Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 10:18



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 žere olej 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
hagal píše:
Kristensen píše:
Pokud dáš jen samotnou hlavu tak si snížíš tlaky


a kdybych dal i vypuklý písty, co sou na 120LS? Samozřejmě to myslím pořád bez výbrusu


Tak musíš i s vložkama

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


17.8.08, 22:51
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 92
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Kristensen píše:
hagal píše:
Kristensen píše:
Pokud dáš jen samotnou hlavu tak si snížíš tlaky


a kdybych dal i vypuklý písty, co sou na 120LS? Samozřejmě to myslím pořád bez výbrusu


Tak musíš i s vložkama


Musím s vložkama jakože musím dát i nový vložky nebo jak to myslíš?

_________________
Škoda Felicia combi, r.v. 1996 MPI


17.8.08, 23:03
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
hagal píše:
Musím s vložkama jakože musím dát i nový vložky nebo jak to myslíš?


Písty s vložkama jsou zaběhnuté, pokud dáš jeté (LS) písty do jiných jetých (L) vložek, nebude to dělat dobrotu.


17.8.08, 23:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 92
Bydliště: Brno
Příspěvek 
fatal píše:
hagal píše:
Musím s vložkama jakože musím dát i nový vložky nebo jak to myslíš?


Písty s vložkama jsou zaběhnuté, pokud dáš LS písty do L vložek, nebude to dělat dobrotu.


Vrtání je předpokládám stejný,takže by to mohl vyřešit výbrus a pak dát písty LS, na to tu hlavu a je z toho čistokrevnej motor LS, ne? (plus teda ještě chladič oleje)

ale myslel sem to tak,kdybych dal nový písty s novýma kroužkama do starých jetých vložek bez výbrusu

_________________
Škoda Felicia combi, r.v. 1996 MPI


17.8.08, 23:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
hagal píše:
fatal píše:
hagal píše:
Musím s vložkama jakože musím dát i nový vložky nebo jak to myslíš?


Písty s vložkama jsou zaběhnuté, pokud dáš LS písty do L vložek, nebude to dělat dobrotu.


Vrtání je předpokládám stejný,takže by to mohl vyřešit výbrus a pak dát písty LS, na to tu hlavu a je z toho čistokrevnej motor LS, ne? (plus teda ještě chladič oleje)

ale myslel sem to tak,kdybych dal nový písty s novýma kroužkama do starých jetých vložek bez výbrusu


Jo tak to jde, ale proč už zrovna neudělat ten výbrus, je to myslím že do 400,- za jednu vložku.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


17.8.08, 23:35
Profil

Příspěvky: 92
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Kristensen píše:
hagal píše:
fatal píše:
hagal píše:
Musím s vložkama jakože musím dát i nový vložky nebo jak to myslíš?


Písty s vložkama jsou zaběhnuté, pokud dáš LS písty do L vložek, nebude to dělat dobrotu.


Vrtání je předpokládám stejný,takže by to mohl vyřešit výbrus a pak dát písty LS, na to tu hlavu a je z toho čistokrevnej motor LS, ne? (plus teda ještě chladič oleje)

ale myslel sem to tak,kdybych dal nový písty s novýma kroužkama do starých jetých vložek bez výbrusu


Jo tak to jde, ale proč už zrovna neudělat ten výbrus, je to myslím že do 400,- za jednu vložku.


Asi mi to nějak už moc závání kompletní generálkou motoru :)

_________________
Škoda Felicia combi, r.v. 1996 MPI


17.8.08, 23:37
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
hagal píše:
Vrtání je předpokládám stejný...


Vrtání je stejné, ale při výbrusu by snad měly být větší písty, ne? Nikdy jsem to nedělal tak nevím, jen mi to přijde logické.
Ale jinak to souhlasí, nové LS písty plus "nové" válce, plus LS hlava a je z toho LS motor.

Nové písty s novými kroužky do starých vložek nedávat, co jsem kde četl, nebylo to doporučováno, nezaběhne se to.

PS: Ještě připomenu, že původní LSky měly i jinou vačku, aby měl Kachnis radost. :)


17.8.08, 23:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 92
Bydliště: Brno
Příspěvek 
fatal píše:
hagal píše:
Vrtání je předpokládám stejný...


