1) pokud to saje pod filtrboxem, nic se nedeje s otackama, motor jede normalne.
pokud to saje nekde v karbecu, nebo pod nim, vetsinou zacne byt problem s volnobehem anebo s cukanim
odpoved na otazku c 2)
vem si baterku, nastartuj auto, sklop zadni sedadla,vlez dozadu vedle kastliku baterky je kastlik na spojku, oddelej ho¨, u vytlacovaciho spojkoveho valce je takova cerna plastova krytka drzena pruzinkou... oddelej to.... a nejakym svetylkem si posvit dovnitr. uvidis tam jak lozisko, tak tocici se setrvak. pokud lozisko stoji, je to OKA
3) pod karbec? jako myslim mezi prirubu sani a karbec....
teda za normalnich okolnosti by melo byt suche, urcite tamtudyma NEMA prolinat benal.
ale uz se mi stalo, ze benal kapal na ten plech pod karbem odjinud (klasicky treba z privodni hadicky)
a bylo to poznat, ze to tesneni bylo jakoby namokvale....
4) chytnes osku druhe klapy do ruky, a otacis s ni, jak ji pustis musi se vratit na O, samozrejme v celem prubehu drahy musi jit zlehka.
za jizdy kdybyse pridirala a zustala ti otevrena, tak v zavislosti na tom v jake poloze, bys moh mit po vyrazeni na neutral i 5000ot/min) na sedru se mi to kdysi stalo, vyradim, puvodne z 2000, a naraz kraval jak cip, volnobeh 5000....)
zkouska podtlaku ovladani 2. klapy: sundej podtlakovku (nahore 2xsroubek, dole segerovka.)
vem ji to ruky, stlac ji a prstem zacpi ten vyvod ze ktereho jde vzduch. NESMI SE TO ROZTAHNOUT. a tak samo to zacpi prsem a skus stlacit. NEMELO BY SE TO HNOUT.
jinak je dirava membrana a podlakovka neplni svou funkci, tudiz za provozu se ti nechce 2. komora uz ani otevrit.