Autor |
Zpráva |
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
hagal píše: Kristensen píše: Pokud dáš jen samotnou hlavu tak si snížíš tlaky a kdybych dal i vypuklý písty, co sou na 120LS? Samozřejmě to myslím pořád bez výbrusu
Tak musíš i s vložkama
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
17.8.08, 22:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
hagal
Příspěvky: 92 Bydliště: Brno
|
Kristensen píše: hagal píše: Kristensen píše: Pokud dáš jen samotnou hlavu tak si snížíš tlaky a kdybych dal i vypuklý písty, co sou na 120LS? Samozřejmě to myslím pořád bez výbrusu Tak musíš i s vložkama
Musím s vložkama jakože musím dát i nový vložky nebo jak to myslíš?
_________________ Škoda Felicia combi, r.v. 1996 MPI
|
17.8.08, 23:03 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
hagal píše: Musím s vložkama jakože musím dát i nový vložky nebo jak to myslíš?
Písty s vložkama jsou zaběhnuté, pokud dáš jeté (LS) písty do jiných jetých (L) vložek, nebude to dělat dobrotu.
|
17.8.08, 23:29 |
|
|
hagal
Příspěvky: 92 Bydliště: Brno
|
fatal píše: hagal píše: Musím s vložkama jakože musím dát i nový vložky nebo jak to myslíš? Písty s vložkama jsou zaběhnuté, pokud dáš LS písty do L vložek, nebude to dělat dobrotu.
Vrtání je předpokládám stejný,takže by to mohl vyřešit výbrus a pak dát písty LS, na to tu hlavu a je z toho čistokrevnej motor LS, ne? (plus teda ještě chladič oleje)
ale myslel sem to tak,kdybych dal nový písty s novýma kroužkama do starých jetých vložek bez výbrusu
_________________ Škoda Felicia combi, r.v. 1996 MPI
|
17.8.08, 23:31 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
hagal píše: fatal píše: hagal píše: Musím s vložkama jakože musím dát i nový vložky nebo jak to myslíš? Písty s vložkama jsou zaběhnuté, pokud dáš LS písty do L vložek, nebude to dělat dobrotu. Vrtání je předpokládám stejný,takže by to mohl vyřešit výbrus a pak dát písty LS, na to tu hlavu a je z toho čistokrevnej motor LS, ne? (plus teda ještě chladič oleje) ale myslel sem to tak,kdybych dal nový písty s novýma kroužkama do starých jetých vložek bez výbrusu
Jo tak to jde, ale proč už zrovna neudělat ten výbrus, je to myslím že do 400,- za jednu vložku.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
17.8.08, 23:35 |
|
|
hagal
Příspěvky: 92 Bydliště: Brno
|
Kristensen píše: hagal píše: fatal píše: hagal píše: Musím s vložkama jakože musím dát i nový vložky nebo jak to myslíš? Písty s vložkama jsou zaběhnuté, pokud dáš LS písty do L vložek, nebude to dělat dobrotu. Vrtání je předpokládám stejný,takže by to mohl vyřešit výbrus a pak dát písty LS, na to tu hlavu a je z toho čistokrevnej motor LS, ne? (plus teda ještě chladič oleje) ale myslel sem to tak,kdybych dal nový písty s novýma kroužkama do starých jetých vložek bez výbrusu Jo tak to jde, ale proč už zrovna neudělat ten výbrus, je to myslím že do 400,- za jednu vložku.
Asi mi to nějak už moc závání kompletní generálkou motoru
_________________ Škoda Felicia combi, r.v. 1996 MPI
|
17.8.08, 23:37 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
hagal píše: Vrtání je předpokládám stejný...
Vrtání je stejné, ale při výbrusu by snad měly být větší písty, ne? Nikdy jsem to nedělal tak nevím, jen mi to přijde logické.
Ale jinak to souhlasí, nové LS písty plus "nové" válce, plus LS hlava a je z toho LS motor.
Nové písty s novými kroužky do starých vložek nedávat, co jsem kde četl, nebylo to doporučováno, nezaběhne se to.
