Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 09:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 záhada s volnoběhem 
Autor Zpráva

Příspěvky: 66
Příspěvek záhada s volnoběhem
tak, doufám, že to stručbě popíšu:


no motor po go. fav. s ostrou vačkou 270/280, měl sem tam webera z fiata, za studena to pořád zdechalo, nebo ot. kolem 2 tis., po zahřátí 1600,
řek sem si, že to dělá ten jkarbec,
dal sem tam origo z fav., no a je to ještě horší.
předstih jsem dal 20° před HÚ při 2000 ot/min - jinak to nešlo seřídit.
:?


20.8.08, 15:17
Profil
Pspvek Reklama

   
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Je vůbec motor s tou vačkou schopen běžet na normálním volnoběhu, nechce to náhodou vyšší otáčky? Zkoušels přidat/ubrat sytost a množství směsi na volnoběhu? Zapalování máš OK?


20.8.08, 15:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 66
Příspěvek 
fatal píše:
Je vůbec motor s tou vačkou schopen běžet na normálním volnoběhu, nechce to náhodou vyšší otáčky? Zkoušels přidat/ubrat sytost a množství směsi na volnoběhu? Zapalování máš OK?


jak se přidává směs na lekru?, u sedru to šlo, ale tady nevim,
no doufal sem, že s tou vačkou to pude kolem 1200 min-1, když se popřádně prohřeje tak drží ale v nízkejch ot. nemá sílu, asi je to tou vačkou
:?


20.8.08, 15:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
pecen píše:
fatal píše:
Je vůbec motor s tou vačkou schopen běžet na normálním volnoběhu, nechce to náhodou vyšší otáčky? Zkoušels přidat/ubrat sytost a množství směsi na volnoběhu? Zapalování máš OK?


jak se přidává směs na lekru?, u sedru to šlo, ale tady nevim,
no doufal sem, že s tou vačkou to pude kolem 1200 min-1, když se popřádně prohřeje tak drží ale v nízkejch ot. nemá sílu, asi je to tou vačkou
:?


Od pravého podběhu je na něm šroubek. Teď nevím jestli musíš utahovat nebo povolovat...na to už příjdeš sám. :lol:

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


20.8.08, 15:44
Profil

Příspěvky: 66
Příspěvek 
gokralik píše:
pecen píše:
fatal píše:
Je vůbec motor s tou vačkou schopen běžet na normálním volnoběhu, nechce to náhodou vyšší otáčky? Zkoušels přidat/ubrat sytost a množství směsi na volnoběhu? Zapalování máš OK?


jak se přidává směs na lekru?, u sedru to šlo, ale tady nevim,
no doufal sem, že s tou vačkou to pude kolem 1200 min-1, když se popřádně prohřeje tak drží ale v nízkejch ot. nemá sílu, asi je to tou vačkou
:?


Od pravého podběhu je na něm šroubek. Teď nevím jestli musíš utahovat nebo povolovat...na to už příjdeš sám. :lol:


nemáte někdo schémátka těch regulačních prvků na karbecu??????


20.8.08, 16:48
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
pecen píše:
nemáte někdo schémátka těch regulačních prvků na karbecu??????


Tady je schéma LEKRa, snad ti to pomůže... http://www.skodafavorit.cz/soubory/favorit_Andrt_Malina.pdf (Strana 125)


20.8.08, 16:53
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 66
Příspěvek 
fatal píše:
pecen píše:
nemáte někdo schémátka těch regulačních prvků na karbecu??????


Tady je schéma LEKRa, snad ti to pomůže... http://www.skodafavorit.cz/soubory/favorit_Andrt_Malina.pdf (Strana 125)


ok diky, v sobotu to poladim


20.8.08, 17:44
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
pecen píše:
ok diky, v sobotu to poladim


Jen taková poznámka, šroubem bohatosti doladíš jen volnoběh, pokud si tvůj motor žádá jinou směs v zátěži, je nutno změnit osazení karbu (možná bude chtít i jiné nastavení automatického sytiče apod., ale to už je otázka pro znalejší).


20.8.08, 21:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 66
Příspěvek 
fatal píše:
pecen píše:
ok diky, v sobotu to poladim


Jen taková poznámka, šroubem bohatosti doladíš jen volnoběh, pokud si tvůj motor žádá jinou směs v zátěži, je nutno změnit osazení karbu (možná bude chtít i jiné nastavení automatického sytiče apod., ale to už je otázka pro znalejší).


tak sem to o výkendu, zkoušel, zatim to drží, sytičem sem musel potočit, teď drží 1400 volnoběh, ale nemám tam filtr s boxem, takže to žere teplej vzduch, no uvidíme co to udělá až tam pofrčí studenej zvenku!

nevite někdo jak se dá upravit ten LEKR, motor jede sice do 6a půltis slušně (ale), vzadu sem si všiml, že se dá pootočit šroubem pro urychlení vstříknutí paliva,( má to cenu?), a jak se dá urychlit nástup II komory.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nebo něco jiného,???? poradte




:sick: :sick:


25.8.08, 15:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
já měl 280/280 a taky byl trochu problem s volnoběhem nakonec jsem to vyřešil tak že jsem změnil základní otevření klapky, předepsáno je 0,10-0,12 mm pro obě a já jsem první klapku nastavil na 0,20 a byl pokoj, druhou jsem nechal tak jak má být, jen je na to potřeba přípravek a hodinky

Jo ale já to měl normální SEDR

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


25.8.08, 17:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 436
Bydliště: Praha-západ
Příspěvek 
u lekra se otáčky štelujou šroubkem co otvírá škrtící klapku,takže by to mělo fungovat i bez hodinek :)

_________________
Felicia 1999 50kw
NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY


25.8.08, 17:48
Profil

Příspěvky: 66
Příspěvek 
Kristensen píše:
já měl 280/280 a taky byl trochu problem s volnoběhem nakonec jsem to vyřešil tak že jsem změnil základní otevření klapky, předepsáno je 0,10-0,12 mm pro obě a já jsem první klapku nastavil na 0,20 a byl pokoj, druhou jsem nechal tak jak má být, jen je na to potřeba přípravek a hodinky

Jo ale já to měl normální SEDR


jakej si dal předstih??

v tabulkách sem vyčetl, že fav. při 2000/min má okolo 20° a 130tky 30°, mám tam fava a na 20° to střílelo, dal sem 30 ale ještě to není ono


cos tam měl za předstih??? , s hlavou sem nic neděkak (nesnižoval)


25.8.08, 18:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz