostupňový letní olej, nicméně jsem na něj bez problémů mnoho zim jezdil jenom že to těsně po startu šlo ztuha, jak se mu moc nechtělo téct, což jsem zkusil odstranit tím 15w40, kterej mi byl doporučenej.
M7adx je myslím podobnej olej protože je to 15w-40 API-SF/CC
GX-pro je taky 15w-40 API SL/CF tzn má jen trochu vyšší výkonnostní třídu.
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
17.10.06, 23:06 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
takze na odporucanie viacerych ludi co si toto uz k sebe naliali som si kupil lubrifilm.
ani by som nad niecim takym neuvazoval ale bohuzial mi odchadza diferencial a coskoro pojde prevodovka do kelu takze nemam moc co stratit.
takze mozte so mnou sledovat jeho ucinok.
pocul som od ludi co to skusili ze po cca 300 km sa prejavi lahsie radenie a znizi sa hlucnost.
viem ze zniem ako z teleshoppingu ale co uz
ma niekto nejake vyrazne zle skusenosti a nejaky dovod preco by som to tam ani za boha nemal naliat?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
2.11.07, 19:28 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
deekay píše: takze na odporucanie viacerych ludi co si toto uz k sebe naliali som si kupil lubrifilm. ani by som nad niecim takym neuvazoval ale bohuzial mi odchadza diferencial a coskoro pojde prevodovka do kelu takze nemam moc co stratit. takze mozte so mnou sledovat jeho ucinok. pocul som od ludi co to skusili ze po cca 300 km sa prejavi lahsie radenie a znizi sa hlucnost. viem ze zniem ako z teleshoppingu ale co uz ma niekto nejake vyrazne zle skusenosti a nejaky dovod preco by som to tam ani za boha nemal naliat?
wordy si to tiež pochvaľoval...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
2.11.07, 19:35 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
kachnis píše: ja nevim ale kdyz sem se v prodejne kde distribujujou (nebo jaxe to pise ) PARAMO tak mi pan co se tvaril ze olejum rozumi ukazal tabulku podle niz je M6 AD olej letni tak t vy tabulce nebyly udavany vlastnosti pod 10 st. C takze v tech -20ti nevim nevim, ale do ty doby sem ho tam taky lil, ale paxem prelez na M7 ADX m6ad seat toledo rok víroby 95 jezdí celoročně každej den tak 50km a v poho
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
2.11.07, 19:44 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Kikan píše: kachnis píše: ja si myslim , ze staci trochu lepsi olej a pravidelna udrzba a motor taky vydrzi dost.. a nepotrebuje k tomu zadny drahy do oleje Tak stím s tebou souhlasím.
ja som tiež tohto názoru, no kritické sú podľa mňa zimné štarty a častejšia jazda s plným zaťažením...tie preveria kvality oleja...ja mám Madit Turbo plus (15W-40, API SG/CF4), no idem na OMW BIxxol Extra polosynt. (10W-40, API SJ/CF)...ide mi hlavne o tie studené štarty, rovnako o nadúvačky...
...aj tak je to zaujímave, že otec má v Š120 Madit Uniol (API SF, 15W-40) a po 5000 km je olej pekný priezračný, zľahka hnedý. V mojom favo motore je Madit turbo plus a po 2000 km je čierny...ani jeden z týchto motorov naspapá viac ako 3 deco leja od výmeny po výmenu (=cca 10 000 km)...a tn afvo motor som mal otvorený a je čistý...podľa mňa to tie občasné nadúvačky...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
2.11.07, 22:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|