PS: Ještě připomenu, že původní LSky měly i jinou vačku, aby měl Kachnis radost.
|
17.8.08, 23:38 |
|
|
hagal
Příspěvky: 92 Bydliště: Brno
|
fatal píše: hagal píše: Vrtání je předpokládám stejný... Vrtání je stejné, ale při výbrusu by snad měly být větší písty, ne? Nikdy jsem to nedělal tak nevím, jen mi to přijde logické. Ale jinak to souhlasí, nové LS písty plus "nové" válce, plus LS hlava a je z toho LS motor. Nové písty s novými kroužky do starých vložek nedávat, co jsem kde četl, nebylo to doporučováno, nezaběhne se to. PS: Ještě připomenu, že původní LSky měly i jinou vačku, aby měl Kachnis radost.
Jasně, to vím, že sou i jiný písty podle výbrusů
_________________ Škoda Felicia combi, r.v. 1996 MPI
|
17.8.08, 23:40 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
fatal píše: hagal píše: Vrtání je předpokládám stejný... Vrtání je stejné, ale při výbrusu by snad měly být větší písty, ne? Nikdy jsem to nedělal tak nevím, jen mi to přijde logické. Ale jinak to souhlasí, nové LS písty plus "nové" válce, plus LS hlava a je z toho LS motor. Nové písty s novými kroužky do starých vložek nedávat, co jsem kde četl, nebylo to doporučováno, nezaběhne se to. PS: Ještě připomenu, že původní LSky měly i jinou vačku, aby měl Kachnis radost. No tak to je samozřejmý že nechá udělat výbrus a k tomu by měla ta firma být schopna dodat písty patřičného rozměru, jinak pokud nechce dělat výbrus a dát nový písty tak stačí když koupí kroužky Goetze a zaběhne se to stoprocentně.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
17.8.08, 23:44 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Kristensen píše: ...jinak pokud nechce dělat výbrus a dát nový písty tak stačí když koupí kroužky Goetze a zaběhne se to stoprocentně.
Takže jeté písty + jeté válce + nové kroužky Goetze a motor jede? Co je v tom za fígl? To mě zajímá.
|
17.8.08, 23:47 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
No buď jeté vložky + písty které jsou v nich zaběhnuté a nové kroužky Goetze a nebo jeté vložky nové písty a kroužky Goetze, ty goetze maj jakousi záběhovou povrchovou úpravu.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
18.8.08, 14:20 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Kristensen píše: No buď jeté vložky + písty které jsou v nich zaběhnuté a nové kroužky Goetze a nebo jeté vložky nové písty a kroužky Goetze, ty goetze maj jakousi záběhovou povrchovou úpravu.
Tak to je zajímavé, pokud mi klesnou komprese ještě více, prubnu. Nedělají se i podobné ojniční šály?
|
18.8.08, 14:28 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
hagal píše: ventYl píše: kruhy po smrti, pripadne este cez voditka ventilov. kruhy zistis tak, ze zhodis dole hadicu odsavania klukovej skrine a zacpes prstom, ked to na volnobehu intenzivne tlakuje (zapcham prst, 2 - 3 sekundy a neudrzim ten tlak), tak mas kruhy bezpecne po smrti, olej ti to moze tlacit von cez olejovu mierku, ale takisto aj zrat. A můžu vyměnit jen kroužky nebo bych musel dělat výbrus, generálku a takový kraviny?
kraviny??? Ale jo,každej to nazývame nějak ...
|
18.8.08, 14:28 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
fatal píše: Kristensen píše: No buď jeté vložky + písty které jsou v nich zaběhnuté a nové kroužky Goetze a nebo jeté vložky nové písty a kroužky Goetze, ty goetze maj jakousi záběhovou povrchovou úpravu. Tak to je zajímavé, pokud mi klesnou komprese ještě více, prubnu. Nedělají se i podobné ojniční šály?
ne to jsem ještě neviděl, na ty kruhy je hlavně podstatné to jak bude projetá vložka, musíš novej kroužek vsadit do válce bez pístu, zhruba tak 3-4cm dovnitř od horního okraje a změřit vůli v zámku
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
18.8.08, 19:32 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
18.8.08, 19:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|