Vrtání je stejné, ale při výbrusu by snad měly být větší písty, ne? Nikdy jsem to nedělal tak nevím, jen mi to přijde logické.
Ale jinak to souhlasí, nové LS písty plus "nové" válce, plus LS hlava a je z toho LS motor.

Nové písty s novými kroužky do starých vložek nedávat, co jsem kde četl, nebylo to doporučováno, nezaběhne se to.

PS: Ještě připomenu, že původní LSky měly i jinou vačku, aby měl Kachnis radost. :)


Jasně, to vím, že sou i jiný písty podle výbrusů

_________________
Škoda Felicia combi, r.v. 1996 MPI


17.8.08, 23:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
fatal píše:
hagal píše:
Vrtání je předpokládám stejný...


Vrtání je stejné, ale při výbrusu by snad měly být větší písty, ne? Nikdy jsem to nedělal tak nevím, jen mi to přijde logické.
Ale jinak to souhlasí, nové LS písty plus "nové" válce, plus LS hlava a je z toho LS motor.

Nové písty s novými kroužky do starých vložek nedávat, co jsem kde četl, nebylo to doporučováno, nezaběhne se to.

PS: Ještě připomenu, že původní LSky měly i jinou vačku, aby měl Kachnis radost. :)
No tak to je samozřejmý že nechá udělat výbrus a k tomu by měla ta firma být schopna dodat písty patřičného rozměru, jinak pokud nechce dělat výbrus a dát nový písty tak stačí když koupí kroužky Goetze a zaběhne se to stoprocentně.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


17.8.08, 23:44
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Kristensen píše:
...jinak pokud nechce dělat výbrus a dát nový písty tak stačí když koupí kroužky Goetze a zaběhne se to stoprocentně.


Takže jeté písty + jeté válce + nové kroužky Goetze a motor jede? :shock: Co je v tom za fígl? To mě zajímá.


17.8.08, 23:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
No buď jeté vložky + písty které jsou v nich zaběhnuté a nové kroužky Goetze a nebo jeté vložky nové písty a kroužky Goetze, ty goetze maj jakousi záběhovou povrchovou úpravu.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


18.8.08, 14:20
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Kristensen píše:
No buď jeté vložky + písty které jsou v nich zaběhnuté a nové kroužky Goetze a nebo jeté vložky nové písty a kroužky Goetze, ty goetze maj jakousi záběhovou povrchovou úpravu.


Tak to je zajímavé, pokud mi klesnou komprese ještě více, prubnu. Nedělají se i podobné ojniční šály?


18.8.08, 14:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
hagal píše:
ventYl píše:
kruhy po smrti, pripadne este cez voditka ventilov. kruhy zistis tak, ze zhodis dole hadicu odsavania klukovej skrine a zacpes prstom, ked to na volnobehu intenzivne tlakuje (zapcham prst, 2 - 3 sekundy a neudrzim ten tlak), tak mas kruhy bezpecne po smrti, olej ti to moze tlacit von cez olejovu mierku, ale takisto aj zrat.


A můžu vyměnit jen kroužky nebo bych musel dělat výbrus, generálku a takový kraviny?


:D :D :D kraviny??? :lol: :lol: :lol: Ale jo,každej to nazývame nějak ...


18.8.08, 14:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
fatal píše:
Kristensen píše:
No buď jeté vložky + písty které jsou v nich zaběhnuté a nové kroužky Goetze a nebo jeté vložky nové písty a kroužky Goetze, ty goetze maj jakousi záběhovou povrchovou úpravu.


Tak to je zajímavé, pokud mi klesnou komprese ještě více, prubnu. Nedělají se i podobné ojniční šály?


ne to jsem ještě neviděl, na ty kruhy je hlavně podstatné to jak bude projetá vložka, musíš novej kroužek vsadit do válce bez pístu, zhruba tak 3-4cm dovnitř od horního okraje a změřit vůli v zámku

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


18.8.08, 19:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Jinak tady je docela dost info: http://www.cesomot.cz/doc_cz/GOETZE-NUR ... rouzky.pdf

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


18.8.08, 19:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz